780 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hjælp til gennemlæsning af fagprøve Hjælp til gennemlæsning af fagprøve

Kære HG'ere smiley

Så er mit arbejde med fagprøven ved at nå vejs ende og jeg kan så småt se den røde tråd gennem data, analyse og konklusion. Men kan andre så også det?

Derfor jeg har brug for hjælp...jeg mangler et par venlige sjæle, der vil læse den igennem. Ikke så meget for indholdets skyld. Mere for at se efter kommafejl, formuleringer, sprogligt...ja og selvfølgelig andet, der lige springer i øjnene.

Så kære HG...er der nogle, der har lyst til at hjælpe en forhåbentlig kommende kontorassistent med at læse hendes fagprøve igennem smiley ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til gennemlæsning af fagprøve
  • #1   17. apr 2015 Jeg ved ikke, om jeg lige er den oplagte, jeg er jo "kun" 20 år, måske opgaven sprogligt er out of my league, men jeg ELSKER at læse korrektur på opgaver - så hvis du havde lyst til at sende den til mig, synes jeg da at det kunne være meget spændende smiley

• #2   17. apr 2015 Fünke - Selvfølgelig må du det...alder har ikke noget at sige smiley Det kunne jo være, du så noget andet, end andre måske gør smiley Men den er altså ikke helt færdig endnu...mangler lige det sidste på konklusionen smiley

Kan jeg bede om din mailadresse :)? Evt bare i en pb smiley

• #3   17. apr 2015 Jeg sender bare lige min mail i pb smiley

• #4   17. apr 2015 Jeg har det på samme måde som Fünke smiley
    Hvis du har brug for det, vil jeg også gerne læse den igennem smiley

• #5   17. apr 2015 Jeg blev færdig uddannet kontorassistent i september, jeg vil gerne læse den igennem smiley - Hvornår skal du aflevere og hvornår regner du med at kunne sende? Mere om jeg har tiden smiley
    Men husk på, den mundtlige tæller også en stor del.

• #6   17. apr 2015 Bumle - Send mig bare din mail i en pb:)

K & T - Ehh...den skal afleveres på mandag smiley Så det er lige op over. Jeg sidder lige med det sidste på konklusionen og mangler derefter kun min perspektivering. Håber meget at få den færdig i aften eller i morgen formiddag smiley

Og jeg ved godt den mundtlige del tæller...men den bygger jo videre på selve opgaven smiley

• #7   17. apr 2015 Øv! Så kan jeg ikke nå at hjælpe dig. Desværre.
    Men vil gerne læse den igennem efterfølgende og komme med idéer til noget mundtligt, hvis du har brug for det smiley

• #8   17. apr 2015 K & T - Øv...det var ski da ærgerligt smiley Vender lige tilbage, hvis jeg er helt på bar bund...skal jo også komme med lidt perspektivering i opgaven som, jeg evt. kan bruge til eksamen.

• #9   17. apr 2015 Du skriver bare smiley

Kommentér på:
Hjælp til gennemlæsning af fagprøve

Annonce