5.668 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Konfirmation udfordringer Konfirmation udfordringer

Hej allesammen,

Min lillesøster holder konfirmation her snart og jeg er ved at skrive en sang til hende - meeen det bliver ikke en almindelig sang smiley

Min lillesøster har tendens til at mene: "Oork det er da intet problem, det kan jeg da sagtens" så derfor skal hun have lidt udfordringer.

Jeg har selv fundet en hvor man skal spise en flødebolle med luffer og bestik - men er derfra gået lidt i stå.

Kender I nogle udfordringer, som kun hun skal løse? smiley

På forhånd MANGE tak

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Konfirmation udfordringer
  • #1   28. apr 2015 Pakke en gave ind med grilhandsker på evt sammen med en anden, hvor man kun må bruge 1 hånd hver smiley

• #2   28. apr 2015 Du kan også finde mange sjove ting herinde

http://www.festabc.dk/frontpage.aspx?id=0&type=7&sc=80

• #3   28. apr 2015 God ide smiley
    Har også den med hvor man skal binde en blyant til en snor og så ramme flasken smiley

Kigger lige på dit link

• #4   28. apr 2015 Hun skal stå med venstre side til et bord og støtte sig til bordet med venstre hånd.
    Så skal hun svinge højre ben i en cirkel rundt ind mod bordet ...... og samtidig svinge højre arm i en cirkel ... bare modsat vej rundt end benet.

DET kan hun garanteret IKKE ........ prøv selv .... ha ha ha

• Julie  N
    Julie N Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #5   29. apr 2015 Så det her på nettet i påske smiley bed hende om at knuse et æg i hånden. Hun skal ligge det i håndfladen og prøve at knuse det uden brug af sin tommelfinger . Det er faktisk sværere end man skulle tro ;0

• #6   29. apr 2015 Sikke en god idé til lillesøster smiley og tillykke med hende smiley
    Har ikke lige nogle ideer, men tænker lidt at det er meget opmærksomhed på en dag. Nu ved jeg ikke hvordan hun har det med opmærksomheden, men pas på ikke at overskride hendes grænser.
    Har selv lige Været til konfirmation og konfirmanden var så genert at faderen måtte præsentere takke sang og hylde sig selv smiley og det plejer bare ikke ligne ham, han er altid en "her kommer jeg"
    Endnu et råd ville Være at du var i fokus med hende når hun skulle udføre sine opgaver og derudover husk at tage højde for hendes fine tøj smiley

• #7   29. apr 2015 eventuelt kan du lave dine udfordringer til konkurrencer, evt bare med de nærmeste gæster(den tætte familie), det gjorde vi til min brors konfirmation, og det var ret sjovt smiley

• #8   29. apr 2015 Hun kan prøve, om hun kan slikke sig selv på albuen smiley

• #9   30. apr 2015 Hun er sådan en: "jeg kan alt" typen hjemme - dog mere genert overfor hele familien, men tror nok det skal gå smiley PS. Hun "vinder" en kalender med mænd i bar overkrop - se det synes hun nok er det mest pinlige ??

1. Spise flødebolle med luffer og bestik
    2. Snor om maven og så blyant for enden som skal rammes i flasken
    3. Hun skal tælle til 10 på tysk.

Synes lige jeg mangler en til smiley
    Det der med at knuse æg er måske ikke det smarteste med hendes kjole ??

Overvejer lidt den med at pakke en gave ind med grillhandske? ??

• #10   30. apr 2015 Spise et helt stykke rugbrød unden at drikke noget til eller spise en tsk. kanel.
    Det kan hun garanteret ikke smiley

Kommentér på:
Konfirmation udfordringer

Annonce