{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
411 visninger | Oprettet:

kahlia overlevede ikke sit kejsersnit {{forumTopicSubject}}

det endte i første omgang så tragisk som noget kunne,kahlia døde ,og der stod vi helt forstenede af sorg,med en lillebitte hvalp uden en mor.jeg kontaktede min dyrlæge for at få mælkeerstatning,hun kendte til en tæve som var falsk drægtig,det syntes hun vi skulle prøve.vi tog kontakt til familien og de var straka med på at prøve.vi kørte straks derud ,og efter kort betænkningstid var tæven klar til sit nye plejebarn.der er nu gået nogle dage og det går perfekt den lille tager på og trives og tæven er glad og tilfreds med sit barn.det var et stort arbejde for familien de første døgn da hvalpen som er af en meget lille race skulle have hjælp til at nå omkring die vorten hver anden time.den klarer det selv nu ,men sikken et arbejde.det er folk som ud af et stort hjerte og kærlighed til dyr bare åbner deres hjem for en lille fremmed.jeg vil være dem taknemlige for deres hjælp og uselviske godhed for altid,de er eksemplet på at der er kærlige mennesker der uanset omstændighederne vil hjælpe.vi håber at den lille klarer skærerne.det var et stort plaster på såret ovenpå tabet af kahlia,det vil tage os tid at komme over den oplevelse .men er det ikke flot?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kahlia overlevede ikke sit kejsersnit
  • #1   16. sep 2006 Åh hvor trist.

Det er jeg ked af at høre.

Men dejligt at der var nogen der kunne træde til og hjælpe med den lille.

Vi krydser alt hvad der kan krydses herfra for at den lille vokser sig stor og stærk.

• #2   16. sep 2006 Åhhh er ked af at høre hun ikke klarede den smiley

Men jo, det er rigtig flot af folk bare sådan lige tager en hvalp til sig *S*, håber hvalpen bliver sund og rask smiley

• #3   16. sep 2006 Det er dejligt der findes sådan mennesker. Jeg håber det går godt for den lill, så I rigtig har noget at se frem til.
    Pøj pøj med det og de dybeste medfølelser.

• #4   16. sep 2006 Hold da op, en tragisk oplevelse.....
    Held og lykke med den lille hvalp.....
    Dejligt at høre, at der er nogle varme mennesker der trådte til, da det så så sort ud....
    Varme tanker herfra.....

• #5   16. sep 2006 Åh hvor trist at hun ikke klarede det. Jeg føler virkelig med jer.

Dejligt at nogen hjælper jer med hvalpen, Skal i have den hjem igen når den er 8 uger ?

• #6   16. sep 2006 Åhhhhh det gør mig ondt at høre at hun ikke klarede den, ved i hvorfor hun ikke klarede den?

Hvor er det dog nogen dejlige mennesker i er kommet i kontakt med, stort + til disse mennesker.

Beholder i så den lille han?

Knus Bolette

• #7   16. sep 2006 jeg havde tænkt at følge op på tråden fra d 12,men vi har nærmest ikke orket noget,det er så hårdt at vi mistede kahlia.vi holdte begravelse med børnene ,hvor vi lagde den sidst fødte døde hvalp sammen med kahlia i kisten.det lyder sikkert som noget sentimental vås for nogle men det var var vigtigt for os alle at sige farvel og tak for alt det hun nåede at betyde for os,på en ordentlig måde.vi får forhåbentlig lov at beholde den lille og så skal vi have ham hjem.han skal hedde kaliffa.

• #8   16. sep 2006 Det lyder ikke som vås i mine øre, tvært imod, forstår 110% jeres sermoni for Kahlia og hvalpen

• #9   16. sep 2006 Vås, nææ nej slet ikke i mine øre.

Synes det er godt at specielt børn får sagt et "ordenligt" farvel til deres kære dyr

• #10   16. sep 2006 nej vi skal desværre ikke beholde ham,men han skal til en rigtig dejlig familie ,i vores egen familie så vi kommer til at se ham rigtig tit.

• #11   16. sep 2006 det med børnenevar jeg meget i tvivl om,men det var jo omstændigheder vi måtte forholde os til ,nu ved de hvor hun ligger og at det var helt fredfyldt.derfor kunne vi jo godt græde og være ked af det .men de kan forholde sig til at hun er død,men har det godt nu.

• #12   16. sep 2006 Har I andre hunde?

• #13   16. sep 2006 ja og gudskelov for det,det tager det værste savn,de er jo hver især helt specielt,kahlia var den der altid havde styr på hvor de andre var henne,og skulle nok gøre os opmærksom på at vi manglede at få en ind igen.hun var meget blid og ville helst sove lige bag mine knæ.hun var aldrig sur ,altid lykkelig når man ville kæle og det var over for alle.når tegnefilm begyndte om fredagen vidste hun at holde sig til hos børnene ,det er slik aften og kahlia elskede slik og pop korn.

• #14   16. sep 2006 Hvor lyder hun dejlig.

Jeg føler virkelig med jer og ved hun altid vil være i jeres hjerter. Nyd dine unger og hunde lidt mere nu det kan give noget af glæden tilbage.

De bedste tanker...

PS
    Min beagel der er 25 uger ved også lige hvor dværggravhunden er 15 uger, så det kender jeg godt.

• #15   16. sep 2006 Nej sikke en ulykkelig situation i er i, men det er godt at hvalpen har det godt så jeres tæve "lever" videre på en måde, men det er ingen trøst når man mister sin bedste kammerat! Føler med jer og håber alt godt i fremtiden for den lille ny!

/ Trine

Kommentér på:
kahlia overlevede ikke sit kejsersnit

Annonce