{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.653 visninger | Oprettet:

Hvad er det? *Advarsel: billede af dødt dyr* {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg håber ikke jeg støder nogen ved at vedhæfte dette billede - er der nogen der ved hvad dette dyr er? Det lå dødt i et vand bassin i haven. Er det en mus eller rotte? Jeg vil mene det er en rotte.

Ligegyldigt hvad, så deler jeg hus med den og det vil jeg helst ikke.... Så mon ikke det skal meldes til kommunen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er det? *Advarsel: billede af dødt dyr*
  • #1   20. maj 2015

profilbillede
  • #2   20. maj 2015

profilbillede
  • #4   20. maj 2015 Også når den er så stor?

• #8   20. maj 2015 Halsbåndsmus kunne du godt have ret i ja! Det siger min kæreste at det er, så skal vi ikke bare tro på at det er det og så håbe på at kattene hjælper lidt på det problem. Tusinde tak for din hjælp!

• #11   20. maj 2015 Den ene kat fanger spidsmus og de begge fanger fugle. Så det håber jeg. Måske skal vi sætte nogle fælder af en art op. Ja det er nok en god idé, at sende sådan en blanket til kommunen. Tak for jeres hjælp smiley

• #14   20. maj 2015 Halsbåndsmus er fredet, så tror ikke kommunen gør noget.. Desværre!

Vi havde sådan nogle og der nægtede de at sprede gift fordi de er fredet :S

• #16   20. maj 2015 Kan faktisk også ske der var sådan nogle også smiley
    (huset lå med mark på begge sider samt bagved. og genboen havde høns.. det trækker sådan nogle lømler til!)

• #18   21. maj 2015 Haha den her tråd minder mig om da jeg måtte flytte midlertidig hjem til min mor og stedfar igen. Jeg havde en hund som min mor IKKE ville have jeg tog med ,og da jeg ingen andre steder havde at tage hen med hunden, måtte jeg finde nyt hjem til den.

En dag jeg så var på job kom der underlige lyde fra det værelse jeg sov på, og min mor turde ikke åbne døren, fordi hun ikke vidste hvad der var derinde, hun sendte mig så en sms hvor der stod " HAR DU TAGET DIN HUND MED ALLIGEVEL!?!?!?!?! "
    Da jeg så skrev at det havde jeg altså ikke, havde hun i panik ringet efter min onkel, og så havde de stået med kost og spade inden de turde åbne døren . De fandt ikke synderen. Et par dage efter opdagede vi så at det netop var en halsbåndmus, som boede i udestuen og som så havde kunne komme ind under loftet på garagen smiley

Hold nu op hvor ville jeg ønske det var blevet fanget på kamera, da min mor og onkel har stået der foran døren, begge fuldstændig stive af skræk, haha smiley

• #19   21. maj 2015 Haha de små dyr kan godt skræmme en. Specielt hvis man kan høre dem, men ikke ved hvor de er! Vi er så heldige at der er fulgt et par stykker, af disse halsbåndmus, med til den gård vi har. De fiser lidt rundt på loftet sommetider, og vi har ikke lige fået bekæmpet dem. Hvis kommunen ikke vil, så tager vi sagen i egen hånd. For selvom jeg ikke er meget for at slå dem ihjel, så er de vel skadedyr også må de altså væk.

• #20   21. maj 2015 Man kan da trøste sig med at hvis der er mus, så er der IKKE rotter, da de ikke lever side om side. Og jeg ville til enhver tid fortrække mus frem for rotter. smiley

• #21   21. maj 2015 @Anita: Det passer så ikke helt smiley Vi har både mus og en rotte boende samme sted i haven. Vi har sågar siddet ved spisebordet og set dem rende rundt få meter fra hinanden.
    ... og kommunens rottefænger har været ude med fælder og gift, men kræene vil hverken gå i fælder eller æde giften smiley De eneste der går i fælderne er musene. Heldigvis fik min mand ram på den ene rotte med luftgeværet i week-enden. Vores to nuværende hunde er desværre totalt dårlige muse-/rottefængere så lige pt savner jeg min gode gamle Daffy.

Kommentér på:
Hvad er det? *Advarsel: billede af dødt dyr*

Annonce