Hvad er det? *Advarsel: billede af dødt dyr* {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg håber ikke jeg støder nogen ved at vedhæfte dette billede - er der nogen der ved hvad dette dyr er? Det lå dødt i et vand bassin i haven. Er det en mus eller rotte? Jeg vil mene det er en rotte.
Ligegyldigt hvad, så deler jeg hus med den og det vil jeg helst ikke.... Så mon ikke det skal meldes til kommunen.
jan 2013
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 9
jan 2013
jan 2013
jan 2013
jan 2013
nov 2013
Følger: 8 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 18 Svar: 311
Vi havde sådan nogle og der nægtede de at sprede gift fordi de er fredet :S
nov 2013
Følger: 8 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 18 Svar: 311
(huset lå med mark på begge sider samt bagved. og genboen havde høns.. det trækker sådan nogle lømler til!)
aug 2013
Følger: 10 Følgere: 73 Hunde: 3 Emner: 263 Svar: 7.763
En dag jeg så var på job kom der underlige lyde fra det værelse jeg sov på, og min mor turde ikke åbne døren, fordi hun ikke vidste hvad der var derinde, hun sendte mig så en sms hvor der stod " HAR DU TAGET DIN HUND MED ALLIGEVEL!?!?!?!?! "
Da jeg så skrev at det havde jeg altså ikke, havde hun i panik ringet efter min onkel, og så havde de stået med kost og spade inden de turde åbne døren . De fandt ikke synderen. Et par dage efter opdagede vi så at det netop var en halsbåndmus, som boede i udestuen og som så havde kunne komme ind under loftet på garagen
Hold nu op hvor ville jeg ønske det var blevet fanget på kamera, da min mor og onkel har stået der foran døren, begge fuldstændig stive af skræk, haha
jan 2013
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.565
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 89 Svar: 7.722
... og kommunens rottefænger har været ude med fælder og gift, men kræene vil hverken gå i fælder eller æde giften
Hvad er det? *Advarsel: billede af dødt dyr*