{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

Fast & Furious 7 & 8? Udskiftning af hovedpersoner ? -.-' {{forumTopicSubject}}

Jeg er STOR F&F fan. Jeg elsker/elskede de to første, helt vildt.

Tokyo Drift tog mig lidt længere at lærer at elske, fordi Paul Walker ikke er i den film, og jeg forstod ikke hvorfor lave en 3'er uden han er med, fordi han - for mig - er/var den primære hovedperson.

4, 5 og 6 synes jeg også er super gode, selvom 5 og 6 desværre har bevæget sig en smule langt væk fra filmenes egentlige tema, nemlig gaderæs/bilræs.

Jeg er helt med på hvorfor de har valgt at lave 7'eren færdig, men har endnu ikke set den, da jeg venter på at kunne finde den i ordentlig kvalitet. Dog har jeg hørt sangen som Wiz kalifa har lavet og dedikeret til Paul og bliver brugt i slutningen, samt set dele af slutningen deraf, og må sige jeg blev ærgelig. Mest af alt fordi Paul i den seneste film har et barn med Mia, og hans karakter i filmen slår mig ikke som en der ville efterlade barn og kæreste.

Men her hvor jeg har det lidt nå agtigt er her, Vin Diesel har bekræftet at 8'eren sker fordi Paul havde en vision om 8 film og på den måde lever mindet om ham viderere for dem og fans. Tjoo, jeg ved ikke.
- Jeg har altid været typen som HADER når de skifter hovedpersoner ud i film og serier. jeg kan ikke snup det.

Det er lidt som i Vampire Diaries hvor Nina Dobrev(Elena) har bekræftet hun forlader serien, men serien fortsætter?! HVORFOR?!

Nå men anyway, jeg forstår det ikke rigtig, men hvis de partout skal lave flere af dem så håber jeg virkelig inderligt at de tilbyder en hovedrolle til ham der havde den i Tokyo Drift, så de beholder en rød tråd i filmene og ikke bevæger sig ud på et mærkeligt sidespor med en ny underlig hovedperson xD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fast & Furious 7 & 8? Udskiftning af hovedpersoner ? -.-'
  • #1   26. maj 2015 Jeg har det præcis som dig !! og vidste ikke Nina Dobrev stopper ! hvad fanden skal det forestille ? ..

Jeg kan ikke forstå du ikke kan finde den i ordentlig kvalitet , det synes jeg da nok smiley

• #3   26. maj 2015 L P - Mht. til Nina Dobrev, så har hun bekræftet det i et interview, samt fortalt at hun fra starten havde set hendes Elena eventyr som en 6 sæsoners ting, men jeg tror helt klart det også har noget at gøre med at hun ikke dater Ian Somerhalder mere, og at han dater en ny.

Carina - Ja, jeg har læst hvordan de færdiggjorde den, og det er også forståeligt, men jeg forstår ikke hvorfor man insisterer på at fortsætte 'serien'. Altså jeg mener, Vin Diesel siger det er fordi at Paul havde en vision om 8 film, men jeg er da rimelig sikker på at han også havde en vision om at være med i den 8 film, hvis det var tilfældet.

"7 was for Paul, 8 is from Paul" - siger han, og selvom jeg elsker filmene, så skal man nok stoppe mens legen er god, og inden de ødelægger serien for fans.

• #4   26. maj 2015 åh savle savle , Ian Somerhalder er også mega lækker smiley .. jamen så blev jeg da så klog ! det vil sige at hun ikke vågner igen ?

• #5   26. maj 2015 L P - Jeg har endnu ikke set de sidste afsnit, men af hvad jeg læste så nej, så skal man ikke gå og vente på hun vågner igen foreløbig. Desværre.

Jeg ELSKER Nina Dobrev, synes VD, uden hende lyder helt underligt. Hvem skal "tage" hendes karakters plads i serien? Selvom jeg tvivler på det vil lykkedes med stor succes at fortsætte fra det.

Og ja han er super lækker, men det er Paul Wesley nu også xD

• #6   26. maj 2015 arg sorry ! .. jeg sidder klistret op til computeren lige når jeg ved de bliver lagt op på nettet hehe , der ingen afsnit der går mig forbi smiley .. Nej det tror jeg heller ikke de får noget godt ud af ! hehe jep han er også hot smiley

• #7   26. maj 2015 Jeg vil nu foreslå dig at se filmen, inden du hidser dig op smiley der er mange af dine spørgsmål, der bliver besvaret.

• #8   26. maj 2015 Julie - Jeg hidser mig da ikke op? Jeg stiller bare spørgsmåltegn ved en del ting?

• #9   26. maj 2015 Så undrer dig, stiller spørgsmål, bruger unødig tankekraft. Det dækker vist over det samme.
    7'eren binder en ret fin sløjfe på det hele. Og så er det en god action film med en rørende slutning med en masse menneskelighed.

• #10   26. maj 2015 Der står jo netop at hun godt kan forstå de laver 7 eren færdig !? Men at tá undre sig over 8 eren ?

• #11   26. maj 2015 "...set dele af slutningen deraf, og må sige jeg blev ærgelig. Mest af alt fordi Paul i den seneste film har et barn med Mia, og hans karakter i filmen slår mig ikke som en der ville efterlade barn og kæreste."

Men igen. Se filmen. Så synes jeg fint, at man forstår, hvorfor der kommer en 8'er, og hvordan den kan fungere uden Walker

• #12   26. maj 2015 Jeg vil give Julie P ret og sige: Se filmen - så bliver du med stor sandsynlighed klogere.
    - især med tanke på at du skriver:" Mest af alt fordi Paul i den seneste film har et barn med Mia, og hans karakter i filmen slår mig ikke som en der ville efterlade barn og kæreste."

Jeg synes de har lavet SÅ flot en slutning på 7'eren, når nu det gik så tragisk og jeg kan egentlig fint forsvare at de laver en 8'er. Selvfølgelig vil jeg savne Paul Walker, men han er ikke den eneste hovedperson og derfor kan jeg egentlig godt se endnu en film for mig.

• #13   26. maj 2015 Jeg skal helt klart send nu nå den kommer ud på dvd. De har sat hans ansigt på deres kroppe så det er stadig den som det plejer at være, og den er skide god siger alle.
    Og den flotteste slutning smiley

Kommentér på:
Fast & Furious 7 & 8? Udskiftning af hovedpersoner ? -.-'

Annonce