{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Nogle herinde der"
Er der nogle herinde,?!
er der nogle som stadig er vågen eller??
Skrevet af: *Pys du er altid i mit <3 * - 19. maj 2007
er der nogle herinde
som træner hund i sorø???????????
Skrevet af: Så kommer min nye Loppe på Torsdag :-)) :-) - 7. sep 2006
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogle herinde der har fået tildelt et statsbetalt brystløft?
  • #1   30. maj 2015 smiley
    Statsbetalt? Hvordan det, er det ikke noget man selv vælger?

• #3   31. maj 2015 De skulle være næsten umulige at få nu til dags smiley

• #4   31. maj 2015 Min venindes søster fik en bryst reducering. Pga. stor størrelses forskel, faktisk ville de hellere have lavet begge bryster større pga. Men hun ville have et mindre bryst.

• #5   31. maj 2015 En grå..det er da stadig noget man selv vælger. Hvorfor skal andre betale for, at man pga genetik har større bryster? Jeg kan forstå, hvis det er noget a la livstruende, men ellers så forstår jeg det ikke.

• #6   31. maj 2015 Dkk: kæmpe kasser kan give gevaldige gener i ryg, og måske gøre at du har nedsat arbejdsevne.psykisk kan hængebabser altså også gøre meget og det kan give forringet livskvalitet hvis man har dårlig selvværd og selvtillid. Det er vel lidt det samme som folk der lider af fedme og er genetisk disponeret for det og får lavet en gastrik bypass. M

• #7   31. maj 2015 Tak for opbakningen Cecilie. Da I aldrig får mine bryster at se kan jeg godt sige at ja der forringer min livskvalitet. Jeg har store hængebryster og det bliver bare ikke bedre. Især det ene er større end det andet. Jeg har levet med hud-infektion under især det større bryst de sidste fire år uden at kunne komme det til livs. Når jeg kigger mig i spejlet ligner jeg en på 70. Jeg kan ikke gå på stranden uden dobbelt støtte for ellers hænger de for meget (synes jeg). Og jeg har et akavet forhold til mit sexliv. Jeg er klar over jeg er overvægtig, men har allerede tabt 10 kg og man skal have et BMI under noget bestemt før det overhoved kan komme på tale. Så DKK hvordan kan du vurdere at det ikke forringer min livskvalitet betydeligt at have det sådan?

• #10   31. maj 2015 Det er da også MEGET billigere for staten at folk med ryggener pga. store bryster får dem lavet, end at de så ender med at slide deres ryg ned, og på den måde kommer til at koste penge.

Og kan ærlig talt ikke se forskellen på at blive opereret i f.eks sine knæ, og så så mindsket bryster fordi de giver en problemer med ryggen. Begge dele kan gøre at folk kan leve et godt liv, og fremadrettet kan bidrage til samfundet.

• #12   31. maj 2015 Dertil hvis vi skal snakke om det fysiske, ud over kronisk hud-infektion, så går jeg jævnligt til massør fordi min nakke og skuldre gør ondt.

Kommentér på:
Nogle herinde der har fået tildelt et statsbetalt brystløft?

Annonce