1.870 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Højde bagagerum Ford Mondeo 2006 st.car Højde bagagerum Ford Mondeo 2006 st.car

Da jeg er så heldig at få min gamle seat skiftet ud med en større og mere velkørende mondeo...

Jeg har fundet et bur men er lidt i tvivl om det kan være der i højden...
Er der nogen der kører en ford mondeo fra 2006 der lige vil måle højde og bredde på bagagerummets åbning/hul...

Jeg har googlet og googlet, men finder ikke rigtig noget, og der går lige lidt inden bilen er klar til afhentning... Det er bare ret vigtigt med et bur hurtigt efter vi får bilen da vi ellers ikke kan komme i skoven, med hundene som vi plejer... ;( smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Højde bagagerum Ford Mondeo 2006 st.car
  • #2   12. jun 2015 Hvorfor kontakter du ikke sælgeren og får vedkommende til at måle bagagerummet ?

• #3   12. jun 2015 Det er ikke den type bur jeg vil have... Det er den der er mere som en transportkasse bare mere firkantet og så en dobbelt af dem...

• #4   12. jun 2015 det var oss en mulighed... Mere hvis der lige var en der havde muligheden... smiley

• #5   12. jun 2015 Eller kør forbi og mål selv bagagerummet.

• #9   12. jun 2015 Det er den her model jeg vil have ;

Jeg har trådbur indenfor jeg ville have brugt i bil, men hundene elsker at have deres huler så de får bare lov at stå...

Havde sket ikke tænkt på den med at køre galt og så at buret går til, så hundene kan komme ene til skade..

For os der handler det om at kunne have hundene med uden at bilen er fyldt med hård savl og lugt... Vi har jo ikke bilen for at kunne transportere hundene det er bare en bonus at vi kan det... smiley
    Derfor ingen gitter bag sædet...

Jeg har ikke mulighed for at komme til bilen før den er færdig...

profilbillede
  • #10   12. jun 2015 Jeg ville ikke købe det plastikbur du henviser til. Der er ingen ordentlig cirkulation i det, så det bliver mega varmt om sommeren.

• #11   12. jun 2015 Isabelle
    Et bur er mere sikkert, hundene kan ikke bare spæne ud og evt løbe ud på vejen når man åbner bagklappen.
    Har man flere hunde, kan det være besværligt kun at tage en ud uden at den anden også springer ud.
    De kan hellere ikke komme op at toppes hvis de er i bur.
    Og det vigtigste, man kan lade bagklappen og vinduerne stå åben når det er varmt.

• #12   12. jun 2015 Har en veninde der har et og hun siger at det er det bedste hun har købt... Hun har newfoundlænder. Hendes hund virker ikke til at det er for varmt for ham...
    Det bur jeg har kigget på er samme størrelse og skal så bruges til to blandingstæver på 20-25 kilo stykket...

Jeg vil dog lige hænge et termometer i hendes idag (der er jo nærmest sommer idag) og så kører vi da en tur med vovse... Så ser vi hvad temperaturen er...
    Vi har aldrig oplevet at der har været kondens på indersiden, hvilket jo indikerer en form for ventilation...

Siger ihvertfald tak for jeres deling af erfaring...

• #17   12. jun 2015 Det er to damer på 20-25 kilo...
    Det er meget muligt at det er dårlig udnyttelse af pladsen, men hellere det og så to trygge hunde og en glad mand... smiley
    Mondeoen skråner ikke så meget som mange andre st.cars hvilket også er en af grundene til at vi valgte den... Og så var der noget med motor og gejl jeg ikke har sat mig en masse ind i... smiley

• #18   12. jun 2015 Den er jo næsten lige...

Vi har haft en før, den havde bare en blodsugende motor, så den blev skiftet ud med en helt almindelig bil... smiley nu kan vi få en igen med en brændstofsmotor... Hø hø hø...

profilbillede
  • #20   12. jun 2015 Ja det kræver lidt... Også derfor jeg må sikre mig at højden er tilstrækkelig...

Mit alternativ er enten et a la dit, og så en form for overdække til så minimum den ene ikke kan kigge ud, eller et af dem i nylon...
    Det handler om at hundene skal se det som en hule...
    Tia ligger sig bare ind og afventer at vi når frem... Helt rolig og afslappet om så hun lå på instrumentbordet, men Nikki derimod... Hun tåger undt og hyler og hyler og piver og hyler mere... Hvis vi lukker hende i bagagerummet på vores nuværende sedan, så falder hun ret hurtigt til ro. Så længe bilen er startet... Derfor skal det være så lukket sommuligt, dog skal der jo være ventilation... Det er lidt op ad bakke at finde noget der kan give Nikki tryghed under tårerne...
    Skal lige siges at hun er helt oppe på neglene bare vi går udenfor vores grund. Hun slapper sjældent sådan rigtigt af... (Ingen yderligere kommentarer herom, det fylder alt for meget)

• #22   12. jun 2015 Ja præcis...

• #23   12. jun 2015 Kan ikke hjælpe, min Mondeo er fra 2004.
    Men jeg ville også være bange for kondens på plastik.
    Jeg henter et special bygget gitter til min bil i morgen, for at udnytte pladsen bedst muligt. Jeg kører ellers normalt med bur, men mine hunde er ved at være gamle og er derfor ikke så tit med ude og kører mere som de var engang.

• #24   12. jun 2015 Det er super fedt med de gitter der bliver monteret direkte i huller, men det vil ikke løse vores problem...
    Hvor høj er din mondeo indeni? Den model vi har købt er den den hedder 2005-2007

Kommentér på:
Højde bagagerum Ford Mondeo 2006 st.car

Annonce