{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Uddannelse som hundeaffærds behandler. {{forumTopicSubject}}

Hej alle hunde folk smiley

Jeg kunne godt tænke mig, at tage en uddannelse som hundeadfærds behandler. Jeg har søgt lidt på Google, men syntes ikke der kommer særligt meget frem om hvor man kan tage uddannelsen.
Så vil høre om I kender nogen steder helst på Sjælland, hvor de kan uddanne en? Det må meget gerne være en hjemmside hvor man kan se priser, og uddannelses forløbet. Det er vigtigt for mig, at jeg finder netop det sted som passer helt perfekt til mig, da det er mange penge at betale for noget man ikke bliver glad for.
Udover det har jeg lige et andet spørgsmål: Når jeg er i gang men uddannelsen, bruger man så hele sin tid på den - Eller er det muligt at have arbejde ved siden af? For uddannelsen, skal man jo selv betale, og hvis det ikke er muligt at arbejde ved siden af, er det jo lidt svært at lev ved siden af smiley
Håber I kan hjælpe på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uddannelse som hundeaffærds behandler.
  • #1   24. jun 2015 Typisk er den slags uddannelser noget der foregår i weekender/aftener -og LANGT fra fuldtid.
    Så ja, du kan sagtens have arbejde mens du uddanner dig.

• #3   24. jun 2015 Hund og Træning uddanner også. De kan varmt anbefales.

Se mere her: http://dogtraining.dk/udd/ar/ar.html

• GurliStar
    GurliStar Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 217
    #4   24. jun 2015 Her er hvad der står om Irene Jarnveds

UDDANNELSE TIL ADFÆRDSBEHANDLER

Behandleruddannelsen er udelukkende forbeholdt de elever, der har bestået alle tre del eksamner på min instruktøruddannelse.

Næste behandlerhold vil tidligst blive oprettet i foråret 2016.

På holdet bliver der max. optaget 4 -5 elever.
    Jeg vælger at etablere små luksushold, da flere end seks elever på et hold vil fratage mig muligheden for at give den nødvendige, individuelle undervisning, hvor praktisk viden og erfaring er i højsædet.
    Eleverne opnår praktisk erfaring med hunde og ejere med problemer igennem fælleskonsultationer og kurser.
    Og når eleverne har tilegnet sig nok teoretisk og praktisk viden om problemadfærd, afholder den enkelte elev konsultationer med hunde og ejere, mens jeg og de andre elever på holdet fungerer som supervisorer.

Jeg er ikke interesseret i at uddanne mange adfærdsbehandlere - jeg fokuserer på at uddanne få adfærdsbehandlere af høj kvalitet!

Varigheden på uddannelsen er cirka 22 mdr. med min. 405 timers undervisningstid.
    Prisen på uddannelsen afhænger af, om der er 3, 4 eller 5 elever på holdet - men gennemsnitsprisen er omkring kr. 150,- - kr. 165,- pr. time.

• #5   24. jun 2015 Der er flere forskellige når man Googler smiley her er en af dem: http://www.dyreuddannelser.dk/hundeadfaerdsinstuktoer

Kommentér på:
Uddannelse som hundeaffærds behandler.

Annonce