{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Når solen er gået ned, kommer de unge ud {{forumTopicSubject}}

Hvertfald når det gælder Østerstrand i Fredericia...

Solen var nede, men der er stadig lunt, så jeg tog badetøj på og gik ned på stranden (5 min væk)

Hvor der om dagen er masser af børn og deres familier er der åbenbart i de sene aftentimer masser af unge (især fyre) på stranden..

Og stortset hver og en godt snaldret.. Mødte (heldigvis) kun 3 hunde.

1 i snor og 2 løse i en gruppe længere væk fra den første...

Robin fik lov at lege lidt med de 2 sidstenævnte..

Vi kom ned til bade området og jeg parkerede min taske på en af bade-"øerne" (Der er 2 stykker bade "bro" ude i vandet med vand hele vejen rundt) og gik selv med RObin længere ud..

RObin syntes det var skøøøøøønt lige indtil bunden "forsvandt" så var han da sikker på han skulle dø smiley

Jeg gik over til den anden bade"ø" og fik ham skubbet op på den..

Jeg blev i vandet og kunne se RObin ikke var helt tilfreds, så jeg begyndte at stå og lokke for at få ham til at springe i.. Hold da op et brokkehovede han blev *g* hyle pive klynke som om jeg stod og slog ham (jeg hverken træk eller andet i ham) endte med jeg gik om til stien op, og ville hjælpe ham ned, men så sprang han fra stien og panikkede totalt over at få vand i hovedet (tosset dyr) så måtte lige berolige ham før jeg kunne gå tilbage til den første bade"ø" og tage min taske og gå i land..

På ej tilbage fik han igen lov til at lege lidt med de 2 løse og jeg blev inviteret til at sidde ved deres bål..

Blev der dog ikke så længe da de både var fulde og røg fjolle tobak.. Den ene kastede endda en ligther på bålet smiley

Jeg gik hjem og vi sidder nu og slapper så meget af vi nu kan, da min overbo holder fest for første gang siden han flyttede ind (Hvilket han også skal have lov til :D) så jeg sidder nu og hører "Botten Anna" smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når solen er gået ned, kommer de unge ud
Kommentér på:
Når solen er gået ned, kommer de unge ud

Annonce