Harekillinger! Hjælp! Harekillinger! Hjælp!
Hjælp!
Baby har lige fundet det de her 3 harekillinger!!! Han har snust til dem, og slikket på dem, men ikke gjort dem noget. Vil haremor stadig have dem, eller skal vi have fat i en vildtpleje station ?!?
De er fundet på en skolegård. Baby jagtede desværre haremor væk, indtil han duftede harekillingerne og snuste til dem....
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 936 Hunde: 8 Emner: 351 Svar: 8.097
mar 2008
Tak! Så er vi dem der er smuttet!
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 963
mar 2008
mar 2008
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.000
Lia har også fundet en som blev godt nusset, men som Line P siger, så sker der ikke noget ved det. Det vigtigste er bare at lade dem ligge så haremor kan finde dem igen.
maj 2011
Følger: 9 Følgere: 14 Emner: 2 Svar: 921
Men godt I gik videre, efter Baby havde puslet lidt om dem
Tror mange vildtplejestationer har boom pt fordi folk misforstår både harekillinger, fugleunger m.v. - så godt du lod dem ligge
mar 2008
2 dage efter jeg fandt harekillingerne, var jeg ovre for at se, om de stadig var der.. Der var børn i skolegården, og harekillingerne var væk.. Vi har siden da luftet på sportspladsen ved siden af, og ikke set en eneste hare..
Idag luftede jeg Baby, sammen med kæresten. Vi lege godt med Baby på sportspladsen, og ville så gå gennem skolegården hjem, da jeg tænkte, at al den aktivitet der har været der, havde fået haremor til at flytte sine killinger...
Baby er i snor til at starte med, og der var stadig ingen tegn på, at hverken haremor eller killinger var i nærheden. Baby snuste ikke voldsomt, og virkede ikke til at have duftet noget som helst...
Så han får snoren af, og får lov at løbe og lege lidt for sig selv, mens mig og kæresten sidder og snakker... Baby virker stadig ikke til, at have fået færten af nogen hare...
Vi går fra skolegården, og Baby tuller rundt bagved os. Pludselig høre jeg en forfærdelig lyd...Baby har fundet en enkelt harekilling...... Denne gang nøjes han desværre ikke kun med at slikke på den... Jeg skynder mig hen, og råber NEJ BABY SLIP DEN! Og Baby slipper den med det samme.. Han har fat i den, i maks 10 sekunder...
Vi kigger rundt, og leder efter de andre harekillinger, men der er kun den ene at finde....
Den er meget slap, men stadig i live.. Vi er ikke ret langt fra hvor jeg bor, så vi tager den med hjem, så min mosters kæreste evt. kan slå den ihjel...
Det lille pus, dør desværre i mine arme på vej hjem...
Jeg har sindssygt dårlig samvittighed!! Jeg var så sikker på, at de var væk
Kan den have været syg, siden den var alene?
Hvad filan har fået Baby til at reagere SÅ anderledes denne gang, i forhold til sidst han så dem?
Stakkels lille pus..
Harekillinger! Hjælp!