Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bryllupssange
  • #3   19. jul 2015 Haha ja det sagde hun ikke noget til jeg var mere bange for hvad hun sagde til grise-dragten men den var hun helt vild med og vil næsten ikke have den af smiley

• #5   19. jul 2015 Da skal min storebror osse giftes smiley den 8/8

• #6   19. jul 2015 Isabelle- nej det gør jeg ikke men det lyder interessant !

Mavis- tillykke smiley

• #7   19. jul 2015 Jeg syntes helt sikkert også at en sang skal være personlig, jeg syntes upersonlige sange er super kiksede. Til vores bryllup kom der en total upersonlig sang fra nogle i min mands familie, de kender os ikke særlig godt, og der var INTET personligt i sangen, mega kikset og slet ikke noget vi værdsatte ( ja ved godt det måske lyder utaknemmeligt, men jeg havde altså hellere undværet) . Der kom så også en personlig sang, og en quiz som var super, netop fordi det var personligt.

• #8   19. jul 2015 Den der IsabellE nævner var til min lillebrors konfirmation, hvor der var lavet masser af tegninger osv på den der rulle. Jeg valgte at forlade bordet da den skulle synges, da jeg ikke kan kapere sådan noget pga. min angst, men det lød til at folk havde en fest uden lige og syntes det var sjovt, og er du gal det der papir blafrede løs ( det var så altså også MEGET større papir end en bonrulle) smiley

• #9   19. jul 2015 Hvad var det for en quiz i lavede?

Mit problem er nok at jeg simpelthen ikke ved hvad personlige ting jeg skal skrive??

• #12   19. jul 2015 Rotterne- okay jeg prøver lige her en af de nærmeste dage smiley

• #14   19. jul 2015 Den quiz min mor og brødre havde lavet til os, gik ud på at vi hver fik et stykke papir og en kuglepen , og så holdt min ene bror styr på point, mens den anden stillede spørgsmål sammen med min mor. Når så min mand fik et spørgsmål om mig, skulle jeg skrive det rigtige svar ned på mit stykke papir, og så måtte min mand svare, og så selvfølgelig også omvendt. Svarede man rigtigt fik man så et point.
    Der var både sådan helt almindelige spørgsmål som f.eks : " Nævn tre ting Xx ikke kan lide af madvare" , men så var der også personlige spørgsmål, hvor min mor havde opsnappet et eller andet en af os engang har sagt eller gjort.

Det var super sjovt ( også selvom jeg tabte smiley ) , og gav gode grin undervejs både hos os og gæsterne. Præmien var en kasse med forskellige ting i, igen ting min mor har bidt mærke i vi har snakket om eller noget vi godt kunne lide. F.eks havde jeg joket til min mand om at når vi først blev gift, så ville han blive lænket til radiatoren ( han havde lidt en skræk for at blive gift, selvom jeg prøvede at forklare at det jo ikke ændrede noget i vores hverdag udover civilstatus) , så der var bla. et par håndjern deri smiley

• #15   19. jul 2015 Haha det lyder da meget underholdende.

Jeg er dog stadig sådan lidt øhm hvad skal jeg finde på at spørg om. Min søster og jeg er vidt forskellige og bor i hver sin ende af landet så kan ikke så mange sjove historier osv om dem. smiley

Men jeg elsker hende og vil da rigtig gerne bidrage til underholdningen for at give hende en super god dag smiley

• #16   19. jul 2015 Ginga: Det kan jo også sagtens være helt random spørgsmål, det kræver jo stadig at de som par kender hinanden, og har hørt efter hvad den anden har sagt ( også selvom det er helt almindelige spørgsmål) . Jeg kom til at udbryde noget i stil med " øhhh, det ved jeg sgu da ikke, har du sagt det?" til et af mine spørgsmål om min mand , til stor morskab for alle andre smiley

Min mand er typen man kan snakke til uden reaktion, og jeg spørger tit " altså høre du efter hvad jeg siger?" Det beviste han så den dag at han gør, for det var som sagt ham der vandt smiley

• #21   19. jul 2015 Haha jeg overvejede om vi som Polterarbend tøser kunne tillade os at have et billede med af min søster i hendes grise kostume og så "synge"

Skal du ha' dyt i grisen, må du os betale prisen.
    Det da helt normalt, men grisen er betalt.

Osv osv. Skal luge siges at min familie altså ikke er sætte og min søster er og hendes mand er lidt kinky så nægter at tro på det vil støde.

Altså de spurgte engang mine forældre om de luge kunne kigge efter børnene 1 time og da de kom tilbage viste det sig at de lige sku have et knald xD

• #24   19. jul 2015 Men er det for meget til et bryllup??? Altså var det mit så vil jeg heller ikke være sart tænker nemlig også det vil være sjovere.

• #28   19. jul 2015 Det er kirkebryllup og ham der spurgte smiley

• #30   19. jul 2015 Årh jamen så må du da endelig gerne spæde til hvis du har nogle sjove historier smiley

• #32   19. jul 2015 Ja det er jo det. Men Pernille kan nu altså godt blive lidt genert alligevel og ligeså kan Morten. De skal jo ikke jordes så det er jo ikke fordi jeg prøver at finde snavs på dem bare lidt skæg og ballade smiley men jeg synes nu også godt sangen kan indholde noget med at Pernille ikke kan holde næsen for sig selv (hun er skide nysgerrig) og vil gerne vide alt hvad der foregår omkring hende og det tænker jeg godt kan komme med på en sjov måde

Kommentér på:
Bryllupssange

Annonce