{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Jubii! {{forumTopicSubject}}

I forlængelse af indlægget fra forleden ( (link fjernet) ) vil jeg da lige fortælle hvordan det gik.

Vi bestod Beg. B prøven, men jeg er lidt perfektionistisk mht. det vi laver.
Vi fik SG (Særdeles god) og 91 point og slog de to andre B-prøver. Dermed blev vi den bedste B-prøve.

Hun gjorde det også rigtig godt i går, og stort set alle fejlene var mine. Jeg gik ikke helt 30 skridt i sit og dæk, hun stikker nemlig ofte af når jeg når 28-30 skridt ud. Så ville jeg hellere selv smide pointene. I overgangen (lineføring) fra løb til langsom gang tabte jeg hende også, fordi jeg løb for hurtigt. I gruppen satte hun sig ikke selvstændigt ned. I apporteringen var næsten alt perfekt! Eneste fejl var at hun efter at have sluppet apporten gik på plads med det samme, i stedet for at vente 3 sekunder, men det var så også det.

Så nu er vi bare rigtig glade og ser frem til på lørdag hvor vi skal til en "for sjov B-prøve", som ikke tæller nogen steder. Vi satser på at få F (Fortrinlig) der. Målet er klart 98 point, men vi skal alligevel være lidt realistiske. Men F, det ønsker vi os!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jubii!
Kommentér på:
Jubii!

Annonce