{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Skrive til Sony? - Mobil {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har et problem med min mobil, den er gået fuldstændig i stykker, og eftersom det - når man søger på nettet -virker til at være et kendt problem(at de går i stykker på lige den måde), har jeg besluttet mig for at skrive til Sony, og spørge om der er mulighed for erstatning eller noget (telefonen er fra sidste år).
Mit problem er så at jeg ikke ved hvor jeg skal skrive til. Har både prøvet at kigge på deres hjemmeside, og brugt deres 'Kontakt os' -> Email, men det duer ikke, da man så skal bruge mobilens IMEI-nummer, og det kan jeg ikke komme til, da telefonens skærm som sagt ikke virker og man ikke kan komme til batteriet + brugt google.
Så det jeg ville høre var om nogen herinde ved hvordan jeg kan komme til at skrive til dem?
Vedhæfter lige et billede af telefonen..

På forhånd tak for hjælpen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skrive til Sony? - Mobil
  • #2   8. aug 2015 Mange tak! smiley
    Ser lige om jeg kan få det til at virke smiley

• #6   8. aug 2015 Der var ikke cover på ^^'
    Og det er totalt glas hele vejen rundt smiley
    Men fik skrevet til dem via det link Kai sendte, så nu venter jeg bare på svar ^^

• #7   8. aug 2015 Trine: Tja, så må de jo gøre det.
    Det er bare min far der har insistere på at jeg skulle skrive til Sony, så det måtte jeg jo gøre. Så må jeg altid henvende mig et andet sted hvis det er det jeg får besked på.

Det der er sket er at en gaffel(på omkring 35 gram) er faldet ned fra en højde på maks(!) 15 cm. Det burde ikke kunne få det der til at ske. Så eftersom at jeg har læst om andre(af lige præcis den slags mobil) hvor skærmen er for svag, tænker jeg at det samme kan være tilfældet her..
    Så hellere prøve ad, end bare lade være med at gøre noget.

• #10   8. aug 2015 Du skal henvende dig til der, hvor du har købt telefonen. De kan enten sende den til reperation, eller vurdere, at det er en fejl fra producenten og tilbyde dig en ny model. smiley

• #11   8. aug 2015 Okay, guys, jeg har fattet at jeg skal henvende mig der hvor jeg har købt mobilen, det er nok at én person skriver det..
    Nu har jeg bare allerede skrevet til Sony, og jeg vil gerne vente og se hvad de skriver før jeg sætter andet i værk..
    Og så er det min far(som også arbejder med IT og ved en hel del om alt mulig elektronik) der har krævet at jeg skulle skrive til Sony, og eftersom jeg er under 18 har jeg gjort det.
    Og så spurgte jeg egentlig bare efter en måde at skrive til dem, ikke for at få at vide at jeg skulle gå til producenten smiley
    Og nej, jeg forsøger ikke at bestemme hvad I skal skrive, jeg pointerer bare at jeg har tænkt på mere end én mulighed.

CF: Jo jeg skal nok opdatere smiley

• #13   8. aug 2015 Det er ikke min oplevelse når det har været med hensyn til andre ting. Men forestiller mig at jeg venter et par dage og ser hvad der sker, og er der så ikke sket noget, ja så må jeg jo skrive til dem den er købt hos.

• #15   9. aug 2015 De 2 gange jeg har måtte reklamerer over elektronik har butikken altid været som en lukket dør. Og netop tørret den af med at producenten ikke vil dit og dat.
    Tilgændgæld har producenterne taget ens mails meget seriøst. En gang sendte producenten mig sågar en ny erstatning for min musikenhed. Fona har tilgændgæld opnået at jeg aldrig sætter mine ben der igen.

Kommentér på:
Skrive til Sony? - Mobil

Annonce