{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

ENDELIG! Lejlighed! {{forumTopicSubject}}

WUHHUUUU, vil bare lige dele, at min kæreste og jeg ENDELIG har fundet en lejlighed! smiley Lige ved siden af Hillerød st, så det er perfekt. 2v. til 3700 kr/mdr. + forbrug, det er bare feedt!

Det er så en ældre lejlighed, men pyt med det. Jeg kommer til at have 5 minutter til skole og offentligt transport er SÅ nemt fra Hillerød.. Og HVIS vi får tilladelse til hund, er der også (DKK) træning her i byen!

Udlejer har sagt, at vi kan snakke om at få tilladelse til en stille og rolig hund. Så det var ikke et klokkeklart nej - det er altid noget smiley

Så må vi bare lige i tænkeboks efter en race, som passer os, er bærbar op af trapper (der er heldigvis ikke SUPER langt op, men ingen have, så vi skal jo op og ned en del gange om dagen) og er stille og rolig indenfor.. Men det er alle hunde vel, hvis de er aktiveret ordentligt og trænet til at indenfor holder vi os i ro?

Jeg er i hvert fald SUPER lettet over, vi har et sted at bo og jeg er helt sikker på, at jeg får mere overskud, når jeg ikke længere har 1½-2 timer i skole, hver dag! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ENDELIG! Lejlighed!
Kommentér på:
ENDELIG! Lejlighed!

Annonce