648 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Charlotte J
Charlotte J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Søger rejsemakker til frivilligt arbejde med hunde i Portugal! Søger rejsemakker til frivilligt arbejde med hunde i Portugal!

Hej! smiley
Jeg er en pige på 20 år og en engageret dyreven.
Jeg har læst på Skive Gymnasium og HF og holder nu mit sabbatår, hvor jeg arbejder en masse. Jeg har i lang tid har haft et ønske om at tage til udlandet og hjælpe gadehunde og eftersom jeg nu har sabbatår, ser jeg min chance for at gøre noget ved det. Dog mangler jeg en rejsemakker eller to med samme passion for at hjælpe dyr, som jeg.
Jeg forestiller mig, at vi kan rejse til udlandet minimum en måned eller mere – i november og hjælpe på et internat. Jeg ved godt jeg er sent ude, hvis det skal være i november (derfor kan tidspunktet godt aftales nærmere), men min veninde er lige sprunget fra pga. personlige årsager.
I starten af sommerferien havde jeg kontakt med en person fra Portugal, der fortalte mig om internatet og lidt om opholdsmulighederne og jeg aftale med hende at skrives ved igen engang, når jeg havde fundet ud af noget med en dato. Jeg regner selv med sådan cirka at lægge 5000kr fra til hele turen (med fly).
Jeg håber der er nogle interesserede, så er man i hvert fald mere end velkommen til at skrive en privatbesked til mig, så vi kan finde ud af noget!
De bedste hilsner: Charlotte smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning i parcelhushave og bortkørsel i 8270 Højbjerg 1.200 kr.
  • Hækkeklip 1.300 kr.
  • Handymand 790 kr.
  • Nedtagning af markise på altanen 1.100 kr.
  • Udskiftning af vandhane i køkkenet 800 kr.
  • Tage to lamper ned 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger rejsemakker til frivilligt arbejde med hunde i Portugal!
  • Charlotte J
    Charlotte J Tilmeldt:
    okt 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   4. okt 2015 Hej Nadia, hvis du virkelig gerne vil med, så behøver engelsk ikke være en hindring. Jeg taler selv ok engelsk og fik at vide at der nogen gange er nole danskere derovre! smiley

Kommentér på:
Søger rejsemakker til frivilligt arbejde med hunde i Portugal!

Annonce