{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afslutning på "et slagtet lam"....
  • #1   3. okt 2006 Britta J
    He he......ja sådan er der jo så meget......

• #2   3. okt 2006 Skisme da dejligt med nogle reality billeder.
    Sådan er livet jo. Maden har ikke altid været vakumpakket.

Men modigt af dig

• #3   3. okt 2006 Provokere kan man altid. Utroligt når mange skriver at de synes godt om dine billeder men finder det unødvendigt at sætte billeder ind af lammet uden Zif. Provokere kan man altid. Så bliver man i hvertfald set.

• #4   3. okt 2006 iiih, hvor hun ser ud til at nyde det:-)
    Lækkert at få lov at spise som man er designet til... smiley

• #5   3. okt 2006 Alex N
    Jeg elsker min hund.....og prøver at give hende det bedste af det bedste......derfor BARF'er jeg, og så følger der jo noget med i kølvandet......
    Jeg er ikke bange for at vise andre, at naturen nu engang har sin gang......at det er rovdyr vi har inviteret indenfor......og at deres instinkter er intakte........derfor disse billeder.
    Jeg synes så også at Zif på billederne tydeligt viser at hun nyder sit foder......
    Hilsen Lise

• #6   3. okt 2006 Jeg kan slet ikke se der er noget at reagere på. Langt de fleste af os spiser da kød hver dag, og de dyr har først været ude på en stressende tur til slagteriet.

• #7   3. okt 2006 Viva M
    Jeps.....håber virkeligt at mange ser min dejlige hund nyde sin mad......

• #8   3. okt 2006 Det er ikke min intention at provokere....blot at vise at denne del af en hunds liv.....er DEN ÆGTE.....

• #9   3. okt 2006 Lise : øøøhh... Jeg synes jo det er godt...

Kender mange der er forargede over at jeg selv slagter mine kaniner og spiser dem...

Derfor modigt

• #10   3. okt 2006 Synes de er rigtig gode Lise......Jeg kan godt lide at det hele ikke er lyserødt med sløjfer men viser livet som nu også kan være for en hund :0)

• #11   3. okt 2006 Fuldstændigt rigtigt you wouldn't know H.......

Jeg barfer selv, men ville ikke betænke mig 2 gange for at skifte hvis mine hunde ikke fungerede optimalt på det.

Om det så blev hjemmelavet eller tørkost ved jeg ikke lige.........;0)

• #12   3. okt 2006 Og så har hun ikke en gang inviteret Daisy på middag :o/
    Hun ser rigtig ud til at hygge sig :o)
    Daisy nyder også sin BARF ;o)

• #13   3. okt 2006 Vibeke E
    Ja denne slagtning foregik stille og fredeligt....intet stress......intet blodigt.....bare lutter "idyl".......og derfor synes jeg også at man kan vise billederne..
    Lammet havde levet et godt liv.....men havde fundet ud af hvordan det skulle komme ud af folden.....og ud på vejen. Ejerne havde flere gange måtte fange det......og det giver stress......og så sig nødsaget til at slagte det.....
    Da det blev slagtet var det helt roligt.......og det gik så hurtigt at slagteren sagde at det ikke engang hørte skuddet fra boldpistolen før det var dødt......og det kunne jeg også se....

• #14   3. okt 2006 Jeg har intet imod slagtningen. Jeg spiser selv kød og min hund gør :o)
    Jeg havde også kunnet tåle at se på osv.
    Men jeg ville måske ikke ligge billederne ind på HG. Nok mest fordi der altid er nogen som ikke kan li at se den slags ;o)
    Men som sagt, billederne rører ikke mig.

• #15   3. okt 2006 Ja, der må jeg da indrømme jeg ikke ville lade mig diktere hvad for form for billeder jeg skulle lægge ind.

De billeder jeg lægger ind er dem, jeg personligt er glad for.

• #16   3. okt 2006 Mia
    Min indgangsvinkel er som jeg skrev højere oppe.....

Jeg elsker min hund.....og prøver at give hende det bedste af det bedste......derfor BARF'er jeg, og så følger der jo noget med i kølvandet......
    Jeg er ikke bange for at vise andre, at naturen nu engang har sin gang......at det er rovdyr vi har inviteret indenfor......og at deres instinkter er intakte........derfor disse billeder.
    Jeg synes så også at Zif på billederne tydeligt viser at hun nyder sit foder......

....og at vise at vores hunde kommer fra naturen......at de rent faktisk stadig elsker den føde der findes derude......og at vi som mennesker kan opfylde deres ønske.....
    Selvfølgelig har det nogle konsekvenser......og det er dem jeg viser med mine billeder......men at det ikke er så drabeligt og forfærdeligt at slagte et lam......

Jeg har med andre ord, forsøgt at illustrere hvad der er en naturlig ting.....både for os og hundene.....men på en måde som det også kan gøres på......uden stress og lidelse......som det jo sker på vores slagterier.....

• #17   3. okt 2006 idag har jeg spist.. gode billeder...

• #18   3. okt 2006
    you wouldn't know H
    Jeg sletter dem da igen på et tidspunkt.....så håber jeg du igen vil se på min dejlige hund....

• #19   3. okt 2006 Tjaaaa.....sådan er der så meget....

• #20   3. okt 2006 Jeg synes det er gode billeder, og kan ikke se hvad der er barsk i i dødt får.?

Men gode billeder.. smiley

• #21   3. okt 2006 Og jeg fatter så ikke lige hvor alle der har så meget imod disse harmløse billeder er i nedenstående tråd?

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=61924

Personligt synes jeg ikke der er det mindste forkert i nogle af de billeder der bliver blivst i de to profiler, men undres til stadighed over den røre som Zifs billeder afstedkommer.

God aften

/ Trine

• #22   3. okt 2006 Synes det er lidt unfair at hive den profil frem da der er blevet bedt om de billeder i denne tråd.....

(link fjernet)

• #23   3. okt 2006 Vi har alle sammen meninger, og det ville da være kedeligt om de var de samme ;0)

• #24   3. okt 2006 Tja.. det er måske unfair jeg havde da blot håbet på lidt respons fra de som syntes vores børn skulle beskyttes imod billdeder som Lises, som jeg finder harmløse. Og da de ikke reagerede på den tråd jeg har linket til tænkte jeg at der ville være en mulighed for at få den håbet respons ved at linke tråden i denne tråd. OG jeg beklager da meget hvis jeg har stødt nogen, hvilket ikke var min hensigt. Jeg mener også det er sundt med forskellige meninger og en udveksling af disse, hvis man ellers forstår at debattere på en saglig og fornuftig vis.
    Og igen... JEg finder ingen af de viste billeder for anstødelige eller perverse!

/ Trine

• #25   4. okt 2006 Birthe det er jo lige netop det som er humlen, der er flere som finder disse billeder anstødelige, og da jeg ikke har kunne få et svar på hvori det anstødelige består har jeg tilladt mig at linke til en tråd oprettet i dag med billeder som er langt værre, hvis det er hensynet til vores børn vi taler om. Men der er tilsyneladende ingen som ønsker at kommentere de omtalte billeder fra idag. Personligt finder jeg intet anstødeligt i nogle af disse billeder.
    Jo selvfølgelig skal vi da tage hensyn til hinanden men hvor går grænsen? Vi har hver vores etiske grænser, og hvis vores børn tager anstød af disse billeder håber jeg da blot at deres forældre kan forklare dem at det er en ganske naturlig ting at slagte et får eller operere en hund eller et menneske.

/ Trine

Kommentér på:
Afslutning på "et slagtet lam"....

Annonce