{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.325 visninger | Oprettet:

Julegaver til hunde + julekalender? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Køber i julegaver til jeres hund(e)? Hvad køber i? Har jeres hund(e) en julekalender.

Jeg ved ikke hvor meget jeg skal købe til min hund smiley jeg har købt et pivedyr (kæmpe hit) og nogle kødpølser fra Vitakraft. Der er rigtig mange forskellige, men oftest køber jeg "Low fat". Samtidig har jeg også købt en julekalender fra Trixie. Den ser virkelig spændende ud, så glæder mig til at åbne den første låge imorgen! smiley

Hvad har i købt, hvad skal i købe? smiley
Vedlægger lige et billede, af det jeg har købt!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julegaver til hunde + julekalender?
  • #1   30. nov 2015 Julekalender plejer jeg ikke at gøre i til hunden, men julegave får han + de andre hunde der er til stede juleaften.
    Han plejer gerne at få noget spiseligt og evt. et stykke legetøj.
    I år må det nok bare blive legetøj, da han er startet på meget streng kost.


  • #2   30. nov 2015 Mine hunde får hverken julekalender eller julegaver..

    De får rigeligt hver dag i løbet af hele året.. smiley


  • #3   30. nov 2015 Nej de får heller ikke julegaver så skulle vi være millionærer, 6 hunde a. 24 gange gaver plus stor samlet den 24 (gange 6)

  • #5   30. nov 2015 Nix. Her får hverken mennesker eller dyr julegaver.
    For et par dage siden kom der en ny sending guf.......de får vist rigeligt, og kan ikke klage smiley


    profilbillede
  • #6   30. nov 2015 Jeg kom til at købe en julekalender til Robin, men har tilgengæld været dygtig ikke at købe en til mig selv smiley

    Den jeg købte var en til en 50'er i Føtex smiley

    Det er første år Robin er her til jul smiley

    Sidste år købte jeg en til datterens kanin men der var så meget at det på ingen måde ville være forsvarligt at lade kaninen æde det hele på en dag, så vi har faktisk stadig MANGE godbidder fra den, så han får ingen i år.

    Også første jul med Fedthalemusen, men hvis kaninen ikke engang kan æde en julekalender skal den hvertfald ikke have nogen smiley

    Julegaver bliver der ingen af, har svært nok ved at have råd til mennesker, dyrene er heldigvis ligeglad smiley


  • #8   30. nov 2015 Vores hunde har en julesok, og får også julegave ( bare en lille ting ) . Jeg går det udelukkende for MIN skyld, fordi JEG syntes det er hyggeligt smiley

    De to små er hundenes sokker, og den store er min mands smiley Nissen kommer så om natten og smider et eller andet lækkert ned i sokken, det kan sagtens bare være en hundekiks .



    profilbillede
  • #10   30. nov 2015 Jeg har en pakkekalender fra min mor smiley

  • #12   30. nov 2015 Ziva har julekalender fra RigtigHundemad og fra Best Friend ^_^

    Og julegaver får hun også i lange baner af mig og resten af familien, ligesom familiens andre hunde smiley


  • #13   30. nov 2015 Og så har hun adventskalender sok i Maxi Zoo og hos sin ene dyrelægdklinik smiley

  • Dea
    Dea Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 2 Svar: 211
    #14   30. nov 2015 Jeg har fået sampler-job hos vitakraft, og er der lidt samples til overs må jeg tage med hjem. Så julegaverne til vuffer (og eventuelle misser) er allerede klaret her. smiley

    Men ja, dellen er vandt til at der er julegaver og leder under træet efter sin hvert år! Det er så hyggeligt smiley


  • #15   30. nov 2015 Mine får ikke gaver.
    Eneste hund der får julegave er Schæfertæven hos mine forældre, fordi det er der vi holder jul. Jeg køber den smiley


  • Eva
    Eva Online Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.009
    #17   30. nov 2015 Mine hunde plejer at få julegaver - som regel en ny bamse og et kødben. I år har jeg købt et bøffelhorn til hver smiley

    De fatter ikke en brik af juleriet, men jeg synes, at det er hyggeligt smiley

    De får til gengæld ikke julekalender, men her i huset "regner" det alligevel med guf året rundt, så de overlever nok smiley


  • #18   30. nov 2015 Baby får julekalender, dobbelt op på adventgaver (en fra mig og en fra maxi zoo) og så får han julegave smiley
    Indtil videre har han fået : godbidder legetøj og et nyt tæppe smiley
    Og så fik han sin julegave idag... En aktivitets måtte, som man kan købe flere dele til smiley


  • #20   30. nov 2015 De har en julekalender hver og så får de adventsgaver (En enkelt gang legetøj, resten af gangene tyggeben). Til jul får de en pivebold hver samt en fyldt Kong smiley

  • #22   30. nov 2015 Det er da mega hyggeligt , haha. Vores hunde lære også altid i løbet af få dage, at der altså er noget i sokken hver morgen, så når vi kommer et par dage ind i december sætter de sig foran sokkerne som det første efter morgenturen smiley

  • #24   30. nov 2015 Haha, det der kommer i vores sokker er jo bare det de alligevel ville få, også derfor det sagtens bare kan være en hundekiks. Som sagt gør jeg det jo for MIN skyld, fordi jeg syntes det er mega hyggeligt.


  • #25   30. nov 2015 Jeg melder mig på "det er for mib egen skyld" holdet smiley
    Har brugt 450kr på Baby idag. Men den glæde ham udstråler, når han får sit legetøj, hans godbidder osv er det hele værd smiley
    At han så ville blive ligeså glad, for en tom køkkenrulle er en anden sidd af sagen haha smiley


  • #27   30. nov 2015 Krøllet: Haha samme her, vores hunde bliver også lykkelige for noget så simpelt som en tom toiletrulle, ja Mailo vimser stolt rundt hvis han selv stjæler den, og Ozzy elsker at lege med dem, eller et viskestykke eller sok med knude på smiley

  • #29   30. nov 2015 CeCe har en julesok hos min mor, og hver fredag når vi er der har nissen været der med en gave, og så får hun osse julegave af min mor og mig, men ikke fra min mormor, hun giver ikke hunde julegave, men der skal købes en lille ting til CeCe, men hun understreger at det IKKE er en julegave haha

  • #30   1. dec 2015 Mine får ikke som sådan julegaver, men hvis jeg har fri d. 24 plejer vi at gå en god lang tur i skoven, og få kødben efter skovturen = dejligt trætte hunde = julefred til mig smiley

  • #32   1. dec 2015 Jeg plejer ikke at give mine hunde julekalendre. De får som regel en julegave iform af et stykke legetøj eller et tyggeben. Sådan noget som de i forvejen får jævnligt (hverken tyggeben eller legetøj holder superlænge her i huset smiley ).
    I år kom min veninde så med en adventskalender til Perle. Den samme som jeg kan læse at Obelix har fået smiley Stor var begejstringen - som vanligt - over et stk nyt legetøj, så der blev 'oinc'et' løs. Nu er lyden i grisen død (heldigvis smiley ) pga for mange tand-huller alle mulig andre steder i den smiley Men hun render stadig rundt og kaster med grisen og kommer og smider den foran vores fødder så vi kan kaste grisen.
    Og så har den jo nissehue på så når den ligger i en vindueskarm så er der næsten pyntet op til jul smiley
    ... ja, vi har lave vindueskarme i stuerne og Perle lægger af en eller anden grund altid legetøj i vinduerne. Men OK det er også pænt med gamle tyggeben, gennemgumlede bamser eller tennisbolde i vindueskarmene smiley


Kommentér på:
Julegaver til hunde + julekalender?

Annonce