667 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Så kan jeg sgu lære det.... Så kan jeg sgu lære det....

Man tøffer rundt nede i Netto for at bl.a. købe noget brød. Finder et rugbrød der virker lækkert, det er endda på tilbud... ok, der er 1½ % hørfrø i, men det går nok.

... og NEJ, det går overhovedet ikke!
Nu må den sgu snart være fesen ind at jeg ikke tåler hørfrø, og den mindste smule for min mave til at gå fuldstændigt amok... øv...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så kan jeg sgu lære det....
  • #1   15. dec 2015 Hahaha, arrh hvor øv!

Men kender det godt selv, kan ikke tåle appelsin smiley men jeg elsker appelsin, har fået noget julethe med appelsin i og det skulle jeg da lige smage, for det ville der da ikke ske noget med.. Kvalme og åndebesvær så jeg ikke sådan lige kunne falde i søvn bagefter smiley

• #2   15. dec 2015 Altså du må bare være en af dem der skal lære det på den hårde måde. Igen og igen. smiley

• #3   15. dec 2015 Det er så mere på den bløde og ildelugtende måde.....

• #4   15. dec 2015 jaa, det er jo så knap så hyggeligt :s smiley

• #5   15. dec 2015 jeps... specielt når man så ender med at få en ikke ret sammenhængende nats søvn.

Lige nu sidder jeg bare og venter på at der skal komme nogen og læse vores målere af - og evt en nabos, hvor jeg skal lukke dem ind pga hund.
    Kan ikke rigtigt ralle tilbage i seng før... og jo, så skal jeg lige i Fakta efter noget 100% hørfrøfrit brød!

• #6   15. dec 2015 Min søster kan ikke tåle honning.
    Hun får udslæt af det - Fra den ene dag til den anden fik hun bare en allergisk reaktion. Hun måtte til vagtlæge og alt muligt. Nu kan hun ikke spise honning uden at have alnok lige i nærheden, haha.

• #7   15. dec 2015 jeg havde heller aldrig bemærket en speciel overfølsomhed overfor de forbistrede hørfrø... indtil jeg flyttede sammen med en veninde. Sådan ved nærmere eftertanke, så fik jeg pinpointed til at når hun bagte og smed hørfrø i.... og her taler vi temmelig meget mere end 1½ %, nok mere i samme mængde som man smider rosiner i rosinboller eller sådan noget... ja så blev effekten jo pænt heftig hos lillemor her.
    Siden skal der åbenbart ingenting til, fordi jeg har fået 'overdoseret'.

Kommentér på:
Så kan jeg sgu lære det....

Annonce