{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.494 visninger | Oprettet:

Facts-tid! *hyggeemne* {{forumTopicSubject}}

Inspireret af et emne på HeG synes jeg at det er på tide med et hyggeemne. så skriv 5 facts om jeg selv smiley

Mine er:
1: Jeg elsker en mad med nutella og ost (Ja sammen xD)

2: Jeg sover ALT FOR MEGET smiley

3: Jeg drømmer ofte de mærkeligste drømme

4: Jeg hader at såre eller skuffe andre

5: Jeg går ofte i bad når det er mørkt for så føltes vandet mere beroligene på mig smiley

Jeres tur smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Facts-tid! *hyggeemne*
  • #1   27. jan 2016 1) Jeg sover langt mere end man bør.
    2) Jeg fylder snart 23, men er stadig et stort legebarn/teenager, der går på druk og skaber sig tosset hver weekend.
    3) Jeg har 2 marsvin, som er mine babyer.
    4) Jeg er bange for lyn og torden.
    5) Jeg går næsten altid i bad mellem 23 og 03. Ved faktisk ikke hvorfor, haha smiley


  • #2   27. jan 2016 1. Jeg sidder på HG, selvom jeg bør læse til min eksamen i morgen
    2: Jeg brækker mig snart over at øve ætiologier.
    3: Jeg har et kendis-crush på Felicia Day
    4: Nogen gange sover jeg på gulvet, fordi min hund fylder for meget i sengen og skubber mig ned. Og jeg nænner ikke at forstyrre hende efterfølgende. Jeg køber snart en større seng.
    5: Jeg har hørt "Carry on my wayward son" mere end 50 gange i dag


  • #3   27. jan 2016 1. Jeg sover for lidt, men kan overleve på overraskende lidt søvn smiley
    2: Jeg har en søn på 1 år - og han kommer til at være ene barn smiley
    3: Jeg kan godt lide at løbe.
    4: Jeg elsker politiserier som Rejseholdet, Ørnen og Strisser På Samsø
    5: Jeg drømmer om at bosætte mig på Samsø med min familie (min mand og vores søn).


  • #4   27. jan 2016 Heidi: elsker os alt hvad der har med politi at gøre smiley Politijagt, krimi5 osv smiley

  • #8   27. jan 2016 1. Jeg er det heldigste menneske i verden, fordi jeg har de mest fantastiske mennesker og hunde i mit liv smiley
    2. Jeg er snart 21 år gammel og jeg har aldrig været fuld, for jeg kan ikke lide alkohol, uanset hvad det er, det har altid en sær eftersmag smiley
    3. Jeg er et rodehoved.
    4. Jeg hader gråt vejr, og jeg går kun bevidst ud i regnvejr (medmindre jeg skal noget) hvis jeg er ked af det.
    5. Jeg har alt for mange mærkelige facts om mig selv smiley


  • #10   27. jan 2016 Endnu et fact; jeg hiver snart den der Cecilie med i byen! smiley

  • #11   27. jan 2016 1) Jeg er blanding af 4 forskellige nationaliteter mest dansk, mindst tysk og to asiatiske midt imellem.

    2) Jeg griner og fjoller ofte -og jeg elsker at grine...men det afbalancerer også hvor alvorlig min alvorlige side er.

    3) Jeg er kompulsiv googler -mest fordi jeg er sindsygt nysgerrig og jeg kan ikke rigtig have et ubesvaret spørgsmål -men det gør også jeg med årene kan finde næsten alt på nettet.

    4) Jeg elsker mad (for meget) og er ret frisk på at prøve nye ting -jeg trækker nærmest kun grænsen ved ting der lugter rigtig grimt og balot-æg. (tror jeg da smiley )

    5) Jeg har på en eller anden måde aldrig udviklet evnen: tålmodighed og jeg er typen der bliver vanvittig af at vente på ting...


  • #17   27. jan 2016 Oooh yæds Rotterne! smiley vi laver paaaarty! Ud og shake le hofter og nummier! smiley smiley

  • #19   27. jan 2016 For min skyld må du komme nøgen, bare du er nice smiley

  • #20   27. jan 2016 Jeg har lige et fact mere om Obsternasig, som hun tydeligvis har glemt..
    Hun er der altid for andre, specielt når altid ser sort ud og man har lyst til at opgive det hele, hiver hun lige en op og holder en i hånden hele vejen, hvis det er det der skal til smiley


  • #21   27. jan 2016 kan ikke holde mig til 5, så fortsætter (er i andre os velkomne til :D)
    6: Jeg har boet alene siden jeg var 18 smiley
    7: Jeg elsker min navlepiercing og tatovering næsten mere end noget andet
    8: Jeg tror på ånder og spøgelser
    9: Jeg hader at bevæge mig rundt i et hus eller lejlighed om natten.
    10: Spejle, vinduer og åbne døre er bandlyst for mig om natten da jeg er bange for der står en ånd xD
    11: Jeg er ALT for følsom og græder stortset til ALLE film.. uanset hvor humoristisk den er så skal jeg nok finde et eller andet at tude over :b



  • #22   27. jan 2016 1. Jeg elsker mad. Hele min dag kan næsten gå i stykker, hvis jeg ved, jeg skal spise kedelig aftensmad.

    2. Jeg er ret retronørdet. Er p.t. i gang med at gennemføre Zelda Ocarina of Time for nok snart 10'ende gang og har derudover en ganske fin samling af gamle SNES og Sega Mega Drive spil. Har fået Super Mario World og Legend of Zelda ind med modermælken.

    3. Jeg tuder til smuk musik. Ikke musik med diverse kunstnere, men melodier til smukke landskaber i film eller Disney film.

    4. Jeg er æstetiker ud til fingerspidserne og sætter enorm stor pris på smukke, enkle ting.

    5. Jeg er enormt månepåvirket. Sover jeg en nat helt ad Pommern til, så kan jeg næsten med 100 % sikkerhed vågne, tjekke kalenderen og se, at det endnu engang er fuldmåne.


  • #25   28. jan 2016 1. Jeg har en dejlig datter på næsten 7 år smiley

    2. Jeg selv fylder snart 30, men føler mig som en teenager

    3. Jeg savner at have tamrotter

    4. Jeg håber en dag at flytte hjem til Sønderjylland

    5. Jeg har fået de børn jeg skal have smiley


  • #26   28. jan 2016 Rotterne - THEY SEE ME ROLLIN', THEY HATIN'! smiley det er nice og helt acceptabelt i mine øjne at være sådan! smiley

  • #27   28. jan 2016 7. Min veninde har en lang liste over dumme/sjove ting jeg har sagt.
    8. Jeg elsker ligesom Rotterne også min dyne mere end noget andet!
    9. Jeg elsker South park.
    10. Jeg har en sjov krop. smiley


  • #28   28. jan 2016 I får lige nogle flere mærkelige facts om mig.

    Jeg kan IKKE lave irsk stuvning til aftensmad, uden at spise en portion til natmad, heller ikke selvom jeg ikke er sulten smiley

    Jeg holdte smølfe fødselsdag på min 19 års fødselsdag, hvor alle skulle være klædt ud som smølfer.

    Jeg elsker HG så meget, at jeg ikke kan holde en pause på 3 dage, uden at gå ind og smugkigge.

    Jeg har ikke rigtig nogen IRL venner selv, så jeg er pisse jaloux på min kæreste når han bruger tid med sine venner, og jeg bliver seriøst virkelig glad, når de gider spille computer med mig, også selvom jeg er dårlig og egentligt bare er der. smiley

    Min kæreste synes at jeg er mærkelig af ovenstående grund.


  • #29   28. jan 2016 Hov hvis i smutter i byen vil jeg med smiley (hvis altså jeg må?) man bliver sådan lidt småtosset af bare at være enlig mor til en teenager på fuldtid smiley

  • #31   28. jan 2016 Louise K - selvfølgelig! smiley

  • #32   28. jan 2016 Jeg elsker Snapchat!

    Jeg elsker marabou chokolade med appelsinkrokant.

    Jeg er glad for piercinger og tatoveringer.


  • #33   28. jan 2016 6. Jeg har svært ved at falde i søvn uden min kugledyne

    7. Jeg hader piller men tager 6 om dagen, 2 x Ritalin Uno, 2 x Sertralin og 2 x UniKalk Silver, de tages en af gangen, og altid med noget der ikke er vand.

    8. Jeg har aldrig haft tømmermænd, er bare halv snaldret flere dage efter smiley

    9. Jeg er wiccaner

    10. Jeg har redet halv stiv på en shetlandspony smiley og ja jeg faldt sq af kræet smiley

    11. Er egentlig mere katteperson end hundeperson, men hunde fungere bedere mod min angst.

    12. Ønsker mig en landskildpadde


  • #34   28. jan 2016 1) Jeg er crazy rabbit (& dog) lady (Selvom jeg ikke har hund mere/endnu)
    2) Jeg kender ikke min far og han bor i Mozambique
    3) Jeg er udpræget B-menneske!
    4) Jeg er lidt for glad for remoulade... ups...
    5) Jeg fandt først ud af, i en alder af 20, at min far har et mellemnavn


  • #36   28. jan 2016 1: Jeg er lyvogtyve, men på den ene side føler jeg at jeg stadig er 15, på den anden side er jeg som en på 80 smiley

    2: Jeg er bange for heste

    3: Jeg kan ikke lide leverpostej

    4 : Jeg har i dag samlet en IKEA reol uden at blive hysterisk

    5: Min døgnrytme er næsten altid fucked, men sådan fungere jeg bedst.


  • #39   28. jan 2016 1: jeg er bedst til at leve alene med mine dyr(hund-kat) da selvværdet daler, så snart jeg møder en fyr

    2: hader min medicin, så har droppet min Strattera om det er holdbart i længden, vides ikke, men tør dog ikke droppe min venlafaxin endnu, håber det hele hjælper på at jeg kan tabe mig, er sikker på pillerne har været med til vægtøgning.

    3: hader blæsevejr og uærlige mennesker,
    Hader de smerter jeg har i armene.

    4: Er flyttet fra Sjælland til Jylland (ret vildt) har en søn på 19 på Sjælland, men min bror, svigerinde og nevøer på Fanø og havde behov for at komme videre i livet, så er lidt alene, men er optimist og glad for mit valg

    5. Hader at snakke tlf, er mere til SMS og mail,


  • #40   28. jan 2016 1. Jeg ELSKER chokolade
    2. Jeg elsker Mille meeeeget højt
    3. Jeg er besat af enhjørninger
    4. Drengene i min klasse er fjolser
    5. Der er virkelig dumme i nu
    6. Jeg HADER gyserfilm


  • #42   28. jan 2016 1. Jeg er total pjattet med biler, store alufælge, anlæg og det der hører med.

    2. Min mand er yngre end mig smiley smiley

    3. Er meget tålmodig og kreativ, har altid de vildeste planer.

    4. Jeg er kronisk træt, kunne sove konstant - bliver sommetider båret i seng af min mand om aftenen smiley Haha

    5. Jeg hader at tale i telefon med folk jeg ikke kender smiley


  • #43   28. jan 2016 1. Jeg sover aldrig en helt nat uden at være vågen syvhundredeogtyve gange, derfor er jeg træt døgnet rundt.

    2. Jeg kommer sjældent i seng før kl. 01 på hverdage.

    3. Jeg står altid til rådighed for venner og bekendte, og jeg ender oftest med at blive skuffet over samme.

    4. Jeg er kattemenneske med stort K. Dog stod det til mig, havde jeg en hel zoo af forskellige dyr.

    5. Jeg føler mig ofte som en på 90 pga. alle mine skavanker.

    6. Jeg føler mig ofte ensom, selvom huset er fyldt med mennesker.

    7. Jeg har aldrig haft bedsteforældre.

    8. Jeg er bange for flagermus, hvis de kommer for tæt på.

    9. Jeg elsker at lave sjov, og næsten alt jeg skriver, er skrevet med et glimt i øjet.

    10. Min humor er sort som natten.


  • #44   28. jan 2016 1) jeg er bange for mørke og edderkopper smiley
    2) jeg er af nationalitet dansk/finsk
    3) jeg er vildt dårlig til at lave mad
    4)jeg er irl genert,men dækker over det ved at snakke alt for meget smiley
    5) jeg bliver ekstremt ked af det hvis folk lyver for mig smiley
    6)jeg snorker som en havne arbejder smiley
    7)jeg elsker chokolade mousse smiley


  • #45   28. jan 2016 1) jeg elsker alle dyr! Og var det muligt havde jeg 5 gange så mange som nu smiley

    2) vi opfedede egne ænder til jul, og har også høns

    3) jeg kan bedre lide dyr end mennesker

    4) jeg er ekstrem introvert

    5) jeg er 24, men min krop føles som en 80 årig

    6) jeg elsker at købe nye ting smiley


  • #46   28. jan 2016 *Min yndlings tekop har leopardpletter.
    *Synes kirsebærtræer er smukke.
    *Ejer et snowboard - OG kan stå på det.
    *forstår ikke konceptet "vi bliver sammen for børnenes skyld".
    *folder mælkekartonerne som små skjorter inden jeg smider dem ud.


  • #47   28. jan 2016 Jeg hader alenlange diskussioner.
    Jeg går helst i bare tæer året rundt, men tager dog strømper på i de koldeste måneder.
    Jeg fryser næsten hele tiden.
    Jeg er genert, men har lært mig selv at tale mig ud af det, dog kun når andre taler til mig først.
    Katteudstillinger er balsam for min sjæl. smiley


  • #48   28. jan 2016 Susanne: "Jeg hader alenlange diskussioner. " så er HG da også liiiige stedet smiley smiley

  • #49   28. jan 2016 Yup, derfor afmelder jeg notifikationer, når jeg ikke orker mere. smiley smiley

  • #50   28. jan 2016 1) Jeg er meget ambitiøs og har mange forventninger til mig selv - det betyder også, at jeg bliver i tvivl om det jeg laver mon er godt nok
    2) Jeg ville gerne arbejde med hunde på fuld tid, så på et eller andet tidspunkt foretager jeg nok et karriereskift (skal dog lige ud på arbejdsmarkedet først)
    3) Jeg ser mig selv som labrador: En rigtig pleaser, der er dårlig til at sige nej
    4) Jeg er meget et hjemmemenneske, men elsker at komme ud at rejse nye steder
    5) Jeg har aldrig lært at drikke kaffe og har heller ikke behovet for det smiley


  • #51   28. jan 2016 Mit nytårsforsæt er at lære at drikke kaffe smiley

  • #52   28. jan 2016 Solvej og Cecilie smiley i ved i bare kommer!

  • #53   28. jan 2016 1. Jeg er B menneske, og nok også mere end det - jeg kan altid sove.
    2. Jeg kan ikke lide chokolade.
    3. Jeg ELSKER mad, og gerne det dyreste smiley
    4. Jeg er frygtelig genert overfor mennesker jeg ikke kender.
    5. Jeg kan absolut ikke fordrage at ringe til mennesker jeg ikke kender smiley


  • #54   28. jan 2016 Louise - jeg fatter ikke at du ikke kan lide chokolade. smiley Men kender godt det med at ringe til fremmede

  • #55   28. jan 2016 Jeg har Lukas Grahams blue album Lp'en hængende på væggen i min stue - så ja, jeg har teknisk set en nøgen dame i min stue. Jeg synes det er smukt.
    Jeg kan elsker Lukas Graham - har været til 9 koncerter so far. Jeg stalker ham dog ikke.
    Jeg kan ikke gå 24 timer uden at høre musik.
    Jeg griner og smiler meget.
    Jeg er altid træt.
    Jeg er altid skide sur om morgenen - snakker man til mig, blir jeg endnu mere sur. smiley


  • #57   28. jan 2016 Det med ikke at kunne lide chokolade har jeg godt nok også tit været træt af! Når nogen endelig bager, så er det altid chokolade kage smiley Alt indeholder efterhånden chokolade. smiley

  • #59   28. jan 2016 I er eddermanme underlige!! smiley smiley

    1. Jeg spiser ikke morgenmad, men drikker til gengæld en pæn portion kaffe.
    2. Jeg ville ønske jeg havde fået nogle flere unger.
    3. Jeg er ikke blevet klippet (frivilligt) siden 1996.
    4. Jeg kan ikke fordrage oliven, men ville ønske jeg kunne.
    5. Jeg er stoppet med at stoppe med at ryge, og det går faktisk ret godt.


  • #60   28. jan 2016 Anine - Hader også selv nødder. Det er ret nedern

  • #61   28. jan 2016 1. Jeg har seriøst en svaghed for krydderboller med salatmayo og agurk.. smiley

    2. Jeg er afhængig af min iPhone og Facebook..

    3. Jeg vil hellere bruge tid på mine hunde, end jeg vil have en kæreste..

    4. Jeg sover alt for lidt..

    5. Jeg kan ikke fordrage ost..


Kommentér på:
Facts-tid! *hyggeemne*

Annonce