{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.436 visninger | Oprettet:

Laura F
Laura F
Tilmeldt:
2. feb 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Skaldet plet med sår {{forumTopicSubject}}

Min 4 1/2 årige schæfer/alaskan malamute blanding har i et stykke tid haft nogle bitte små sår over tissekonen eller hvad man kalder det, altså ovenpå hendes ar fra da hun blev steriliseret. Vi har ikke tænkt nærmere over det da det er gået væk. Nu er det så kommet igen og i går opdagede vi så på det ene knæ/lår, at hun har en rimelig stor skaldet plet med sår på. Billede vedhæftet. Er der nogen der har ideer til hvad det kan skyldes?
Hun har loppehalsbånd på, som aldrig har svigtet, så jeg tænker ikke det kan være lopper. Derimod er hun hyperallergiker og får derfor barf hundemad som hun har fået siden vi opdagede allergien da hun var lille. Det har der heller ikke været problemer med på noget tidspunkt. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skaldet plet med sår
  • #1   2. feb 2016 Vi har lige været ved dyrlægen i dag med lign sår , og vi fik noget creme med hjem og fik besked på at starte op med fiske olie da hans hud er tør .

    profilbillede
  • #2   2. feb 2016 Lige med malamutter in mente, tænker jeg at hun kan mangle zink. Zinkmangel ses tit ved slædehunde. Giv et godt tilskud, fx nutrazinc.

  • Laura F
    Laura F Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   8. feb 2016 Det viste sig også at være noget der havde irriteret hende som så skulle "nappes". Vi fik noget creme der skulle smøres på to gange om dagen. Hun får noget pulver på hendes mad, som er nogle vitaminer. Noget alge noget og et eller andet andet. Så det hele ser fint ud smiley

Kommentér på:
Skaldet plet med sår

Annonce