{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Hvor køber i bøger? {{forumTopicSubject}}

Det er simpelthen så frustrerende. Hvor køber i engelske bøger (inden for EU), udover Amazon UK, Bookdepository, Saxo...? Jeg har virkelig et problem med at få sendt specifikke bøger til Danmark (og finde dem i Danmark), det er ikke specielt nye udgivelser eller særlige bøger, men så er der tilfældigvis én af bøgerne hvor samtlige 15 sælgere ikke sender til Danmark.... nogle bøger har jeg simpelthen måtte opgive fordi det er umuligt!!
Så ja, hvad gør i? Hvor køber i fra? Synes jeg har prøvet alt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor køber i bøger?
  • #2   3. feb 2016 Uh kan ikke huske det, men tror det har været amazone, jeg googler bogen og finder så det billigste sted der sender fra EU

  • #3   3. feb 2016 ebay.co.uk har jeg nogle gange været heldig med at finde bøger, som jeg ikke har kunnet finde andre steder, min mellemste er fantasy nørd og har ofte ret specielle bogønsker smiley

    Står der at sælger kun sender til UK, plejer jeg at spørge pænt, om forsendelse til DK er muligt, det er det ofte smiley


  • #5   3. feb 2016 Jeg har købt rigtig mange bøger på play.com. Det hedder i dag rakuten.co.uk

  • #6   3. feb 2016 Jeg spørger altid bare efter dem i bog og ide eller Arnold busk - så får jeg dem hjem til alm pris smiley uden at betale fragt etc

  • #7   3. feb 2016 Beltane det er netop det jeg gør, plejer dog kun at bruge marketplace (altså der hvor man køber bøger fra selvstændige sælgere) på den engelske Amazon. Og nogle gange er der virkelig INGEN sælgere der sender til Danmark smiley

    Ej hvor sjovt Julie, jeg kan godt huske at jeg for mange år siden blev bekendt med Play.com, men har aldrig brugt den.. jeg prøver lige at tjekke ebay og rakuten.
    Det er ikke specielle bøger, det er nemlig ganske almindelig fantasy, den jeg har problemer med lige nu er "The Demon King" af Cinda Williams Chima i hardcover.
    Kunne da være en god idé at spørge en af bogbutikkerne! Det vil jeg da prøve! smiley


  • #8   3. feb 2016 Jeg har ikke oplevet at de ikke kunne skaffe en bog, udover en der desværre var udgået og heller ikke kunne fås andre steder smiley

  • #9   3. feb 2016 Jeg har kun brugt bookdeposity og ellers spurgt efter den i boghandlen så der ville jeg prøve at spørge om den smiley

    Jeg er meget mod min vilje gået over til Kindle for at spare penge og ikke skulle vente 10-14 dage på en bog smiley


  • #10   3. feb 2016 Skal det være indenfor EU? Hvis du ikke har noget imod at læse ebøger, så kan du også købe fra Amazon.com, Smashwords og Kobo. Der betaler du så dansk moms, men der kommer ikke det her helt tossede Post Danmark fortoldningsgebyr på.

    Jeg har også for mange år siden bestilt engelske bøger gennem Arnold Busk, men det var fra før jeg begyndte at købe online.


  • #12   3. feb 2016 Jep Sara, det er en dyr hobby smiley Vil da helt klart få spurgt i en boghandel.

    M.I, ja, jeg vil helst at det er inden for EU da der ellers kommer for meget told på. Ebøger har jeg overvejet en kort overgang, meen jeg kan simpelthen ikke lide at læse på en skærm og foretrækker de fysiske bøger. Ellers er ebøger jo en fantastisk løsning..


    Hehe Cecilie, mange tak, problemet er at jeg nok alligevel har specielle ønsker, for jeg vil have bogen i et andet cover, meen kan jo være man er nødt til at gå på kompromis smiley Jeg kiggede nemlig Waterstones i dag, men ja de har den desværre kun i paperback og den kan jeg få billigere hos Amazon hvis det er


  • #13   3. feb 2016 Jeg kan også bedst lide papirbøger, men tyr nogle gange til ebøger af samme grund som dig. smiley



  • #14   4. feb 2016 Nåå men bogen er så åbenbart udsolgt fra forlaget, siger manden fra Bog&Idé, men han vil snakke med deres leverandør af engelske bøger og se om hun ved mere - ugh, hvor besværligt, man skulle flytte til England eller USA smiley

  • #15   4. feb 2016 Sidst jeg var i USA købte min kæreste og jeg 18 bøger - for under 1.000 kr smiley savner Barnes&Noble smiley

    profilbillede
  • #17   4. feb 2016 Bøger er SÅ dyre i Danmark generelt, synes jeg smiley Det er helt vildt hvor billige de fleste bøger er i USA, især kan man få rigtig gode deals på Bookoutlet.com - bare ikke hvis det skal fragtes til Danmark..

    Nej Indica, det har jeg ikke, det prøver jeg lige!
    .. nej, den var der desværre ikke


  • #18   4. feb 2016 Han ringede tilbage og kan skaffe den hjem (leveringstid 3 uger) til 200 kroner.. må lige overveje om den er det værd.. fedt, at i lige kom med idéen om at kontakte en boghandel smiley

  • #19   4. feb 2016 Frk. Dyr... åhhh ja, bøger er også noget af det jeg slæber med hjem fra udlandet. Min mand har heldigvis ikke noget imod at kufferten er noget tungere på vejen hjem end på vejen ud. smiley

Kommentér på:
Hvor køber i bøger?

Annonce