501 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Forbistret fugl :/ Forbistret fugl :/

Jeg har et lig af en fasan til at ligge ude på min græsplæne smiley
Det er en Dana har nedlagt, og æde den gider de ikke smiley

Nå... Her for et par dage siden så jeg at der sad en giga rovfugl og åd af den fasan smiley
Jeg prøvede at knipse et par billeder af den, men enten er den et spøgelse eller også er den ekstremt hurtig smiley

Nu her i dag har jeg prøvet at snige mig ud af havedøren ca 5 gange, men hver gang er der ingen fugl på mine billeder bagefter smiley
Den ene af gangene fløj den ned i mine æbletræer, hvor der sad en og ventede på den, som efter lyden at dømme var dens unge smiley
Fodre rovfuglene så længe på deres unger ?? smiley Jeg mener det er ved ved at være forår, og den unge må da bestemt være fra sidste år smiley

Og i går da jeg lukkede hundene ud i haven, havde jeg ikke set den var der, Dana røg efter den, og den letter øjebliklig fra sit bytte, men slår et mærkeligt slag og er ved at torpedere Anton smiley
Lige det billede hvor fuglen med sine store udbredte vinger over lille Anton, så det faktisk ud som om den prøvede at tage ham smiley
Dog ved jeg at det ikke er tilfældet, den blev nok noget konfus over at der kom sådan stor pelsbums bragende ud i hovedet på den.
Anton blev dog så chokeret at han rendte ind igen og ville ikke ud resten af dagen, og ej heller i dag, før Dana ( hans bodyguard ) har checket haven af for store rovfugle der kunne finde på at æde ham smiley

Der er stadig fasan tilbage så jeg håber at få fanget den famøse birdie på billede inden der er spist op smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forbistret fugl :/
Kommentér på:
Forbistret fugl :/

Annonce