{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Emma er draget mod stjernerne {{forumTopicSubject}}

Nu er i nok mange, som ikke aner hvem jeg er eller Emma ...men hun har haft profil herinde siden 2005 og jeg har brugt mange timer herinde med alle de gamle fra dengang HG var af lave og diskussionerne var vilde og sjove smiley

Men nu har Emma takket af i en alder af 12 år og 9 mdr...frisk til det sidste, men pludselige krampeanfald blev desværre enden for hendes dejlige lange liv smiley

Lader hendes profil blive herinde...for hun har været her siden hun var 2 år og hun vil stadig være en stor del af vores liv smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Emma er draget mod stjernerne
  • #2   14. feb 2016 Du er et velkendt "ansigt" for mig- eller Emmas er i hvert fald.
    Jeg er ked af at høre, at hun ikke er mere. Det må være frygteligt mærkeligt at mangle hende. Men næsten 13 gode år er dælme flot smiley

• #3   14. feb 2016 Ja hun har haft et dejligt langt liv...længere end man turde håbe på. Men for filan hvor hun mangler...kan ikke huske tiden før hende smiley

• #4   14. feb 2016 Jeg husker også tydeligt Emma og dig , det gør mig ondt at høre at hun ikke længere er iblandt os ! Hvil i fred smukke tøs smiley

• #6   14. feb 2016 kan også tydeligt huske jer fra de "gode gamle dage" på Hg smiley
    er ked af at du har mistet hende...
    er sikker på at hun har haft et fedt hundeliv sammen med dig smiley

• #7   14. feb 2016 smiley

• #9   14. feb 2016 Jeg husker både dig og Emma, den smukke hund. Husker især din status som autoriseret hunderåber, Susie. Det var sjovt smiley Og det var tider, jeg savner det gamle HG.
    Hvil i fred, skønne Emma, hun er bare gået i forvejen smiley

• #10   14. feb 2016 Jeg er først kommet til nogle år senere, men har da lagt mærke til jer. Det er så hårdt at miste en hund eller en kat, men sikke et dejligt, langt hundeliv hun virker til at have haft. smiley

• #11   14. feb 2016 Jeg kan sagtens huske Emma <3.
    Hvil i fred smukke pige

• #12   14. feb 2016 Det gør mig ondt smiley Hvil i fred smukke Emma.

• #13   14. feb 2016 hvil i fred Emma...kan også huske dig......selv om jeg kom til senere.
    det at miste sin følgesvend gennem mange år er hårdt, mistede både Vicky, Rødtop og hendes datter Ditte og vores pragtfulde collie Trunte sidste år......det ER hårdt. mange tanker fra Ane

• #14   14. feb 2016 Rie..ja det var tider dengang...har haft mange sjove stunder herinde smiley

Et langt og lykkeligt hundeliv er endt, men hun har sat så mange spor i os som havde hende tæt på. Vi har haft verdens bedste og klogeste hund..så nem at have med at gøre og med en total blind tillid til os og det vi udsatte hende for.
    Hun har rejst danmark tynd sammen med os på alle vores weekendture, ferier i sommerhus, på camping ja og tur til Holland.
    Hun har været med til eftermiddagskaffe/besøg/weekendophold hos stort set alle vores venner og familie ...og var hun ikke med, så blev der spurgt hvorfor?
    Alle steder faldt hun bare ind som en naturlig del og hun bliver stærkt savnet af ikke kun os i familien, men hele vores omgangskreds smiley

Men vi er afklaret med det hele...hun levede et langt og indholdsrigt liv og har ikke brugt mange timer alene i alle årene smiley

• #17   15. feb 2016 Det er jeg ked af at høre. Det er altid trist at sige farvel til en ven. Men dejligt at hun havde det godt lige til enden.
    Sille (Emmas datter) lever stadig. Dog er det også på lånt tid, da hun jo er syg.

• #18   16. feb 2016 Åhh Lise..det er jeg ked af at høre smiley
    Hvad fejler søde Sille?

• #19   16. feb 2016 Dejlige Emma pige. Altid hyggeligt og se billeder af hende. Og dig Sussie længe siden vi har haft en lille hunde sludder smiley Håber i har det godt trods alt.

• #20   16. feb 2016 Lone..ja det er længe siden smiley er næste aldrig herinde mere og når jeg bevæger mig herind, så "kender" man ski ikke rigtig nogen mere ...engang var vi en stor familie herinde smiley

Joo vi har det fint nok..der er bare enormt tomt og stille...man føler helt man har mistet et job...det er intet at lave mere. Underlig fornemmelse at man ikke skal ud og gå ture, nusse og give massage...det fik hun hver aften inden sengetid....total tomt smiley

• #21   16. feb 2016 SIlle har kræft. Hun blev opereret sidste år, men det er der igen. Det gror langsomt, og hun har det fint og er glad som hun plejer. Så hun får lov til at gå og hygge sig, til vi kan se at hun bliver skidt smiley men hun er jo også 10 år nu og en stor hund. Så uanset hvad, er det jo naturligt nok ,at hun tager det lidt roligere nu end før.

• #22   16. feb 2016 Det gør mig ond at høre, og jeg husker også sagtens dig og Emma.

• #23   18. feb 2016 Jeg er aldrig her mere. Nu er det Facebook smiley Får kun en mail når en af "vennerne" skriver. Du må finde mig på FB. Jeg har jo Zicodrengen.

• #24   18. feb 2016 Husker jer også smiley

Gør mig ondt at læse.

Emma slutter sig til en hel del af de "kendte" hunde der desværre også er taget videre

• #25   18. feb 2016 Lise...øv hvor er det trist smiley men du har ret..hun er jo lige blevet 10 år i december...men derfor kunne hun da godt tage at snuppe 2-3 år mere som mor smiley Sille´s bror Eddie lever også endnu...de andre har jeg desværre ingen kontakt med.

Rene..ja de gamle kendte hunde er jo efterhånden faldet væk....desværre et uundgåeligt onde smiley

Men for sytten hvor er her stille...selvom Emma nu ikke gjorde meget væsen af sig, så mangler hendes trasken ud i køkkenet når man lavede mad og hendes snorken nede fra gulvet om natten og ikke mindst gåturene smiley

Kommentér på:
Emma er draget mod stjernerne

Annonce