716 visninger
|
Oprettet:
Drægtig tæve. Neutraliseret han {{forumTopicSubject}}
Hej jeg kom hjem her til aften min tæve er i løbetid og han hunden odin fik fjernet sine løg dec 2014
Men i dag hang de så sammen flere gange og mit spørgsmål er. Er det naturligt dette sker han har ikke før vist interrese for frigg. Og hvad kan der ske
okt 2014
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 3 Svar: 7
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.903
Jeg ville sterilisere hende.
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 161 Svar: 12.905
De skal da ikke gå sammen. Er du klar over hvor stor skade de kan gøre på hinanden samt at tæven kan få livmoderbetændelse?
En kastreret han kan stadig parre, så han skal ikke gå sammen med en løbsk tæve. Selvfølgelig har han ikke reageret før, for da var hun jo ikke i løbetid.
Tæven kan ikke lig være begyndt på løbetid, for så havde hun ikke Accepteret parring nu. Langt de fleste tæver accepterer færd parring når de er højløbske. Jeg tror simpelthen ikke du har holdt godt nok øje.
Du skal skille hundene ad nu, og under hver løbetid. Og så bede til at din hanhund ikke har give hende en infektion!
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
Men ja, det er normalt -eller, de fleste kastrater parrer ikke, men det er ikke vildt usædvanligt at de gør det, så har man en der gør, må man skille dem ad.
jul 2012
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 1 Svar: 180
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 161 Svar: 12.905
At udsætte sine hunde for uplanlagt parring er simpelthen både risikofyldt og uetisk. Og at man ikke stopper det første gang det opdages.. Det er simpelthen forkert
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
TS skriver at hanhunden aldrig har vist interesse før. Og nu gjorde den det så mens de var alene hjemme, så det blev altså først opdaget da TS kom hjem... og de er efterfølgende blevet adskilt.
Vi har da haft flere kastrater i familien -kun en af dem har parret løbske tæver, hvis altså muligheden blev givet. Og det måtte altså osse ske før vi opdagede det og dermed kunne adskille. Det er jo ikke normen at de gør de -de fleste gør det ikke, men så er der de der hist og pist som gør... og det opdages i reglen først når de HAR været på en enkelt gang.
Min tæve er typisk blevet passet ved mine forældre når hun er i løb -deres hanhund kan ikke lide min, så det må nødvendigvis være Gaia der skal i pasning. Og deres (kastrerede) han og Gaia går sammen uden problemer... vi adskiller altså ikke forebyggende, når nu det aldrig har været problem, lige udover da han var ny-kastreret, hvor de self ikke var sammen
Drægtig tæve. Neutraliseret han