{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.763 visninger | Oprettet:

Min hund ryster ! {{forumTopicSubject}}

Hjælp.
Min dreng ryster smiley
Han begyndte i for noget tid sidevogn pive helt vildt men i forgårs begyndte han og gå og pive helt undskyld men latterligt meget, igår rystede han så helt vildt når min kæreste snakkede til ham eller ville røre ham og da han lå selv rystede han også indtil jeg kom og lagede mig med ham.
Han går hele tiden rundt og kigger på mig og piver og skal helst ligge på mig eller klods op og ned af mig med hovedet på min mave .
Troede i starten det var fordi han skulle ud og tisse med selv efter en times gåtur gør han det stadig.
Når vi har gæster er det endnu værre end når vi er selv .
Jeg er virkelig på bar bund da han ellers virker til at have det helt fint han spiser og drikker og vil stadig gerne lege.
Mit hjerte græder for jeg aner hverken fra eller til og syntes ikke ligefrem det bliver bedre selvom jeg giver ham alt min kærlighed


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund ryster !
  • #1   8. mar 2016 Har du været til dyrlæge med ham?

  • #2   8. mar 2016 Nej fordi han virker jo ikke som om han er syg..
    Han virker jo frisk nok, han spiser, leger, drikker, logre med halen og hans tandkød og øjne ser os ud som det skal..


  • #3   8. mar 2016 Det er naturligvis op til dig. Nu er jeg heller ikke en der render til dyrlæge i tide og utide, men hvis det var min hund der pludselig ændrede adfærd uden at jeg kunne se nogen grund til det, så ville jeg lige få den tjekket.

    Der er ikke en løbetidstæve i nærheden? Hvor lang tid har det stået på?


  • #4   8. mar 2016 Vil os ringe til ham, for er lidt utrolig.

    Nej ikke så vidt jeg ved, det hr stået på i ca. En uge med han piver og hele tiden vil være op og ned af mig. Men er blevet værre de sidste par dage og igår begyndte han så på hans rysterri overfor sin far.
    Men stopper så snart jeg putter med han eller nusser ham ( altså min hund )


  • #10   8. mar 2016 er der nogen ændringer i dig. min labbe bliver vildt putted og opmærksomheds søgende når jeg er ved at få migræne ( før jeg ved det)

  • #11   8. mar 2016 Anne G.
    Nej jeg slapper mere af for tiden men er i puttehumør selv da jeg ikke er så god til det gråvejr.


  • #12   8. mar 2016 C F .
    Det kan da enlig være naboens hund slog mig lige.


  • #13   8. mar 2016 Birgitta L.
    Det er rigtig slemt i forhold til hvad det plejer.


  • #16   9. mar 2016 Dyrlægen siger løsningen er at kastrere ham.
    Det er pga. Hunhunde og løbetid og det bliver kun værre.
    Så der er ringet til en anden dyrlæge og der er bestilt tid til ham nu til på fredag.
    Og grunden til han vælger at rende efter mig hele tiden er fordi det er mig der bestemmer og han forventer jeg lukker ham ud til de dejlige hunhunde. smiley .
    Han tog dog os lige turen igennem hækken idag smiley men han kom hurtigt hjem igen.


  • #20   10. mar 2016 C F
    Jeg er sikker på det nok skal gå med ham.
    Det største problem er bare han ikke må blive tyk ! :') Og jeg er ret sikker på han nok skal klare den og måske det ender med de andre hanhunde faktisk kan lide ham og ikke vil æde ham hvergang. Han er jo bare er stort legebarn..
    Og så længe han stadig elsker mig efter han for fjernet sine ædle dele så skal det nok gå.
    Fik redet ham og rettet op på ham på 1 uge da jeg overtog ham, så hvis der skulle blive noget så ved jeg at jeg kan være der for ham en gang til.


  • #21   10. mar 2016 Og det er ikke ham der laver udfald mod andre tværtimod . Han vil bare lege og sige Hej.
    Alle de hunde han har fået lov til at hilse på har enten prøvet og æde ham eller gø'er helt latterligt af ham.
    Og havde min kæreste med sidst og han sagde også det var ikke min hund der var noget i vejen med.


  • #23   10. mar 2016 Han er mega mad glad i forvejen :')
    Og kan jo ikk have han bliver en tyk flødebolle hehe smiley
    Men det vil jeg helt klart gøre, tak for rådet smiley


Kommentér på:
Min hund ryster !

Annonce