{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Varde: Psykopat mishandler forsvarsløse hunde
  • #2   17. mar 2016 Ja, man burde da mene at nogen havde set det ? Medmindre at hundekrogen er godt gemt væk i et hjørne ?

Håber at de får fat i svinet !!!

• #3   17. mar 2016 Et indkøbscenter uden kameraer,, det skidt, samt syntes det underligt at ingen har set noget,, håber svinet bliver fanget,, selvom det hele lyder lidt mystisk

• #4   17. mar 2016 Hundekrogen sidder tæt ved indgangen, så det burde ikke være muligt uden at nogen så noget -self er der ikke mega mange mennesker 24/7, men at det skulle være sket ret mange gange uden at nogen har set noget overhovedet synes jeg lyder ret vildt.
    Jeg kan godt få den tanke at der måske ikke er tale om et helt så stort problem som artiklen får det til at lyde som. Det gør det self ikke mindre frygteligt for den/de hunde det måtte være sket for, men det hele er jo sådan lidt noget "jeg har mødt en, som siger at...."

• #6   17. mar 2016 Det er jo ikke sådan et kæmpe center, så muligt er det vel, uden at blive set. Min gamle hund har også siddet der, da jeg boede i Varde. Men krogen tæt ved indgangen ind til "centeret" (som blot er en Løvbjerg og et par mindre butikker) og der er parkeringsplads og en fakta lige foran, så man skal alligevel være ret hurtig, hvis ingen skal se noget overhovedet.

Så som nævnt kan jeg måske godt mistænke at det er lidt pisket op -måske er der en hund eller to der har oplevet noget uheldigt (og det er self overhovedet ikke ok), men at det ligefrem skulle være sådan nærmest systematik hundemishandling foran butikken, kan jeg altså godt stille lidt spørgsmål ved

• #7   17. mar 2016 Ifølge artiklen, er det indtil videre 3 hunde, som det er gået ud over. Hvis flere melder sig pga. artiklen, begynder det at ligne et stort problem smiley

Måske centeret kunne overtales til at opsætte overvågning/flytte hundekrogen eller lign. For at mindske risikoen for at det sker igen ?

• #8   17. mar 2016 Ann-Marie -men det bærer jo lidt præg af "jeg har hørt..." og "jeg mødte en, der sagde..."
    Ingen har set noget, det er udelukkende baseret på adfærdsændringer i hundene, som hende der har startet historien jo i øvrigt slet ikke kender, og som jo reelt kan være kommet på baggrund af hvad som helst.
    En hund har været ved dyrlægen til behandling -så lad os godtage at DEN i hvert fald har været udsat for noget mens den sad bundet.
    -så er der altså stadig et stykke vej til at dokumentere at der er nogen der ligefrem render og overfalder hunde systematisk foran centeret.

Jeg synes da overvågning ville være super, så kan man da dokumentere HVIS der sker noget... Men jeg synes stadig det er lidt at piske en stemning op, om noget som kun måske er foregået.

• #9   17. mar 2016 Michelle: Kan god følge dig i at der en masse usikkerhed omkring den historie. Omvendt, så synes jeg at det er fint at der advares, hvis nu der rent faktisk er en psykopat, som render rundt og sparker/slår løs på hunde der står alene foran et indkøbscenter.

Kunne problemet løses ved overvågning, eller at flytte/fjerne hundekrogen, ville det være endnu bedre.

• #10   17. mar 2016 Jooo... men det kan jo hurtigt blive en klapjagt på en temmeligt fiktiv psykopat, og det synes jeg da kan være et problem.
    Jeg ville altså mægtigt gerne høre det fra folk der rent faktisk har oplevet det og ikke fra en der bare har hørt om det...

Overvågning synes jeg som sagt osse er helt super.

Kommentér på:
Varde: Psykopat mishandler forsvarsløse hunde

Annonce