{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
572 visninger | Oprettet:

Efterskoler {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Det er sådan at jeg vil begynde at se mig om efter en efterskole. Min søster siger at Brøderup er super fedt og det vil jeg self tænke over. Men så var det jeg tænkte at vi vidste noget smiley

Men... Problemet er at jeg gerne vil prøve både: Sang, dans, musical, ridning og evt gymnastik. Og der er jo for det meste kun 2 linjefag... Så jeg vil gerne have en efterskole hvor det skifter linjefag nogle gange...

Lidt om mig: Jeg er 12 år lige nu, men vil gerne være i god tid så jeg kan komme ind.
Jeg ELSKER dyr.
Jeg er ret kræsen men vil gerne ofre mig.
Jeg elsker teater og sang.
Jeg har gået til dans i 7 år (disco) (er igang med år 8)
Jeg er ikke god til spring (gym) men vil gerne noget rytme hvis der ikke er mulighed for dans.

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterskoler
  • #1   23. mar 2016 Det er et HELVEDE at være kræsen på efterskole. Så er det sagt smiley (hvis det var mad, du mente)
    Jeg gik på Ranum Efterskole år 11/12, og der er RIGTIG mange forskellige fag!! Vi havde mulighed for endda selv at oprette profilfag, vi skulle bare være mange nok. Så det er vitterligt kun fantasien der sætter grænser.
    Da jeg gik der skiftede man, så man havde tre forskellige profilfag, og man kommer på en tur hver gang. Men netop dét år blev det implementeret at man i midten ikke valgte linjefag, men rejse (nu hedder det vist kulturfag) - jeg valgte Miami så det blev vores profilfag og forberedelse indtil vi skulle afsted.

Mine profilfag hed således medie (tur til Berlin), Miami (tur til Miami) og teater (tur til London).
    Du kan komme til Nepal, Indien, Japan, Hawaii, men også fx. skitur i Italien.
    Det jeg godt kan lide er at der er SÅ mange muligheder, især internationalt og med henblik på at opleve verden, også for selv at forme hvad du vil, jeg har aldrig set noget lignende på andre efterskoler.

Det dårlige er, at der er mange elever. MANGE. Selv da jeg gik der, var der altså alt for mange til mig personligt, og nu har de udvidet med flere. Jeg synes det er blevet en alt for stor efterskole, og alene pga dét faktum ville jeg ikke vælge den igen. Men det handler jo om at opveje fordele og ulemper, og vide hvad man er til som person.

• #2   23. mar 2016 Mange tak for svaret.
    Ja jeg ved godt at der er forfærdeligt at være kræsen. Det har mine tre søskende fortalt mig. smiley

• #3   23. mar 2016 På min efterskole,havde vi 2 linjefag og så havde vi valgfag ved siden af. Jeg ville gerne anbefale den, for det er en fantastisk efterskole, men ventelisten er desværre så lang at du ikke kommer ind selvom du skriver dig op nu smiley

Har du evt overvejet at gå på efterskole i 2 år hvis det er muligt i forhold til dine forældre osv ? smiley så kan du jo få flere linjefag, og jeg synes tit at når man først har været der et år vil man gerne have det år ekstra.

• #5   23. mar 2016 Solvej. Ja jeg har overvejet to år smiley Ved godt at der er linjefag ved siden af på de fleste efterskoler, men det kommer jo an på hvad linjefagene er

• #6   23. mar 2016 AG - Ja efterskoler er en dyr sag... Så er det godt at der er nogle rige forældre smiley Ved godt at jeg skal lede efter noget jeg syntes er interessant men problemet er at jeg kun kender til 2 efterskoler så jeg kan ikke finde noget jeg syntes er interesant... Når jeg bare søger på "efterskoler" kommer der meget op jeg ikke kan bruge til noget

• #7   23. mar 2016 Ring til nogle forskellige efterskole og spørg efter en rundvisning, og tag også afsted når der er "efterskolernes dag". Det kan være en jungle at finde rundt i, men det er et (eller to) fantastiske lærerige år smiley

• #8   23. mar 2016 så ville jeg kigge på Klank efterskole ved Galten.. jeg har selvf gået der i 2 år , og det er uden tvivl de to skoleår der har været en stor Del af at jeg idag har det liv jeg har.. de har både Heste og en Danselinie og alt muligt andet.. www.klank-efterskole.dk

• #9   23. mar 2016 Min datter går her : http://www.langelandsefterskole.dk

Her er linjefagene Musik kunst Teater og film.
    på musik linjen er der mulighed for at tilvælge eneundervisning i sang

Min datter er rigtigt glad for at være der.
    Dyr er der dog ikke andet end når lærerene har deres hunde med på besøg, de giver gerne en rundvisning også uden for efterskolernes dag bare man ringer og aftaler med dem.

• #10   27. mar 2016 Self vil jeg tage ud at kigge på skoler... Problemet er jo bare at jeg ikke kunne finde nogle skoler at tage ud at kigge på. Har tjekket alle i har skrevet, men tror jeg har fundet en helt anden

Kommentér på:
Efterskoler

Annonce