Anbefaling af dygtig tatovør i Aalborg Anbefaling af dygtig tatovør i Aalborg
Hej jeg har et lille problem som jeg vil håbe at der er nogen som der vil være søde at hjælpe mig. Jeg søger en dygtig tatovør, som er dygtig til meget detaljerede tatoveringer. Jeg var dum nok til at starte på den inde på Boulevarden, og den er så fyldt med fejl heldigvis ikke mere end de kan rettes hvis tatovøren er dygtig nok, så vil høre hvad folk vil anbefale, og siger med det samme fuck prisen, det er kvaliteten der har betydning, personligt har jeg hørt, at Birger skulle være den dygtigste. Men har vedhæftet billede, så i selv kan se hvad der skal laves.
Det her er hvordan den ser ud på mig http://imgur.com/a/fn6pN og det vedhæftede billede er hvordan den skal se ud eller så tæt på som muligt
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 963
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.185
Jeg har set ret meget skævt og direkte dårligt arbejde fra Birgers hånd. I hvert fald før hen havde han ry for at være noget kun påvirket, når han tuschede. Jeg ved ikke, om det er sådan mere.
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.727
okt 2005
Følger: 59 Følgere: 265 Hunde: 2 Emner: 148 Svar: 5.656
For mig kommer det ikke så meget an på hvor det er, men hvem der udføre jobbet.
Jeg har set smukke tatoveringer fra boulevarden, så måske du ikke endte hos den rette :).
Jeg kan VARMT anbefale sinners ink, men før du bestemmer dig for hvor, så vis dem det du skal have lavet, så de kan finde ud af, HVEM der kan lave det.
okt 2004
Følger: 34 Følgere: 598 Hunde: 2 Emner: 420 Svar: 4.910
nov 2015
Følger: 9 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 38
Han lavede min første tatovering, og den er så flot
Desværre har jeg ikke lige nogen billeder af den lige nu, da jeg har fået ny telefon
ellers er Daniel Paarup også super dygtig, han holder vist bare til i Skive.
apr 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
#1 Dem burde jeg tage kontakt til det ser ret vildt ud de de har lavet, den vil jeg skrive til mandag og høre hvad de siger, og selvfølgelig om de vil lave den færdig.
#2 Jeg var også inde og snakke med ham og han ville ikke engang lave den færdig, kun fordi at det ikke var ham som der havde startet på den, vild kritisabelt må jeg sige.
#3 Tak glæder mig også helt vildt til at den er færdig, den fylder hele min venstre side, og den skal være i farver samtidig med, så er ikke i tvivl om, at den vil tage lang tid at lave færdig. Skal nok poste nogle billeder, når den er færdig
#4 Jeg blev tusset af Claus, og han har også lavet andet på mig, som jeg er tilfreds med, men dette projekt lykkedes ikke helt desværre, det er heldigvis så små fejl, at det kun er mig der kan se, at de er der, men det har selvfølgelig også betydning. Jeg vil da prøve at snakke med dem, for det er jo noget jeg skal gå med retsten af livet
#5 Jeg har både hørt godt og skidt om ham både her og i andre forums på nettet. Men var inde og snakke med ham for nylig, han afviste mig straks, og sagde, at den ville han ikke forsætte på, pga at det ikke var noget han var startet på. Og så er alt, alt for dyr men kvalitet koster det ved jeg godt.
# Det kan godt være det bliver dem, som laver den færdig, har før været inde og snakke med dem, og ejeren af butikken virker meget seriøs, og er flink over for sine kunder, og så er det heldigvis ikke så langt at køre.
Jeg takker alle som der har brugt tid på at svare mig i dette emne og håber, og krydser fingre for at jeg får et godt resultat, da jeg ikke lader alle og enhver tatovere noget så detaljeret på mig
"FORTSAT GOD WEEKEND!"
Anbefaling af dygtig tatovør i Aalborg