{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Til samtlige HA samt brugere herinde . {{forumTopicSubject}}

Nu har der efterhånden været en del ballade omkring de markeds annoncer og jeg vil snart gerne høre om i kan blive enige om , hvilken retningslinier der er ?? ( HA )

Lige min historie .

Vi købte og betalte reklameplads herinde i foråret . Prisen for en sådan er 3750.- årligt , og inc en banner annonce i deres linksamling.

I den forbindelse gjore jeg klart at jeg kun ville købe ovenstående annonce hvis der var tilladelse til at annoncere i marked , da vi bla oplyser om vores fototure derfra . Det var helt iorden når vi havde købt reklamen .

Meen ... kort tid efter fik jeg 2 mails med at jeg overtrådte retningslinierne ang annoncering i marked , da vi tog penge for det , og at det derfor var kommicielt, og at min bruger ville blive slettet, hvis jeg fortsatte med det ..

Må tilstå jeg følte mig noget røvrendt ...

Efterfølgende tog vi kontakt til hundegalleri.dk og fik følgende at vide .. De var desværre nødt til at rydde op i markedsannoncerne da det havde taget overhånd og derfor skulle de begynde et sted .. Jeg tænkte så mit ..OK ..sælg annoncen og træk så derefter jeres tilbud tilbage ... Det kunne sku ikke være rigtigt .

Vi kontaktede dem igen , og fik en aftale igang ..vi måtte annoncere med vores ture i Træf / arrngementer i Forum , men måtte ikke nævne nogle priser .

Efterfølgende blev vi gjort opmærksom på , at folk der fremover tog helt eller delvis betaling ikke længere måtte annoncere da det skulle være ens for alle .

Vi har siden overholdt vores del af aftalen , men galleriet gør tilsyneladende stadig ikke deres arbejde ordentligt .
Hvorfor må nogle ..og andre ikke ????


Hvorfor siger nogle HA det er iorden og andre slår hårt ned på det ... tolker de ikke retningslinierne ens ??

Hvad er jeres mening som bruger af siden herinde ( er jo selv bruger ) og føler mig milds talt røvrendt .. må de andre , Må vi så ikke ??????



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til samtlige HA samt brugere herinde .
Kommentér på:
Til samtlige HA samt brugere herinde .

Annonce