{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
239 visninger | Oprettet:

Man har det så dårligt.. {{forumTopicSubject}}

.. når man er taget på arbejde og ved at sin hund er syg derhjemme.

det startede igår eftermiddags ved 17 tiden at rico var lidt ved siden af sig selv. Han kunne slet ikke ligge sig til ro nogen steder.Det udviklede sig til at han faktisk gik og hang med hovedet og ville ikke rigtig noget. Og så kastede han op 6 gange i løbet af aften/ natten og til morgen og vi havde stadig en meget mærkelig og syg hund. Og ja så gav jeg ham noget a38 i aftes og i morges inden jeg måtte køre på arbejde hvilket jeg eller manden bestemt ikke havde lyst til.
Nu er jeg så kommet hjem før tid fordi jeg kunne ikke holde ud at min lille "dreng" havde det skidt. Men nu er han frisk og glad og legesyg og ikke den lille syge hund som vi så i morges da vi kørte.
Så turen til dyrlægen kan spares lige indtil videre men vil dog våge over ham som en høg!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Man har det så dårligt..
  • #1   24. okt 2006 åh det var godt, han han igen er frisk. Man burde kunne tage hundens første sygedag smiley

• #2   24. okt 2006 Pernille S hehe ja det sagde jeg faktisk til mine kollegaer i morges at der burde være noget der hed det. Men nogle af dem mente at så misbrugte man det nok lidt for meget og så var det jo nok oftere at der var nogen væk.

ja jeg har ingen anelse om hvad han har fået der havde gjort ham syg. så derfor det var bare helt ulideligt..

• #3   24. okt 2006 Mon han "bare" havde maveonde?
    Men det er bestemt ikk rart når ens hund ikk er sig selv.

Ja Hundens første sygedag burde findes smiley

godt han igen er sig selv smiley

• #4   24. okt 2006 Jeg må da indrømme, at jeg har taget et par sygedage, når villy rap havde det skidt. Det har jeg det fint med. Og når arbejdsgiveren spørger om man har det fint, ja , så svarer jeg, at det har jeg da. Det var jo ikke mig der var syg. Men det får hun self. ikke at vide.

Kommentér på:
Man har det så dårligt..

Annonce