{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Hvor syge kan folk være ?! {{forumTopicSubject}}

Ja nu kommer endnu en historie jeg har oplevet..
( handler ikke om hunde )

Vi var på tur med Skolen her for en måned siden eller noget.. dengang gik jeg på frisør skolen i Kolding..
Vi skulle ned til fredericia og være bare i en nat.. skii hyggern vi måtte sove inde men i stedet slog vi et telt op og hyggede os dernede et par stykker af os.. *GGG*

Nå men vi når derned så er der et par mennesker der vil gå ned til vandet og kigge.. så går de ud på bade broen og kiggede ned.. og hvad lå der mon der ?!!
Et bur med en mini krokodille i.. den var druknet..

Hvor syge kan folk være ?! jeg blev sku ret ked af det indvendigt.. vi tilkaldte Politi og det hele.. de kom ned og hejste den op eller de havde et par dykkere med sig også lagde den i en prastic pose osv også kørte de.. og ALLE løb ned for at kigge.. jeg skulle ikke ned og kigge.. jeg var så skuffet af de mennesker som kunne finde på at gøre sådan noget.. det kunne lige så godt være en hund eller en kat som lå dernede.. eller et eller andet andet.. :o/

Nå den tingest der vil vi ikke have mere vi propper den da lige i et bur og hejser den ned i vandet.. Hvordan kan sådan nogen mennesker bare kører uden at have dårlig samvittighed.-. :o(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor syge kan folk være ?!
Kommentér på:
Hvor syge kan folk være ?!

Annonce