{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

Særligt bånd til min hund {{forumTopicSubject}}

Hej jeg vil gerne fortælle om mig og min hunds bånd. Det er noget jeg tit har tænkt på, er det virkelig normalt at være så tæt knyttet til sin hund?

Jeg har haft ham siden jeg var 7 og jeg bliver 17 i år, så det er næsten så længe jeg kan huske. Jeg har haft det svært i forhold til skolen, der har været op og nedture, og det har været virkelig hårdt, min hund har altid været mere omsorgsfuld og kontaktsøgende i de perioder. Det er så rart, at man bare kan ligge og græde ud mens man har sin dejlige hund ved sin side, og jeg kunne slet ikke forestille mig hvad jeg skulle gøre i de dårlige perioder uden ham, og for den sags skyld heller ikke i de gode perioder.

Nu er det bare sådan, at jeg ligger her med ham i sengen, og fælder nogen tårer, altså jeg blev så rørt fordi jeg er så glad for ham? er det normalt? jeg har oplevet det flere gange, at tårerne triller ned af mine kinder, fordi jeg tænker over hvor heldig jeg egentligt er, at have ham. Jeg elsker den hund, og kunne slet ikke se hvor jeg var i dag, hvis jeg ikke havde ham. Nogen af jer vil måske mene, at jeg overdriver? - Men nej det gør jeg bestemt ikke, prøv at sæt jer ind i min situation, jeg har haft det så svært i skolen, og har været nede og nå bunden flere gange efterhånden. Jeg vil meget gerne slippe for hård kritik af mit forum.

I får da lige lov at se ham. smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Særligt bånd til min hund
Kommentér på:
Særligt bånd til min hund

Annonce