{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalpe legetøj, mangler inspiration
  • #1   24. maj 2016 Mine have mange ben i den tid, for så ødelagde de ikke deres legetøj.

  • #2   24. maj 2016 altså tykkeben? fik den ikke dårlig mave så? min hun leger med legetøj dagen lang, og jeg tror hun ville splitte et tykkeben ad i løbet af ti minutter, så det ville jo ikke holde længe smiley

  • #3   24. maj 2016 ...tomme toiletruller med godbidder i og lige foldet i enderne...

    Jeg brugte SÅ mange, det er noget af et oprydningsarbejde men han elskede at splitte dem ad, han var udfordret, afledt og har (udover et par pengesedler og andet småt -egen skyld) ikke gnavet i noget alvorligt smiley

    Derudover godbidslegetøj som en bold eller lign. og aktivitetslegetøj generelt har vi brugt rigtig meget tid på...og han har allerede fra helt lille hvalp, været i stand til at løse mange af dem smiley


  • #4   24. maj 2016 jeg ved ikke hvorfor jeg ikke har tænkt på det med toilet rullerne, det brugte jeg da min ældste bc var hvalp, det var nemlig helt genialt, og billigt smiley

  • #5   24. maj 2016 Masser af kødben
    og bamser, de kan fås for næsten ingenting på diverse loppemarkeder, så gør det ikke så meget hvis hunden flår dem.

    Min hund ødelægger så ikke sit legetøj, selv om hun leger meget vild med det. Hun har stadig sine første bamser som nu er over tre år gammel.

    Selv om hun ikke ødelægger bamser, så elsker hun at flå indmaden ud af dem, så engang imellem laver jeg hul i en bamse så hun kan tage indmaden ud af den.
    Når hun er færdig, så elsker hun at slaske rundt med det slatne bamseskind.


  • #6   24. maj 2016 Bamser. Min elsker stadig sine bamser- nogle af dem er omkring 9 år gamle. Så han ødelægger dem heller ikke.

  • #8   24. maj 2016 stakkels din mor! smiley jeg har prøvet med en bamse, men jeg synes den sidder for meget fast i hendes tænder desværre smiley

  • #9   24. maj 2016 Forleden lærte jeg, at en hund er farveblind.. (Haha okay.. Det har jeg vidst ret længe), men at de ser gult og blåt primært, og derfor vil de ikke kunne se noget rødt i grønt græs, og det er bedre at give dem noget blåt.

    Jeg bruger altid en rød kong med snor i, og ikke en eneste af mine hunde har haft problemer med at se deres røde kong i græsset.
    Det samme gælder for alle de hunde jeg har trænet sammen med.


  • #11   24. maj 2016 Mine har aldrig fået dårlig maver af tyggeben.
    Nu ved jeg ikke hvad race du har, men ingen af mine hvalpe har kunne æde et ben så hurtig heller ikke min amerkanske bulldog. Jeg har ikke brugt reb længe efter jeg skulle pille tråde ud som satte sig fast imellem tænderne.


  • #13   24. maj 2016 kyllingelår? kyllinge knogler splinter jo?

  • Cykelmyggen E
    Cykelmyggen E Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 8 Svar: 1
    #15   30. sep 2016 Da min hund var hvalp var jeg kunde hos The Doggybag, jeg skrev til dem at min hund var en hvalp, hvorefter de tilrettelage alle produkterne efter det. Modtog de fedeste produkter. Det er en abonnements ordning, man kan dog selv vælge hvor ofte man vil modtage, så økonomien kan hænge sammen. De havde en fantastisk service, og nogle vildt fede produkter. Hvis du vil læse mere kan du tjekke dem her: http://www.the-doggybag.com/hvad-er-der-i

    De kan klart anbefales, har virkelig aldrig oplevet så god en service, det var fantastisk, er stadig kunde og de bliver ved med at finde nye spændende og fede produkter til mig.





Kommentér på:
hvalpe legetøj, mangler inspiration

Annonce