22. apr 2005 Følger: 91 Følgere: 88 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 1.460
har fundet phoebes familie {{forumTopicSubject}}
vi har jo aldrig vist hvor phoebe er fra, eller hvilken race hun er. vi fik hende af en ung fyr, som havde købt og han ville ikke have hende alligevel. han kun ikke huske hvor han havde købt hende andet en det var på landet nordpå.
jeg har forsøgt at lede efter oplysninger efter hendes familie herinde men uden held.
I går var jeg ude at gå spor med cano. pludselig kommer der to med med tre hunde og en hund, som ligner min meget, troede faktisk det var phoebe..
jeg gik hen til ham og spurgte hvilken race hans hund hvor og hvor gammel den var, den var kun et år og den var blandet af lab, schæfer og boader collie. Jeg spurgte hvor han havde købt den. jeg fik hans nummer og skulle ringe til ham senere, så ville han finde deres anvn og telefon nummer. ringede til ham og fik nummeret op til dem, som havde sogt ham hunden. ringede derop og falte dem historien og VED I HVAD???? det var der phoebe var blevet født fort lidt over to år siden.
så hun er en blanding af de tre racer og den hund vi mødte var hendes bror, bare yngre.
vi skal op og besøge dem i morgen og se hendes hunde familie, de har begge forældre. glæder mig bare så meget.
ville bare lige dele det med jer
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
dig at få....
Det er da møgirriterende ikke at vide baggrunden
apr 2005
Følger: 91 Følgere: 88 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 1.460
feb 2006
Følger: 49 Følgere: 46 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 2.381
har fundet phoebes familie