{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Call me abonnement.......er det ok? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fundet ud af, at jeg vil skifte mit mobil abonnement. Idag har jeg Happii(fungere upåklageligt) men har tjekket mit forbrug og fordi det lige nu svinger fra 74 kr/mdr og til 278 kr/mdr, kan det vist bedre betale sig at få et andet abb.
Tjekkede så på mobilpriser.dk og så dette:
https://www.callme.dk/abonnement1

Så nu kommer mit spørgsmål....nogle som har dette og fungere det bare som det skal??
Happii bruger TDCs net og Call me bruger Telias net, er det mon forfærdeligt eller stort set ens??

Det skal selvfølgelig også nævnes, at jeg har købt en Apple Iphone SE 64gb i rosaguld. Aldrig før haft Apple men nu var det tid til at skifte styresystem smiley
Har heller aldrig før haft data brug men kun brugt wifi. For fremtiden behøver jeg så ikke at tænke på....fuuuck, jeg har brugt data og hvad kommer det mon lige til at koste mig smiley

Kom bare med input af enhver art, jeg er modtagelig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Call me abonnement.......er det ok?
  • #2   30. maj 2016 Da jeg havde callme fungerede det upåklageligt smiley

• #3   30. maj 2016 Har altid haft call me, skønt selskab.. Da min Iphone gik i stykker fik jeg en ny i bytte.. Uden diskusion. Kan intet dårligt sige smiley Har været medlem i en 7-8 år.

• Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2008

Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 435
    #4   30. maj 2016 ingen brok herfra smiley

• #5   30. maj 2016 Min datter havde engang problemer med dækning, fordi hendes efterskole lå " langt ude ". Så vi var tvunget til at skifte. Ellers ingen problemer.
    Dækning skulle vist være blevet forbedret.
    Men ellers bare ring til dem, og hør omkring dækningen smiley

• #6   30. maj 2016 Juhuuuu, det lyder jo lovende smiley

• #7   30. maj 2016 Fungere ikke så godt i "udkants Danmark" smiley (Thy)

• #9   30. maj 2016 Jeg bor også i en lille landsby i Midtjylland, og her havde callme fin dækning smiley

• #10   30. maj 2016 Mht dækning, så tjek dækningskortet. Man kan ikke sige, at et selskab har god dækning- det kommer an på, hvor man er smiley

Jeg har arbejdet ved Call Me for en del år siden (07-09) og det er ikke et selskab, hvor jeg ville lægge mine penge. De startede oplæringen ud med at sige "vi gør ikke noget ulovligt, men alt er i gråzonen". Om det stadig er sådan, det skal jeg ikke kunne sige, men jeg stoler ikke på det.

• #11   30. maj 2016 Noget andet er: har du behov for så meget data og så mange timer? Det er billigt, men det er også meget. Prøv at kigge dine sidste 6 regninger igennem og se, hvor meget du egentlig bruger. Mange køber de store abonnementer uden reelt at have brug for det.
    Jeg har fx lavet om i mit abonnement ved Telia, så jeg betaler pr sms. Det kan bedre betale sig end fri sms, fordi jeg stort set aldrig sender sms'er til andre end iPhone-brugere.

• #12   30. maj 2016 Bevar mig vel, Julie P......det var da ikke ligefrem rosende ord..
    Jeg bor 13 km syd for Køge, ude på landet og her er dårlig dækning via TDC. Enten skal jeg stå ved brændeovnen eller helt ude på terrassen, for at kunne fuldføre en samtale og det er pisse irreterende......

• #14   30. maj 2016 Jeg har Call me, og har haft dem siden de hed Debitel

Og jeg har kun rosende ord til overs for selskabet.

• #15   30. maj 2016 Jeg bor også i Thy, og har problemer med dækning smiley
    - Det er lidt sjovt, for havde jeg ikke i starten med CallMe, 3's net dækker af h... til herude, TDCs dækker fint og Telia's plejede også at være okay men pt. er det minimalt, hvilket er lidt irriterende.

Men ja, tjek et dækningskort, for er jo afhængig af hvor man bor.

Er egentligt okay tilfreds med callmes service, det meste af tiden. Er til stadighed sur over, at de har solgt mig en skod tlf (Xcover 2) men må jo bare æde den som min egen fejl, og har lært mere siden om hvad en telefon skal indeholde og kunne og hvordan jeg ser det smiley

Men jeg synes de er ved at være dyre, ift. f.eks. Oister.

Det er måske svært at vide hvor meget data man skal have, men ja tit bruger man mindre end man regner med - jeg skal have skiftet abonnement fx, jeg tror jeg har 20GB og bruger måske max 3GB pr mdr, mit forbrug går på lidt facebook, gps og musik.

Min lillebror tilgengæld, på 13 år, der ser alt for meget youtube, bruger sine 20GB i løbet af ingen tid o.O Men knægten fatter ikke at bruge wifi eller skrue ned for kvaliteten på videoer...

Så det handler meget om hvad man bruger telefonen til, og har man ikke rigtig brugt data før etc. er det måske svært helt at vide endnu smiley

• #16   30. maj 2016 Jeg har Call me og det har kæresten også og vi er rigtig tilfredse, vi har problemer med nogen selvskaber ikke kunne dække i vores stue eller i skoven men der har aldrig været problemer med Call me

• #18   30. maj 2016 Svømmehaller? smiley

• #20   30. maj 2016 Virkelig? Men vandet er da altid nede i jorden i en svømmehal?

• Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 13 Emner: 58 Svar: 259
    #22   31. maj 2016 Super tilfreds smiley

• #23   31. maj 2016 Cecilie, ha ha det lyder som en dårlig undskyldning for den notorisk dårlige dækning hos 3 smiley ej, jeg ved det ikke. Jeg har aldrig hørt om det - jeg sad alligevel i kundeservice ved både Telenor, CallMe og Telia, og så har jeg lidt svært ved at se, hvordan nedgravet vand skal kunne påvirke - men det kan da sagtens være smiley påvirker søer også?

• #24   1. jun 2016 Åhhhh, det er sgu et stort spring fra noget som virker og til noget, som jeg ikke har prøvet før.
    Det er dog billigere...... er bare i tvivl smiley smiley smiley smiley

• #25   1. jun 2016 Du kan jo altid bare opsige igen og gå tilbage smiley

Kommentér på:
Call me abonnement.......er det ok?

Annonce