5.266 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 119 Svar

Tattovør anbefaling Århus omegn? Tattovør anbefaling Århus omegn?

Hej allesammen, så kommer der lige endnu et tattoo emne fra mig.
Jeg går meget i overvejelserne at få lavet en tattoo som den på billedet (Det er min arm, som jeg har tegnet på med en eyeliner)
Men det sted som jeg ellers har planer om at bruge til poterne af hundene osv. tager 500 kr i start pris, jeg ved ikke hvad de tager for den lille tattoo udover det, men jeg synes 500 kr+ er mange penge for 2 små streger som maks tager 5 minutter at lave.
Jeg ved godt at prisen nok bare er sådan, men vil alligevel gerne lige kigge priser, men det er samtidig vigtigt for mig at finde et sted hvor jeg føler mig tilpas, og hvor de ved hvad de laver, specielt i forhold til hvilket blæk de bruger. Jeg ved det er en nem tattoo at lave, så de behøver ikke være mestre til skygger, portrætter osv. det eneste de skal kunne er at lave et lille kors, som er pænt og hvor det er med godt blæk osv.
Det er min første tatovering, så jeg er ikke vildt inde i noget, og vil også gerne have god vejledning om hvordan jeg skal passe den osv.

Så er der nogen der kan anbefale et sted i Århus omegn, hvor der er en chance for at jeg kan få det til en bedre pris?

Og lige for at få det på det rene, jeg spare ikke penge for enhver pris, kun hvis jeg får en fin kvalitet for pengene, ellers smider jeg hellere de 500+ som det koster hvor jeg allerede har forhørt mig lidt (det var dog om en anden tattoo, men de sagde at de 500 kr var fast start pris)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattovør anbefaling Århus omegn?
  • #1   31. maj 2016 Synes umiddelbart at 500 lyder som en god pris.
    Ja, det er meget nem og meget hurtig tatovering, men man skal typisk betale pr. Time, og timelønnen hos dem jeg har kigger på her på Sjælland har været 800-1000.
    Jeg har dog fået min til 500, da jeg lod en lærling lave den, så det kan du evt. Prøve at kigge efter hos de forskellige tattovører smiley

• #2   31. maj 2016 Pia de er ikke dyre, det ved jeg godt, især ikke jo mere man skal have lavet. Jeg har et tilbud fra dem på en anden, som jeg dog ikke har råd til lige nu, og som jeg har bestemt mig for lige at vente med til ca. 1700 kr.
    Men ja jeg synes det er mange penge for den lille ting, så er det billigere for mig at vente og få den lavet når det andet skal laves, men det har jeg bare ikke lyst til, hvis jeg ventede og fik begge håndled lavet på engang kunne jeg jo spare start prisen, og så sikkert nærmest få den gratis, men det er min første tattoo, så det er også lidt for at jeg kan mærke om jeg kan klare og har mod på at få lavet den anden. smiley

Og så kan i da lige få et billede af min hurtige skitse af den anden. Det er bare hurtigt lavet i et program på nettet, så jeg kunne se hvordan det så ud. Teksten skal selvfølgelig være sort, og poterne skal være Lucky og Rosas i str 1:1 og så skal både tekst og hjerte tegnes af tatovøren så det bliver pænt og får poterne inddraget i tatoveringen.

profilbillede
  • #3   31. maj 2016 Jeg brugte min til det samme formål smiley jeg har nogle store jeg gerne vil have lavet, men jeg ville gerne vide hvordan det føles først. Det tog 20 min og kostede som sagt kun 500 kr inkl. Genoptegning, hvilket også kun var fordi det var en lærling.

Men se om du ikke kan finde en lærling hos en af de lokale tatovører. De overholde samme standarder som resten af shoppen, og de får kun opgaver som de burde kunne finde ud af ^^

• #4   31. maj 2016 Det vil jeg i hvert fald lige kigge på. Men vil gerne have nogle anbefalinger, for kender ingen af de andre steder, og jeg synes jeg både kan finde godt og dårligt om dem på facebook f.eks.
    Den eneste jeg indtil nu har kunnet finde al den information om som jeg føler jeg har brug for, og som jeg 110% ved at de har styr på det, er dem jeg skal have til at lave nummer 2, så det kan godt være det ender med at jeg bare må betale det det koster hos dem og få den lavet, så har jeg jo også været der.

Men ville da have været rart at kunne spare lidt på en så simpel tattoo, som tager 5 min at lave, for så mange penge har jeg heller ikke, men den skal jo selvfølgelig sidde der for altid.

• #5   31. maj 2016 Nu har jeg lige smidt en besked afsted til dem, har alligevel spurgt om så meget de sidste par dage om den anden, at et spørgsmål fra eller til overlever de nok smiley
    Kunne jo være at jeg var heldig at de havde en som lige var frisk på at bruge 5 minutter på den. smiley og ellers kan den først bliver lavet slut juni/start juli alligevel..
    Er det alt for dyrt, må jeg jo bide smerten i mig og lave det hele på en gang til efteråret. Har bare meget på fornemmelsen at jeg "dør" smiley
    En af grundene til at jeg ikke har fået lavet noget endnu, er netop at jeg er bange for smerten og det at skulle sidde der længe.

• #6   1. jun 2016 Krydser fingre for at der er en der har tid til dig smiley

Jeg synes personligt ikke at det gjorde så ondt, men det er jo meget individuelt. Jeg synes mest af alt at det føles som om at man blev nevet xD

• #7   1. jun 2016 Jeg har hørt meget forskelligt, så ja det ville være rart med den "prøve" så jeg vidste det inden jeg giver mig i kast med den anden. Og så selvfølgelig fordi jeg ikke har råd til at smide 1500-2000 kr efter en tatovering lige pt. smiley

• #8   1. jun 2016 Jeg aner ikke hvad prisen vil være, men jeg kan anbefale Stanley tattoo i Sabro. Hun lavede min rose på ryggen i sin tid.

Og så vil jeg fraråde madam blue, min der er lavet der buler ud, min mand har samme problem med en han har fået lavet der, og de er lavet med en del års mellemrum.

• #9   1. jun 2016 Rikke jeg har hørt rigtig meget skidt om Madam Blue, så det bliver det bestemt ikke, men tak alligevel smiley Er mindst lige så glad for at høre hvor det IKKE skal være, som hvor det er godt.

Jeg vil helt sikkert lige tjekke op på Stanley Tattoo, hende har jeg ikke hørt om smiley
    Jeg har mest læst om de "store" som ligger i og omkring midtbyen.
    Lige nu venter jeg lige og høre hvad de siger derinde, og så går jeg i gang med at kigge lidt rundt.

Jeg vil helt sikkert hellere vente og så betale hvad det koster hos de gode, end spare penge, få den her og nu og så resultatet slet ikke bliver godt. Det er jo trods alt for altid, selvom den er lille bitte.

• #10   1. jun 2016 Jeg fik min første tatovering hos Madam blue, da jeg var 21. Og folk roste hende til skyerne. Ja hun var også super flink, og det gik fint osv, men som sagt den buler ud, altså køre jeg fingeren over den, ja så kan jeg mærke den.

Rosen blev lavet ved Stanley da hun næsten lige havde åbnet biksen, dengang lå den i Tilst. Og den buler ikke det mindste ud, og er super fin, og hun er jo kun blevet bedre og mere øvet siden. Jeg ville i hvert fald trygt lade hende lave flere på mig, hvis jeg en dag syntes jeg vil bruge pengene smiley

• #11   1. jun 2016 Det lyder godt, jeg vil i hvert fald lige tjekke hende ud smiley

Jeg har jo kigget lidt i flere år nu, men jeg havde egentligt sat mig på et bestemt sted, men ja nu er jeg der hvor jeg gerne vil have den lille lavet, og så bestemte jeg mig for at kigge lidt rundt.

• #12   1. jun 2016 Fandt hende lige på facebook, og så fedt at hun også lægger de "små" tatoveringer ud så man kan se dem, for jeg kan se at hun har lavet et kors før, så kan jo se at det ser godt ud! smiley Hende vil jeg bestemt skrive til og høre om en pris. Så tak Rikke!

• #13   1. jun 2016 Det er sgu også en jungle!! Der er jo så vanvittig mange efterhånden. Dengang jeg fik lavet den første, der var der 3 eller 4 i Århus, nu er der jo altså en del flere smiley

• #14   1. jun 2016 Ja det er helt vildt, og det er så svært når man ikke ved særlig meget, for hvad skal man kigge efter, og hvad er vigtigt osv.
    Jeg ved det med blæk og hygiejnen, og var det noget andet, større, med detaljer, så selvfølgelig også hvor gode de var med lige præcis det. Men det handler jo også om at føle sig tryg og vejledt osv. og det er så individuelt. Jeg er f.eks. skide bange for smerten, så jeg er bange for at komme ind til nogle arrogante nogle, der bare opfører sig som om det jeg skal have ikke er noget særligt osv. (det læste jeg i en anmeldes om et sted, at personen følte at de var sådan)
    Så jeg ved godt at i sidste ende er prisen den mindste ting, men jeg er samtidig også bare hvor at de nok ikke er de eneste i hele århus omegn som kan finde ud af at lave et kors. smiley

• #15   1. jun 2016 Ann er skide sød og nede på jorden, og god til at vejlede og berolige en. Om det gør ondt eller ej, er jo forskelligt fra person til person, stedet på kroppen kan også spille en rolle.

Jeg er ekstrem nålefobisk, men tatoveringer kan jeg godt klare, men det ligner jo heller ikke en kanyle smiley Den første på lænden syntes jeg egentlig kildede flere steder, men der er også noget polsting smiley Rosen som køre langs rygraden og ender mellem skuldrebladende, ja den syntes jeg sgu altså gjorde nulder naller!! Men smerten er til at holde ud, fordi man ved at det kun er x antal tid man skal holde det ud, og så kommer der noget fedt ud af det . Det er også sådan en underlig smerte der ikke rigtig kan sættes ord på, det er sådan lidt en brændene fornemmelse syntes jeg.

Og altså det lille kors er jo i hvert fald overstået på nul komma fem, så det er jeg slet ikke i tvivl om du nok skal klare, men da det er SÅ lille en ting, kan du heller ikke sammenligne smerten med et større projekt, for jo længere du har været igang, jo mere øm vil du jo også være, fordi der måske også bliver kørt i samme område af flere omgang .

• #16   1. jun 2016 Det lyder rigtig godt, jeg har skrevet til hende nu, så må vi se hvad hun svare. Hun lyder i hvert fald som en jeg ville vælge til det, hvis hun er ok i prisen, og synes tingene hun har lavet ser fine ud, selvom de fleste billeder er lige når de er lavet og ikke når de er helet op (har læst at det godt kan gøre en forskel, åbenbart) smiley

Jeg ved godt at jeg ikke helt kan sammenligne, men jeg får da en (hurtig) ide om hvordan det føles, begge dele skal jo laves på håndledende, og den anden er heller ikke vildt tidskrævende, et par timer maks, men den kommer da helt sikkert til at gøre mere ondt, og tage en del længere tid, et kors tager jo 5 min. og poterne skal de jo fylde ud også. Men ja bare at mærke, selvom det går stærkt, om det er en smerte jeg er ok med, eller om det slet ikke er mig. smiley
    men det er da helt sikkert mest fordi det er en tatovering der betyder meget for mig.

Jeg overvejede at starte med teksten fra den anden, men det blev 750 kr, så der kunne det uden tvivl bedst betale sig at vente til jeg havde råd til det hele. smiley

• #17   1. jun 2016 Plus at jeg har flere små drømme/ideer, hvis jeg synes korset kommer til at mangle selskab på et tidspunkt smiley
    Når man kun vil have lavet undersiden af underarmen, så har man ikke så meget plads at gøre godt med, så det er svært ikke at pakke dem, men nu må vi se. Jeg starter blidt ud, og så må vi se om jeg nogensinde kommer videre smiley

• #18   1. jun 2016 Sinners ink smiley

• #19   1. jun 2016 Sinners ink uden tvivl.
    Men de er ikke billige.

500 kr er minimum startprisen alle steder

• #20   1. jun 2016 Sinners ink er dem jeg allerede er i kontakt med, så de er måske ikke de billigste, men de er bestemt i en billig ende, specielt når man ser på hvad de kan derinde smiley men rart at høre at i vil anbefale dem. Venter stadig svar fra dem, men de plejer at svare om formiddagen, så det kommer nok.

Stanley har svaret tilbage, hun køre normalt en mindste pris på 600 kr uanset motiv, men vil godt lave den for 400 kr, fordi den er så simpel og lille smiley

• MM
    MM Tilmeldt:
    sep 2009

Følgere: 8 Emner: 1 Svar: 99
    #22   1. jun 2016 Der ligger en ude i Grenaa (mindes måske den hedder Trash tatto), de er meget billige ift. Andre. Kan ikke huske de præcise priser men kan huske jeg blev voldsomt overrasket.

• #23   1. jun 2016 Uden at vide en dyt om hvordan tatoveringer foregår, tænker jeg lidt at ja tatoveringen er simpel og lille - men matrialer der skal bruges, er vel det samme uanset om det er en stor eller lille tatovering? Eller, altså mængden af blæk er mindre men tænker om der ikke er noget med udskiftning af nål, handsker, andet matriale etc. og derfor er der en vis 'startpris' uanset hvad? smiley

Ellers må du se om du kender nogen der kan tatovere som kan hjælpe dig, nogen har jo grej til det og gør det selv smiley

• #24   1. jun 2016 Hvad med Buddha tattoo? Jeg har en ven som er rigtig gode kammerater med dem deroppe, og han siger at de er rigtig gode - og da jeg selv fik lavet tilbud deroppe sidst, så var prisen også fin smiley

Kan godt forstå man gerne vil prøve noget mindre, inden man lige kaster sig ud i et større projekt. Jeg fik selv lavet et S og et B på halsen, inden jeg gik igang med den jeg har på armen.

Du skal huske nu hvor du bliver tusset i sommermånederne at din tus ikke må få sol den første måned (anbefalingerne svinger lidt fra shop til shop) jeg har set tilfælde hvor tussen virkelig gik hen og blev grim fordi folk tænkte at tussen så fin ud så lidt sol skadede ikke. Hav tålmodighed og invester i den måned så du ikke står med en tus der ser forfærdelig ud bagefter.

Held og lykke - selvom det på nogle gør ondt, så glemmer man smerten inden man overhovedet har forladt butikken, for så er man klar til den næste smiley

• #25   1. jun 2016 Jeg tjekker lige op på dem i har sendt.

Buddha tattoo har jeg kigget på og valgt fra, men kan ikke huske præcis hvorfor. smiley

Jeg ved godt det med sommer halvåret, men den er så lille og er ikke typen der ligger ud i solen, så den vil ikke få særlig meget sol, kan altid dække den til, den sidder jo på indersiden af håndledet. Men jeg er heller ikke 110% sikker på hvornår der passer mig at få den lavet endnu.

Rollo's det har du selvfølgelig ret i, men jeg tvivler nu på at tingene er særlig dyre for dem. Jeg kender ingen der laver tatoveringer, men ville uanset heller ikke få lavet en hjemme tatovering, for hygiejne er så vigtig, så jeg skal være 110% sikker på at stedet er i orden. smiley

Lige pt bliver det nok enten sinners eller Stanley der kommer til at lave den. Men jeg kan tidligst få den lavet slut juni, så jeg har god tid til at tænke, undersøge og finde ud af hvem jeg ønsker laver den. smiley

• #26   1. jun 2016 Så fik jeg også svar fra Sinners, skønt tatovører svare hurtigt og hjælpsomt på ens spørgsmål, også når man har skrevet 1000 spørgsmål og gjort det klart flere gange at vi ikke snakker i morgen smiley

De skal have ca. 600 kr for korset, og igen gjorde de det klart at jeg jo får det til en langt bedre pris ved at få det hele på en gang, men det kommer nok næppe til at ske, for der går lang tid inden jeg har 2000 kr at smide efter det, og jeg ønsker ikke at lægge i stolen i 2+ timer første gang, ellers havde jeg fået lavet poterne som det første smiley

Lige nu hælder jeg til at satse på Stanley tatoo, fordi hun virker utrolig venlig og svare lynhurtigt, jeg kunne næsten ikke nå at sende mine spørgsmål, før hun havde svaret på dem.
    Sinners Ink, ville jeg 110% vælge hvis det var et mere krævende projekt, for de er så utroligt talentfulde, men lige her kan jeg godt spare 200 kr, og stadig få en rigtig fin tatovering smiley Men det bliver uden tvivl dem der skal lave mine poter.

Men igen jeg har god tid til at vælge, og tjekke andre steder ud, for jeg kan tidligst få den lavet efter d. 18 juni. smiley

• #27   1. jun 2016 Ann har jo heller ikke åbnet så mange timer om dagen, og har biksen ved hendes hjem, så det er bla også derfor hun svare super hurtigt smiley

• #28   1. jun 2016 Ja det har du selvfølgelig ret i, men det er da stadig fedt at hun svare så hurtigt. Altså den første besked fra hende kom imellem 6 og 7 i morges, og så svarede hun instant da jeg skrev tidligere igen. smiley
    men Sinners skal nu også have at de svare hurtigt, men jeg tror så også de har en der står for det, for det er altid den samme der svare mig.

• #29   1. jun 2016 Jeg mener Sinners har sådan en der sørger for at tage telefon, svare på mails, tage imod folk når de kommer ind osv, så det tror jeg at du har ret i smiley

• #30   1. jun 2016 Ja, gik lige ind på hjemmesiden, det er deres manager Anders smiley

• #31   1. jun 2016 Denne fik jeg lavet ved sinners ink, som står for mit elskede barnebarn.
    Hun har cystisk fibrose, hvor kælenavnet for sygdommen er 65 roses. Der af rosen.
    Lilla er " deres " farve og boksehandskerne for at huske os på, at vi skal kæmpe!
    ( hun har selv et lille sæt boksehandsker til pynt, som de er tusset efter )

profilbillede
  • #32   1. jun 2016 Den er godt nok flot smiley
    Men ja de er også bare helt vildt dygtige derinde. Jeg har ingen planer om nogle større projekter, det største bliver det med poterne, efter planerne smiley men de skal også tegnes 1:1 efter hundenes poter, så det er så vigtigt for mig at det bliver 110% perfekt, så der smutter jeg ind til sinners. Det her kors har også en stor betydning, men alle burde kunne lave 2 små lige streger smiley

• #33   1. jun 2016 Den her tråd mindede mig lige om, at der er 3 uger til at siden af mit lår skal pyntes.. iiiih smiley

• #34   1. jun 2016 ej hvor lyder det fedt, hvad skal du have lavet? smiley

• #35   1. jun 2016 Jeg venter bare spændt på at se det færdige resultat, og høre om det bliver første, eneste og sidste gang du skal tatoveres ? smiley

• #36   1. jun 2016 3 roser med skygger smiley venter på tattovøren har tegnet det færdigt smiley har i forvejen i nakken og på ribbenen, så glæder mig helt ekstremt smiley

• #38   1. jun 2016 And det lyder godt nok også flot! smiley

Indica, det var da så lidt smiley 13 er bare et super lykketal.

Ann-marie, det bliver det helt bestemt ikke, for uanset, VIL jeg have de poter, men de må vente til jeg har flere penge. smiley men om jeg så stopper efter dem vil jeg slet ikke prøve at udtale mig om smiley

• #39   1. jun 2016 Uha, Solvej, pas på, man kan godt blive afhængig af tatoveringer smiley smiley Jeg har absolut ikke fået den sidste. Skal bare lige have fundet penge til næste, store, projekt smiley

• #40   1. jun 2016 Hehe det tvivler jeg på at jeg bliver, og ellers er det ærgerligt der ikke er så meget plads (jeg vil kun have på undersiden af underarmene) og kun ting der virkelig betyder noget. Poterne og Korset er nogle jeg har tænkt på i flere år. Korset var jeg gået væk fra, fordi jeg ikke vidste om jeg havde lyst til at have tatoveret noget med religion, men nu betyder den meget mere end det. Glæder mig selv til at se resultatet, for som det ser ud lige nu, bliver den helt perfekt! smiley

men jeg elsker tatoveringer, når de er lavet godt, især sinners ink, kan få mig til at overveje at få lavet noget stort og vildt, men nej jeg tror ikke det er mig at have store tatoveringer eller op ad benene, på ryggen osv osv. (armene er udelukket, udover underarmen på undersiden, da jeg har en hudsygdom, som gør tatoveringer virkelig grimme smiley )
    Men ja jeg har heller ikke penge til det, hvilket er grunden til at jeg stadig ikke har en, men forhåbentligt slutter det til Juli smiley
    Havde håbet på sidst juni, men jeg må væbne mig med tålmodighed.

• #41   1. jun 2016 Nu er du jo ikke så gammel, så..... smiley Jeg havde altid drømt om at få en lille sød tatovering, som jeg fik lavet, da jeg var i starten af 20'erne. Nu har jeg 5, og vil gerne have flere, og meget gerne store smiley

• #42   1. jun 2016 Haha Ann-marie, det skal du nok ikke regne med at se på mig. Noget der kunne fylde en underarm jep, kunne jeg måske godt finde på, men så stopper det også der smiley På andre mennesker er det vildt flot, men på mig nej tak. Jeg skal kunne se min tatovering, og jeg har ikke noget der betyder så meget for mig at jeg vil have det på mig, der er så stort smiley

Jeg tror det største projekt jeg nogensinde har overvejet, og som jeg nok aldrig får, er en fønix, som ikke skulle være i farve, og som skulle være på underarmen, MEN jeg tror ikke det kommer til at ske smiley

men jeg kan da selvfølgelig aldrig udelukke det, for jeg ved ikke hvor jeg er om 20 år.

• #43   1. jun 2016 Solvej: Det er jo lige præcis det, man forandrer sig meget på 20 år smiley Da jeg var teenager, var København det eneste sted, som jeg kunne forestille mig at bo. Efter 13 år i København, ville jeg have fred og ro, så nu bor jeg langt ude på landet, og ville egentligt gerne endnu længere ud på landet, så nu drømmer jeg om en svensk, lille træhytte, langt ude i skoven smiley Man forandrer sig igennem hele livet, så det der med at sige "aldrig", det skal man vare sig lidt med smiley smiley

• #44   1. jun 2016 Hehe helt sikkert smiley af samme grund vil jeg kun have lavet noget der virkelig betyder noget for mig, noget som jeg ved ligger grundlæggende i mig og ikke ændre sig om 20 år smiley det er svært, men det her kors f.eks. udover at være fordi jeg er kristen, er til minde om min mors faster som døde d. 31 dec 2015, hun var som en bedstemor for mig, og det kristne betød alt for hende, hun troede inderligt.. Så det lille bitte kors skal hver dag minde mig om hende og alt det hun inspirerede mig med smiley

Mine poter, bliver for de hunde jeg har haft, de to jeg har og for alle dem jeg får i fremtiden smiley
    Ohana teksten er stadig meget usikker, da det er en ny ide, men det er fra lilo og stich og har fulgt mig fra jeg var barn, og er både dækkende over min familie, mine venner og ikke mindst mine hunde..

Så ja der er rigtig mange tanker bag det hele, rigtig meget betydning, hvilket også er grunden til at jeg går lidt ekstra op i at det hele skal være helt perfekt, for selvom det skal sidde på min krop for evigt er det ikke at den bliver lidt grim jeg er bange for, men at den ikke får det frem som jeg ønsker at den skal smiley

profilbillede
  • #45   1. jun 2016 Jeg kan også anbefale Sinners. Gik lavet en tatovering hos dem (af Jakob) i Maj og er super tilfreds med behandlingen og resultatet smiley

profilbillede
  • #46   1. jun 2016 Ej hvor er den fin Cille smiley
    Sinners kender jeg også en der har fået lavet ved og så har jeg fulgt dem i nogle år efterhånden.

• #47   2. jun 2016 Jeg er bare spændt på at høre hvad du synes om at blive tatoveret ? smiley

Mine tatoveringer har ikke nødvendigvis den store symbolske betydning, måske derfor at jeg ikke kan nøjes med en ? smiley

• #48   2. jun 2016 Haha, jeg hader det sikkert, men er sikker på at jeg samtidig synes at resultatet er det hele værd smiley

Ja det kan da godt være, at det er derfor. smiley Vil så også sige at jeg synes tatoveringer er flotte og jeg forstår godt at nogle får dem bare af den grund, jeg kan bare godt lide at have en betydning, også selvom det måske kun giver mening for mig selv smiley

• #49   3. jun 2016 Lige nu vil jeg gerne indrømme at jeg er mere nervøs for min mors reaktion, end jeg er for at få lavet tatoveringen smiley
    Jeg ved at min mor HADER tatoveringer, og synes det er SÅ dumt, men jeg håber nu lidt at hun godt kan se det smukke i den, når jeg fortæller hende hvad det skal være (jeg fortæller hende det inden jeg får den lavet) og hvorfor jeg får den. Men hun prøver nok at tale mig ud af det alligevel smiley

P.S. jeg ved godt min mor ikke bestemmer, og jeg får den uanset hvad hun siger, men min mor betyder meget, så jeg håber hun ikke synes det er alt for dumt, for hendes mening betyder også en hel del for mig. smiley

• #50   3. jun 2016 Nogle af mine tatoveringer har også en speciel betydning for mig, enten i form af udseendet, eller pga. anledningen til at jeg fik den. Men jeg har også et par stykker som bare er for sjov/pynt.

Synes ikke at det er specielt slemt at blive tatoveret, men jeg lider heller ikke af nåleskræk, og har en rimelig høj smertetærskel. Nogle synes at det er frygteligt smertefuldt, andre kan nærmest sove imens smiley

Mine forældre forstår intet af mine tatoveringer, så de får lov til selv at opdage det, hvis jeg får lavet noget nyt smiley De har ikke været voldsomt negative, nok nærmere sådan lidt hovedrystende og uforstående. Så jeg har ingen interesse i at informere dem om nye projekter. Det må de selv opdage smiley

• #51   3. jun 2016 Min mor vil nok også være uforstående, men samtidig er min mor altid den der der respektere og støtter, og ja hun betyder alt for mig, så det er vigtigt for mig at hun i det mindste ved det, selvom hun ikke er enig. Og jeg vil helst ikke have at hun falder ned af stolen, fordi hun ser det ved at jeg smider det på facebook smiley Jeg ser hende jo ikke så tit, så vil hellere sige det ansigt til ansigt. smiley
    Min ene bror har en kæmpe tatovering (hele den ene side af bryst/mave og ned ad armen) den blev hun da heller ikke vildt begejstret for, men da der står: family means everything.. Og så alle hans søskendes navne ned ad den, tror jeg godt hun kan lide betydningen.

Nu bliver min jo en hel del mindre, ca. 2 cm lang og en betydning som min mor vil elske, men det betyder jo ikke at hun elsker at det skal sidde på mit håndled smiley

• #52   3. jun 2016 Tror bare at mine forældre sådan lidt har opgivet mig som håbløst tilfælde, fordi jeg ikke og aldrig har været sådan helt normal smiley Tror nærmest at de forventer det værste smiley
    Jeg har altid været meget selvstændig, og gjort hvad der passede mig. Så jeg lever mit liv, som jeg har lyst til, og de lever deres liv, som de har lyst til, og så mødes vi af og til til en hyggelig middag og en kop kaffe. Vi har ikke et voldsomt tæt forhold. Så jeg føler ingen trang til at dele mine tatoveringer med dem, når de ikke selv er interesseret i tatoveringer smiley

• #53   3. jun 2016 Nej det kan du selvfølgelig have ret i, så er der jo heller ingen grund til det smiley

Jeg er lige modsat, meget meget tæt med min mor. Nu bor jeg jo langt væk, det tager mig 3 timer med offentlig transport (plus ventetid) at komme derned, så jeg kommer ikke derned så tit, prøver på en gang i måneden, men når jeg skal afsætte en hel weekend hver gang, er det ikke altid så nemt. Men vi skriver stort set dagligt smiley

• #54   3. jun 2016 Så vil det jo også være mere naturligt for dig, at dele den slags med din mor, når nu I er så tætte smiley Håber at hun kan lide den/dem smiley

• #55   3. jun 2016 Hehe ja det er jo det. Hun ved godt at jeg snakker om de poter, selvom hun ikke er så begejstret, jeg tror hun inderst inde håber at jeg ombestemmer mig smiley
    Så er lidt spændt/nervøs for hvad hun siger, når jeg siger at jeg altså mere eller mindre har bestilt tid til at få den her lavet smiley

• #56   3. jun 2016 Mon ikke at hun accepterer det ?

Noget andet er, har du overvejet at få lavet korset lidt større ? Det kan være svært at se hvad det forestiller, hvis tatoveringer bliver alt for små smiley

• #57   3. jun 2016 Jo hun bliver ikke uvenner over det i hvert fald smiley

Nej det bliver ikke større smiley Hvis jeg bliver så nærsynet at jeg ikke kan se det, må jeg jo få nogle bedre briller smiley
    Det bliver som på billedet, muligvis en anelse større, da det på billedet er nærmere 1,5 cm, og sagde 2 cm til tatovøren smiley

• #58   3. jun 2016 Jeg stemmer for at det skal fylde hele din underarm og have en masse fine krummelurer smiley smiley

• #59   3. jun 2016 Haha så bliver du slemt skuffet smiley
    Det bliver aller maks 2,5 cm, og så er det kun fordi jeg bliver enig med tatovøren om at det er det pæneste. MEN jeg har sendt præcis det kors jeg vil have og fået tilbagemelding at det sagtens kan laves i str 2 cm, så det bliver det. smiley

Og der er en grund til at jeg skal have præcis det kors, som mere eller mindre bare er to streger. Jeg vil ikke vise det frem før jeg har fået det lavet, hvis nu jeg kommer derhen og det ikke er som jeg ønsker, for så bliver det ligesom på det billede i start indlægget. Men til den tid, hvis det hele bliver perfekt, skal jeg nok fortælle grunden.

Med hensyn til størrelse er der 2 ting i det, 1 jeg kan bare super godt lide små tatoveringer, de er nemmere lige at dække, og synes der er noget elegant og enkelt over det, og det kan jeg bare godt lide. smiley 2 det er en religiøs tatovering, og det kommer jeg ikke udenom, selvom det i bund og grund handler om noget helt andet end religion for mig (selvom det også har betydning for den) og selvom jeg på alle måder står ved at jeg er kristen, føler jeg ikke for at have et kæmpe kors på armen. Jeg kan godt lide at jeg kan have det, uden at smide det i fjæset på andre. Jeg ved godt vi i Danmark har religions frihed og alt det, men min religion er en privat ting, og jeg vil ikke støde nogen, selvom jeg ikke selv ville blive stødt af det smiley
    Så ja der er rigtig mange overvejelser.

Og i sidste ende er tatoveringen for mig, for at minde mig om nogle ting, og det behøver den ikke være stor for smiley smiley

P.S. jeg har det/De smukkeste kors halskæder, virkelig smukke, den ene især er ret stor, har blade osv. på, den er seriøst noget af det smukkeste. Så når jeg ønsker at vise på den måde smukke kors frem, tager jeg bare en halskæde på smiley

• #60   3. jun 2016 Er sikker på at det nok skal blive et fint lille kors smiley Tatoveringer skal man få for sin egen skyld. Og hvis du har det bedst, med et lille diskret kors, så er det da det, som du skal have smiley
    Glæder mig til at se det færdige resultat smiley

• #61   3. jun 2016 Det håber jeg da i hvert fald at det bliver smiley
    Jeg har i øvrigt valgt at få det lavet hos Stanley Tatoo, hun var simpelthen så venlig og nem at skrive med. Hun sagde at det intet problem var at lave den som jeg drømmer om, så jeg er meget spændt på at se det. Der går jo lige 1½ måneds tid hvis ikke længere, før jeg får den lavet, det føles meget længe lige nu, men min kæreste gider ikke tage bussen helt derud, så må pænt vente på at Mona har tid, og hun skal til Norge weekenden efter jeg kommer hjem og skal være der 3 uger, så smiley

• #62   4. jun 2016 Jamen så vil jeg gå og vente i spænding på at se det færdige resultat smiley

• #63   15. jun 2016 Haha så er vi to smiley
    Jeg måtte lige smide en lang besked med flere spørgsmål afsted i dag, for jeg vil jo gerne være så sikker på mit valg som muligt, og hvordan min tatovering skal være. Jeg er stadig 110% sikker på motivet, men jeg er lidt i tvivl med størrelsen, i forhold til at den jo skal passe til mit håndled, og jeg kom til at tænke på at jeg jo også har "folder" når jeg bøjer håndledet, så placeringen bliver måske lidt anderledes, og så ved jeg ikke om den helt lille størrelse er pæn, så nu skal jeg så også høre prisen smiley
    Og så er jeg stadig lidt 50/50 med det der med sort som bliver grønt. smiley

• #64   16. jun 2016 Den første tattoo er altid den mest grænseoverskridende smiley Men mon ikke at det lykkes ? smiley
    Du kunne måske overveje at få lavet dit kors gråt ? Det holder farven.

• #65   16. jun 2016 Ann-Marie, ja det er nemlig Grå jeg overvejer, jeg tror endda det var dig der nævnte det for mig?? det kan jeg ikke helt huske nu smiley

Lige pt er det ikke så meget det at få den lavet jeg er nervøs for, men om det er den rigtige jeg vælger smiley Jeg overvejer meget at forhøre mig hos flere, men det er nok også lidt fordi, hvis jeg skal have den lavet hos hende jeg havde valgt, skal jeg vente til Mona kommer hjem fra Norge så hun kan køre mig. Vælger jeg en inde i byen, kan jeg få den lavet før, men skal jo så også nok betale mere.

Jeg er vild med Sinners ink, men de er samtidig lidt skræmmende, netop fordi de fremstår så dygtige og så "perfekte" at jeg bliver sådan lidt, jamen det er jo også bare en lille bitte tatovering, det gider de da ikke lave, de vil lave store flotte tatoveringer osv. Og hvad nu hvis jeg bare synes det gør helt vildt ondt. Og jeg ved jo godt de er vant til det og gerne vil lave det, de er der jo for deres kunder. Det skyldes mere min angst smiley
    Du ved jeg tænker for meget over hvad de tænker, selvom jeg jo inderst inde godt ved at det ikke er sådan.

• #66   16. jun 2016 Er ret sikker på at jeg har nævnt muligheden for en grå tattoo for dig før smiley Jeg er ret glad for min grå tat, som stadig er grå, her flere år efter den blev lavet.

Uanset hvor dygtig en tatovør end må være, og hvor store og spændende projekter de gerne vil have. Så skal de stadig tjene penge smiley Så hvis du gerne vil have lavet din tatovering inde i byen, kan du roligt spørge. Ingen opgave er for lille smiley Det værste der kan ske, er at de måske har aftalebogen fuldt booket op.

Det vigtigste er at du finder en tatovør som du har tillid til.

• #67   16. jun 2016 Sinners ink har sagt en pris, dog tror jeg den bliver dyrere nu hvor jeg har lavet den om smiley Og de er så venlige når jeg skriver, så det er rent ud sagt inde i mit eget hoved den er gal smiley Dem snakkede jeg også med farve om, det var dog det andet projekt, og de sagde at det kunne laves i skyggefarver, altså fortyndet sort, som vil være mere grå.

Den er lidt svær, for Ann som jeg jo har skrevet lidt med, og egentligt havde valgt, er også så venlig osv. Men skal jo så vente, men får den så også billigere. Men jeg vil heller ikke vælge et sted fordi det er billigere.

Når jeg får den lavet, skal den selvfølgelig vedligeholdes uanset farve, så på den måde bliver den forhåbentligt ikke grim i farven, men har set en tatovering som ikke er blevet vedligeholdt som var blevet grøn og hold op hvor er det dog bare grimt. Og tænker bare, det er da ikke sikkert jeg altid vil vedligeholde den, når jeg bliver gammel f.eks.

• #68   16. jun 2016 Men ja jeg synes det er skide svært at skulle vælge, netop fordi jeg ved det skal sidde der for evigt og der selvfølgelig er flere der kan lave det jeg ønsker, men også fordi pris og tidspunkt også er i spil, fordi jeg ikke har 1000 kr til en tatovering lige nu, men gerne vil have den, men samtidig også vil have den pæn og ordentlig fra start.

• #69   16. jun 2016 Uanset hvor meget du end vedligeholder en tatovering, så bliver den sorte farve afbleget, og grønlig i det. Så hvis ikke du bryder dig om den farve, så skal du vælge en anden farve. F.eks grå, brun eller ?

Du må overveje en ekstra gang, hvem du føler dig mest tryg ved smiley

• #70   16. jun 2016 Min grå tattoo

profilbillede
  • #71   16. jun 2016 Oh ja den er flot i farven, meget mere som jeg gerne vil have det, end det der grimme grønne noget smiley

• #72   16. jun 2016 Lyset er jo ikke det bedste smiley Men i dagslys er den grå, og det har den været lige siden jeg fik den.

• #73   16. jun 2016 Uanset er den altså flottere end sort smiley

• #74   16. jun 2016 Ja, jeg er også ret vild med de grå farver (den blev lavet med flere forskellige nuancer af grå). Har flere i sort, og de er ikke lige så pæne. Men jeg kan leve med den "grønlige" farve.

• #75   27. jun 2016 Vil da lige komme med en lille opdatering smiley
    Jeg endte med at vælge Sinners Ink, fordi de i mine øjne er de bedste af det bedste og jeg kunne ikke forestille mig nogen jeg ville være med tryg ved, så jeg droppede tanken om penge og bestilte en tid, og jeg er lige kommet hjem med resultatet og jeg er SÅ glad! smiley
    Jeg blev tatoveret af den søde Mathilde og hun var så venlig og hygge snakkede med mig i de 15 minutter det tog, så jeg halvdelen af tiden slet ikke mærkede at det gjorde ondt, og hun er så dygtig.
    Og da jeg lige sagde om vi ikke kunne tilføje ordet Ohana, så gjorde hun også lige det smiley
    Korset blev større end planlagt og så tilføjede jeg lige korn og tekst, så det blev en del anderledes end jeg havde planer om, men jeg ELSKER den!
    Den kom til at koste 900 kr, og er hver en krone værd, jeg kommer IKKE til at gå efter pris en anden gang, og ja jeg er helt frisk på at få lavet noget, hvis jeg havde råd smuttede jeg derind igen i morgen smiley haha..

Korset er det samme som er på min mors fasters gravsted, hun døde d. 31 dec 2015 og jeg havde et meget tæt forhold med hende, så det er til minde om hende.
    Ohana er både til at mindes de der ikke er der, og for min familie smiley

P.S. den blev sort smiley

profilbillede
  • #76   27. jun 2016 Hvor er den fin! smiley .. Godt du er glad for den! smiley
    jeg har også fået lavet min - meeen .. føler ikke lige for at smide billede op her. Den blev pænt stor. smiley

• #77   27. jun 2016 Iih jeg vil også have en ny tatovering smiley Har så mange ting jeg gerne vil have lavet , men lige nu går alle penge til ferieopsparing , så det må vente smiley

• #78   27. jun 2016 Tusind tak begge to smiley
    And jeg håber også du er glad for din, men ja jeg elsker den, har haft den i 1½ time nu og jeg elsker den mere og mere hver gang jeg kigger på den, og endnu mere nu hvor den er blevet vasket, ikke at den rigtig havde noget at vaske af, men så har den ikke de der streger fra det hun tegnede efter og mit håndled er heller ikke helt rødt mere smiley

Rikke det kan jeg godt forstå, jeg var klar til en ny omgang nærmest i det jeg gik ud ad døren smiley Hun sagde også at hun ofte oplevede at folk kom hurtigt igen, så hun sagde vi ses om 3 mdr, men det har jeg desværre ikke penge til, ellers kunne jeg da godt lige det smiley

profilbillede
  • #79   27. jun 2016 Ja når man først har fået de første, så kribler det får at fortsætte, haha.

Jeg har kun to, og det er vist 7 år siden jeg fik den sidste. Men som dig har pengene bare ikke været der, der er altså ting der er vigtigere. Men jeg skal helt sikkert have flere på et tidspunkt smiley

Syntes din er blevet rigtig fin, så forstår godt du er glad for den smiley

• #80   27. jun 2016 Hvor er den bare blevet super fin smiley Og en rigtig god størrelse smiley Det lyder som om at du også er blevet hooked. Så velkommen til klubben for tattoo-tosser smiley

• #81   27. jun 2016 Tak Rikke, jeg kan godt forstå at du gerne vil have flere, men ja der er vigtigere ting smiley Jeg gjorde det også kun nu, fordi jeg havde muligheden for at spare op ved siden af at lægge til side til hundene.

Ann-marie, Tak! og ja størrelsen er bare så fin, større end planlagt, men meget bedre end jeg havde forventet, og nu hvor den sidder på armen, er størrelsen bare perfekt.
    Jeg aner ikke hvad du snakker om, jeg skal ALDRIG have en mere, men jeg kom vidst nok til at skrive i min anmeldelse på facebook at det ikke er sidste gang at jeg bruger dem smiley
    Mathilde tatovøren sagde også, vi ses om 3 mdr, havde jeg haft pengene, så måtte hun da godt lave en underarm, de ting hun har lagt ud er ikke så realistiske som jeg havde en forestilling om jeg skal have som det næste, men om hun også laver det ved jeg ikke, men jeg håber virkelig at hun passer til mit næste projekt, for jeg slappede bare helt af i hendes selskab og hun var så sød.. På tidspunkter glemte jeg næsten at hun sad og tatoverede mig, fordi vi snakkede smiley

• #82   27. jun 2016 He he, det er let at blive hooked, når man har fået den første tattoo smiley Jeg var også straks draget afsted, hvis jeg lige faldt over 10.000 kr, som ikke skulle bruges på noget særligt smiley Men det er der nok ikke de store chancer for lige pt. Så det næste projekt må vente smiley
    Jeg plejer også at hyggesludre med tatovøren, så "glemmer" man næsten smerten smiley

• #83   27. jun 2016 Jeg syntes faktisk ikke det gjorde så ondt, men det var jo også kun 15 minutter. Hun ramte lige et punkt engang imellem der gjorde avs, men om det var fordi der var et punkt eller fordi hun kørte over noget hun havde ramt en gang ved jeg ikke. Det var de første 5-10 sekunder og så bagefter det var værst, for mit begyndte først at "brænde" som om jeg havde brændt mig, da jeg var gået ud derinde fra smiley
    Nu er den en smule øm hvis jeg rammer noget med den, f.eks. da Rosa hoppede ind i den, men ellers mærker jeg den ikke overhovedet, men jeg har også den nemmeste tatovering ind til videre, da jeg skulle vaske den, var der INTET at vaske, hverken blod eller blæk, så det gik hurtigt, og den er stort set ikke rød mere, kun i selve blækket, kan jeg lige ane et par punkter hvor huden er rød, men ville da også undre mig hvis den ikke var irriteret, men ja, det skal nok gå nemt med at få den helet smiley

Mathilde sagde at hun tit oplever at folk, bare som mig skal have en lille eller et enkelt projekt og så kommer de efter et par måneder for at få noget mere smiley
    jeg skal jo nok regne med 3000-5000 kr næste gang, tænker en halv dag burde være nok til at lave en fugl, HVIS jeg bestemmer mig for det smiley Men tror heller ikke jeg kan holde ud at sidde mere end 2-3 timer, og en halv dag hos dem er 4 timer. Kommer selvfølgelig også an på str og detalje niveau.

• #84   27. jun 2016 15 min kan man sagtens overleve smiley Men efter 4 timer, så begynder det altså at gøre niller-naller smiley
    De fleste starter jo nok med en lille tattoo (inkl. mig selv), og så bliver de som regel større og større smiley De store er nu også de smukkeste, hvis du spørger mig smiley
    Tør vædde med at du stort set ikke kan mærke den i morgen. Huden plejer ret hurtigt at falde til ro igen, når først den har fået lidt luft og hvile.

• #85   28. jun 2016 Jeg kan ikke mærker den nu, med mindre jeg smadre den ind i ting, eller ligefrem hviler den direkte på bordet, men det gør jeg ikke smiley
    Men ja 15 minutter er ingenting, men hun mente nu godt at jeg kunne klare en time, men der er også langt fra 1 time til 3-4 timer smiley
    Kommer nok også an på hvor det er og hvor meget de skal køre det samme sted.
    De store detaljerede er SÅ smukke, men får nok aldrig de helt store, men man ved aldrig smiley

• #86   28. jun 2016 Det afhænger i meget stor grad af, hvor på kroppen tatoveringen skal laves. Nogle steder er helt klart værre end andre. Men uanset hvor den sidder, så gør det altså ondt, når det tager flere timer, man bliver godt øm til sidst. Men jeg synes jo at det er det hele værd, så jeg bider tænderne sammen og holder ud smiley
    Jeg havde heller aldrig forestille mig at skulle have meget store tatoveringer, men det er altså det jeg drømmer om nu smiley

• #87   28. jun 2016 Det værste er næste når helingen for alvor træder ind, og det begynder at klø, og man bare IKKE må klø i det, hold nu *biiip* hvor syntes jeg det var ulideligt smiley

• #88   28. jun 2016 Rikke: sjovt, har hørt andre sige det samme. Mig har det aldrig generet (heldigvis smiley )

• #89   28. jun 2016 Især min rose på ryggen var ved at drive mig til vanvid, og jeg erkender gerne at jeg "brød reglen" og gnubbede mig frem og tilbage i sengen smiley

• #90   28. jun 2016 Ann-marie, det eneste problem jeg har med store, er at jeg ikke aner hvor de skulle være, for gider ikke have dem på ryggen, for der kan jeg ikke se dem, er ikke så hooked på tanken om på benene, og så er der armene tilbage og det er kun undersiden af underarmen, så det begrænser det en del smiley
    Men jeg har da så heldigvis to armen jeg kan fylde der smiley
    Og vil godt tro på at det gør ondt, jeg mærkede det kun et par gange, mest helt i starten, altså hvor det gjorde så ondt at jeg var ved at lave ansigter af smerte, men ja efter en times tid begynder det nok at være knap så sjovt.
    Min kæreste blev endda i "venterummet" og stod og kiggede til mig igennem ruderne engang imellem, så ikke engang en hånd at holde i eller noget, manglede den nu heller ikke men alligevel smiley Næste gang skal jeg nok alene afsted, for tror sgu ikke han gider, og tror ikke der er plads til begge piger fra Randers smiley Godt der er lang tid til, for det er lidt skræmmende selvom de er så søde derinde smiley

Rikke det glæder jeg mig overhovedet heller ikke til at det gør, håber cremen kan tage toppen af det, så jeg ikke gnaver armen af smiley

• #91   28. jun 2016 Rikke: kan lige se det for mig smiley Du har været et ømt syn smiley

• #92   28. jun 2016 Solvej: Går det helt galt så ind under den kolde hane, eller klap på det. Det er trods alt 500 gange bedre end at gnubbe eller direkte klø.

Ann-Marie: Ahahaha, lignede nok en orm på speed eller sådan noget smiley Sofaryggen blev også brugt nogle gange. JA jeg var slem jeg ved det godt, men det var simpelthen så ekstremt at jeg ikke kunne være i egen krop.

• #93   28. jun 2016 Solvej: Hvis først man bliver rigtigt hooked, så skal man nok finde plads til tatoveringerne smiley
    Jeg har altid svoret at jeg ikke ville tatoveres på overarmene, men hvis det er en del af én stor sammenhængende tatovering, så generer tanken mig ikke længere smiley Man har et standpunkt, til man tager et nyt smiley

• #94   28. jun 2016 Ann-marie, problemet er at JEG ikke har et problem med at få tatoveret på armen, heller ikke selvom det er hele armen, men at jeg har en hudsygdom som har det med at ødelægge det, og gider simpelthen ikke rende rundt med en grim tatovering, som jeg har brugt energi og penge på og som en dygtig tatovør har siddet og brugt sin tid på, fordi jeg ikke gider tegne den op konstant. Ville næsten ønske at det ikke var sådan, for så kunne jeg dække armene så jeg ikke så hvor grimme de er pga sygdommen. Heldigvis har jeg (endnu) ikke noget på undersiden af den nederste del af armen, så der har jeg stadig frit spillerum smiley

• #95   28. jun 2016 Rikke ingen kløen, det tør jeg slet ikke! smiley
    Skal ikke risikere at ødelægge noget som helst, jeg er alt for bange for at gøre noget forkert, at jeg hellere saver min arm af end klør i det. smiley

• #96   28. jun 2016 Så kan jeg godt forstå at du ikke vil tatoveres der. Det giver jo ingen mening at bruge en masse tid og penge på noget, som potentielt kommer til at se grimt ud pga. sygdom smiley

• #97   28. jun 2016 My only: Det er derfor jeg siger at bliver det helt slemt, så hold armen ind under den kolde hane, eller klap på det, det skader ikke men kan lindre kløen smiley

• #98   28. jun 2016 Nej nemlig. Det er ikke fordi det bliver 100% ødelagt, men den bliver nærmest "hullet" har jeg set på min brors, han har nemlig samme sygdom men en tattoo ovenpå noget af armen, så man kan godt, det bliver bare ikke perfekt. smiley

Rikke det skal jeg huske smiley men ja har også hørt det der med at klappe på det smiley

• #99   28. jun 2016 Så må du bare vælge et totalt syret og abstrakt kunstværk, uden lige streger. Så kan ingen se at din tatovering bliver ødelagt af en hudsygdom smiley

• #100   28. jun 2016 haha ja det ville da blive en udfordring for tatovøren smiley

• #101   28. jun 2016 En dygtig tatovør ville elske sådan en udfordring smiley

• #102   28. jun 2016 haha ja det bliver nok bare svært at lave noget jeg kan lide og vil gå med smiley så er min sygdom da en smule mere neutral, det er da mest mig der lægger mærke til det, medmindre jeg har nogle slemme nogle engang imellem, det er heldigvis ikke så tit (det ligner lidt bumser, når det er i "udbrud")

• #103   28. jun 2016 Det lyder ubehageligt smiley Og nok bedst ikke at fylde farve i den slags hudproblemer.

• #104   28. jun 2016 ja nemlig.
    Det er ikke så slemt, selvfølgelig når der er en enkelt engang imellem der bliver "stor" og rød så er den jo øm som en bums, selvom der ikke er noget indeni, men ellers mærker man det ikke, det kan godt klø hvis det bliver for tørt, men for mig synes jeg det bliver værre hvis det får for meget fugt, altså cremer osv. Så det er lidt en balance gang, men det er mest af alt bare udseende der er irriterende, det er ikke noget farligt eller noget der påvirker mit liv, udover at det som sagt er grimt, men det er noget jeg skal leve med hele mit liv, så jeg går ofte i trekvart ærmer, så er det kun underarmen man kan se, og der har jeg fregner om sommeren, det hjælper lidt med at "dække" det, så man ikke lægger mærke til det. Lige nu har jeg dog et par som er røde, men det er måske fordi jeg piller i dem "fløjte fløjte" smiley

• #105   28. jun 2016 Ka' du så la' vær med at pille i det, Solvej smiley

Det lyder ubehageligt, men i det mindste er det da ikke noget invaliderende eller smertefuldt problem.
    hvordan går det med din nye tattoo i dag ?

• #106   28. jun 2016 Haha ja ja MOAR! smiley

Det går fint, men den er øm som en i.... stadig lidt rød, men ikke noget særligt. I morges brændte den nærmest da jeg vågnede, men da jeg havde vasket den og smurt creme på hjalp det, så tænker den måske bare trængte til lidt fugt.

• #107   28. jun 2016 Og nej det er bestemt ikke den værste sygdom at have, hellere det end så meget andet. man vænner sig jo også lidt til at man har grimme arme, og kan i det mindste dække det lidt til smiley

• #108   28. jun 2016 Håber at ømheden snart forsvinder. Men uanset hvad, så er det en god idé at smøre den ind flere gange dagligt smiley

Selvom det ikke må være særligt morsomt at have en hudsygdom, så lyder det da trods alt som om at det er til at leve med.

• #109   28. jun 2016 Det er det bestemt smiley

Det skal nok gå over, jeg mærker det kun når jeg rammer noget, går med t shirt, så er der da ikke noget der sidder og irritere smiley
    Men den er jo kun lidt over et døgn gammel, så jeg tager det stille og roligt. Jep de har givet mig en fin seddel hvor der står alt hvad jeg skal vide om at passe den og så købte jeg cremen inde ved dem. Dog skal man passe på med at bruge for meget, for det kan suge farven, eller noget i den stil. Men jeg giver den et helt tyndt lag hver gang jeg har vasket hænder, for der bliver den også vasket.

• #110   28. jun 2016 Fik du at vide, hvor mange gange dagligt du skulle vaske og smøre den ? Tænker at det måske er overkill at vaske og smøre den hver gang du vasker hænder ? (det kan jo blive til mange gange om dagen). Den skal jo også have ro til at hele smiley

• #111   28. jun 2016 Jeg har ikke lavet noget i dag, så har ikke vasket hænder så meget, 4 gange måske.. Ja den skal kun vaskes og smøres et par gange, og det er altså ikke sådan at jeg skrubber den eller står og decideret vasker, men der hvor den sidder kommer der altså sæbe når jeg vasker hænder, nogle gange kan jeg nøjes med toppen af den, den er vel vasket 2 gange i dag og fået creme 3 gange.

• #112   28. jun 2016 Ok, så er det ikke så slemt smiley Tænkte bare på hvor mange gange om dagen, jeg vasker hænder, og så ville det blive slemt smiley Men ok, jeg bliver også godt nusset på arbejde smiley

• #113   28. jun 2016 Jeg vasker jo også fingre mere nogle gange, men i dag har jeg mere eller mindre bare siddet foran min computer smiley
    men vil selvfølgelig passe på at den ikke bliver vasket for meget og creme skal jo også kun være 2-3 gange om dagen.

• #114   28. jun 2016 Så kan det ikke gå helt galt smiley

• #115   23. jul 2016 Nu har jeg besluttet mig for at jeg indenfor overkommelig tid skal have de næste tatovering. Min far fik en blodprop i hjertet for halvanden uge siden, og det gav mig en ide , og en masse at tænke over.

Vil have lavet hjerteforeningens logo, dog nok bare i sort, og så med teksten " Embrace life with every breath"

profilbillede
  • #116   23. jul 2016 Rikke, jeg er ked af at høre med din far, er han okay? smiley

Er sikker på at det bliver en rigtig pæn tatovering, synes det er en god ide smiley

• #117   23. jul 2016 My only: Ja altså under omstændighederne er han heldigvis okay. Men hold nu kæft et grimt opkald at få , jeg hylede fuldstændig hysterisk, og nærmest kastede mig ned i gulvet. De timer vi gik og ventede var nok de værste timer i mit liv, ikke at vide om han ville overleve eller ej.

Han kom heldigvis afsted i tide, og blev fløjet til Odense hvor han blev opereret, og kom hjem 4 dage efter. Nu skal hans krop hele og ordentlig igang igen. Hjertet har desværre taget mere skade end de første troede, så måske det ender med endnu en operation, det håber vi selvfølgelig at han kan slippe for. Men de er jo heldigvis SÅ dygtige i dag, og det hele kørte bare på skinner fra han henvendte sig til lægen, og så ellers fremad. Men hans hjerte virker kun med 50 % lige pt smiley

• #118   23. jul 2016 åh nej det er jeg ked af smiley håber han kommer godt ovenpå igen.
    Ja det er noget af et chok, min far faldt om med en blodprop i hjertet da jeg var 14 år, vi var på besøg hos min ældste bror, det var ham der fandt ham, min far var nemlig gået en tur rundt på grunden. Men det var nok den værste dag i mit liv, det var dog heldigvis ikke så slemt, så han kunne nøjes med piller og sådan, og har det ellers godt (han har en masse skavanker, har smerter hver dag, men hvad der er fra det og hvad der er fra andet skal jeg ikke kunne sige) men han har ikke nogle voldsomme men, men det var noget af et chok.

God bedring til din far smiley

• #119   23. jul 2016 Vi er fulde af håb, og tror på at når han lige kommer sig ovenpå indgrebet og der er helt styr på medicinen, jamen så kan han leve et normalt liv igen. Det vigtigste var jo at han klarede den, og at han nu fortager sig et par ændringer i livet, for at vi kan have ham så længe som muligt, og det gør han og han er SÅ sej smiley

Godt at høre din far også kom sig ovenpå blodproppen, det er sgu noget grimt noget smiley

• #120   23. jul 2016 Det håber jeg også smiley Og ja sådan nogle fædre ER seje! Han skal nok klare det!
    Men det giver en nogle tanker og man kommer i tanke om hvor vigtigt det er at sætte pris på livet og de mennesker man har omkring sig hver dag smiley

Jeg tror pt det er godt jeg ikke har mange penge, for så rendte jeg nok snart rundt med en squirtle tatoveret på foden, jeg går lidt amok med tatoveringer inde i mit hoved for tiden, men jeg har heldigvis ikke råd smiley

profilbillede
  • #121   24. jul 2016 Rikke: Er ked af at høre, at din far har fået blodprop smiley Men fantastisk at han overlevede ! Håber at han snart er frisk igen.

Er sikker på at din nye tattoo bliver fed smiley

Kommentér på:
Tattovør anbefaling Århus omegn?

Annonce