{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Naboens hund kørt ned {{forumTopicSubject}}

Vores nabos hund blev desværre kørt ned i dag. Hun har det med at stikke af hjemmefra. Men jeg blev simpelt hen så gal da jeg hørte at dem der havede kørt hende ned bare var kørt videre. Det skete ved højlys dag så man kan da ikke undgå at se det.
Vores naboer blev ringet op at nogle som kom kørende og havde fundet hende. Hun bar halsbånd med hundetegn. Men der var det desværre for sent. Tænk hvis den lille pus ikke var død med det samme.
Vores naboer er knust og bare de ser vores basse græder de.
Skulle bare lige af med min galskab over at folk ikke stopper når de kører noget ned.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Naboens hund kørt ned
  • #1   27. okt 2006 Man kører da ikke bare videre- det er da uansvarlig og tankeløstt- er de fuldstændig gak i hovedet det gør man da ikke..

  • #2   27. okt 2006 Øhh, var det så ikke en idé næste gang at de får hun at lære den IKKE at stikke af.
    Det er synd for hunden at den er død og er blevet kørt ned, men har ikke medfølelse for ejeren der bare lader hunden stikke af.

    Kender nogen der skete det samme for, og det var deres skyld at deres hund blev kørt ned, for den rendte frit.


  • #3   27. okt 2006 MGP *kaster en kikser*

    Hold da op hvor er nogle mennesker kolde i hjertet... Og så en HUND.. Havde det været en måge kunne jeg se gennem fingre med det.. men en HUND??


  • #4   27. okt 2006 Nu har jeg ik lige fået læst tråden igennem - men - ... JO - selvfølgelig kører man ikke bare -
    Men - FOR VANE AT STIKKE AF -
    Tænk hvilke uheld der kunne ske - med menneske død til følge - fordi man bare lader sin hund drøne rundt frit -

    Det er også sket for os at hundene er stukket af - men GUD hvor er jeg flov når det sker -

    Det er fandme vigtigt at man sørger for at skærme hundene inde -

    Tænk dig en lastbil der bremser hårdt op for en hund - eller afviger og kommer ud af balance -

    Jamen jamen jamen -

    Men jo - man stopper op hvis man påkører dyr - ...



  • #5   27. okt 2006 Måske jeg får høvl for dette - men synes faktisk det er RET vigtigt at tage trafik og hunde SERIØST -
    Udover hvor bange folk kan blive for løse hunde...


  • #6   27. okt 2006 Nina - Er det bedre at en måge evt lider end en hund ????

Kommentér på:
Naboens hund kørt ned

Annonce