3.243 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Kvaliteten på Ikea sofa Kvaliteten på Ikea sofa

Skal have købt en ny sofa. Jeg har kig på en fra ikea, men er i tvivl om kvaliteten fra ikea er okay.
Hvad er jeres erfaring?
Den anden jeg har kig på koster 1000kr mere og er fra Ilva. Så dem jeg kigger på et begge billige sofaer til 3000-4000kr.
Derfor tænker jeg umiddelbart at kvaliteten må være nogenlunde den samme.

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
  • tømrer 1.000 kr.
  • Føring til lampe 250 kr.
  • Opsætning af lampe 700 kr.
  • Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.
  • Badeværelseslåge hænger 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kvaliteten på Ikea sofa
  • #1   20. jun 2016 Ikea møbler plejer at være god kvalitet syntes jeg smiley

• #2   20. jun 2016 Har du siddet i dem?

Vi var på jagt efter ny sofa for et par år siden, og i den prisklasse sad man bare af helvedes til i dem alle sammen (vi så kun på dem med chaiselong)
    Undtagen den som vi endte med fra Ikea. Vi har siddet i den i to år nu og der er ingen deformiteter endnu

• #3   20. jun 2016 Ja jeg synes desværre også man sidder dårligt i de fleste af de billige sofaer. Jeg vil have noget man sidder ordentligt i, men vil ikke give 8000kr eller mere for en sofa.
    Det er noget tid siden jeg prøvede den i ikea, men mener man sad godt i den

• #6   20. jun 2016 Ved ikke om jeg er enig med pris og kvalitet hænger sammen. Jo til en vis grænse.
    Men vores gamle sofa var en fra ilva til 10.000kr, og den sad jeg slet ikke godt i. Ja det var en lækker sofa, men man skal jo også sidde godt i den

• #8   20. jun 2016 Jeg har haft en klippan sofa, den var jeg glad for, sad fint i og den holdt godt.
    Den var mindst på niveau med min nuværende ilva sofa.

• #9   20. jun 2016 IKEA skulle være kommet meget godt med på beatet smiley Vi har også en okay billig sofa til 5000 fra MyHome og man sidder fantastisk i den og så er den kæmpe stor smiley

• #10   20. jun 2016 Har du bare kigget billeder, eller har du været ude og sidde i dem?
    Ellers ville jeg starte med at tage i Ikea og slå rumpen i sædet og så vurdere ud fra popo'ens bekvemmelighed eller mangel på samme.

• #11   20. jun 2016 Vi har en snart 7 år gammel lædersofa fra IKEA. Den er bare god! Den var så heller ikke helt billig. Tror vi gav lige under 8000kr men jeg ELSKER den!

• #15   20. jun 2016 Mit problem er lidt at jeg ikke har særlig mange valgmuligheder fordi sofaen ikke må være særlig stor. Når man så samtidig ikke sidder godt i de få små sofaer jeg har fundet i butikkerne her omkring, ja så er det altså ikke nemt længere.

• #18   21. jun 2016 Har kun godt at sige om IKEA's møbler. God kvalitet til en billig penge. Så jeg ville ikke være bange for at købe sofa der smiley

• #19   21. jun 2016 Har generelt pæne ord at sige om IKEA, men der er jo forskel på deres møbler, så det skal man have in mente. De har jo både absolut budgetmøbler, som ikke er noget at råbe hurra for, men som er vildt billige, og de har dyrere, mere kvalitetsorienterede møbler, så det er svært at sige noget helt konkret, når der alligevel er så stor forskel.

• #20   21. jun 2016 Siger det samme som mange andre, man skal ud og prøve dem - hvad der er godt for den ene, er ikke nødvendigvis godt for den anden! smiley

Vi har Ektorp sofaer, - den ene er en med chaiselong og det synes jeg ikke fungerer så godt, men ellers er sofaerne fine og jeg elsker at man kan tage betrækket af og vaske og at det kan tåle høje grader.
    - Synes man sidder godt i dem, og sover også fint i dem smiley
    Hov og en Ektorp stol, og skammel!

Har købt det brugt, relativt billigt - skulle man endelig ha' lyst til det kan man købe et nyt betræk smiley

• #23   21. jun 2016 Heidi- Ej den er godt nok også fin smiley Men butikken ligger i København

Kommentér på:
Kvaliteten på Ikea sofa

Annonce