{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.284 visninger | Oprettet:

Pokemon GO {{forumTopicSubject}}

Ja ja... Lidt nørdet i know...
Jeg er blevet helt besat, af den nye pokemon app til telefonen!

Mig og min kæreste har manglet noget, vi kunne lave sammen, og vupti! Så kommer det her spil!
Vi er lige kommet hjem, efter en time rundt i byen, for at fange forskellige pokemon.
Og hvad endnu bedre er, Baby kan komme med! Og han elsker det!
Vi kommer nye steder, går smalle veje, nede i byen, ved stranden og i skoven...

Vi er så glade for den her app!
Er der andre der spiller?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pokemon GO
  • #969   22. jul 2016 Jeg tænker da også at vi sgu nok ender med at gå lidt rundt onsdag , nu har vi jo begge ekstra strøm med smiley Det bliver så hyggeligt altså, pokemons, frokost, og sludder og sladder smiley

• #972   22. jul 2016 Som sagt har vi hverken gyms eller pokestops her hvor mig og My only bor, vi bor forresten ikke i samme by smiley Jeg har slet ikke været ved noget pokestop endnu, det bliver første gang , når jeg tager ind til byen onsdag. Jeg bor nemlig også ude på lars tyndskids mark smiley

• #973   22. jul 2016 Jeg bor i en mindre by også - vi har 6 pokestops og en gym. Det er ret sjældent man lige fanger en ny slags her. Jeg har lige taget en aftentur nu - en time så var jeg rundt til 5 stops. Jeg er ved at være i mangel af bolde, så føler mig lidt stresset og hvor er jeg træt af det andet "l*rt" man får de steder smiley

Jeg er ind imellem i Horsens, Silkeborg eller sådan større by og det er dælme skønt at komme derhen og "tanke lidt op" både af bolde, men også eventuelle nye pokemons.

• #974   22. jul 2016 Syntes det er vildt så stor forskel der er på hvem der har pokestops og gyms. Det kunne altså godt være bedre fordelt og især her ude i de små byer.

Jeg spiller dog kun for sjov, og går ikke op i at slå andre, være bedst osv. Så altså jeg kommer YDERST sjældent til at tage ind til Århus bare for at spille, det gider jeg ikke bruge penge på smiley

• #976   22. jul 2016 Husk lige at alle kan slå sig ned ved et pokestop uanset hvor i landet og så kan man høste ca. hvert 5 minut fra den samme. smiley

Mere gider jeg ikke diskutere det, for det er ikke mig der har lavet spillet smiley
    Jeg snyder som sagt ikke på nogen måde, jeg tager de pokestops jeg kommer forbi når jeg er derinde, sætter mig et sted hvor der er 1-2 stops, har endnu til gode at se et sted hvor man kan nå mere end 2 stops samtidig, og det er indtil nu 1 sted jeg har kunnet nå 2.
    derudover er der jo lavet ting man kan sætte på stoppet som tiltrækker pokemoner i 30 minutter, så det er nok meningen at man kan sætte sig at holde en pause. smiley

Rikke hvis vejret ikke er alt alt for varmt, er jeg helt frisk på at gå lidt rundt smiley

P.S. jeg har omkring 30-40 minutter fra jeg går hjemmefra til jeg står i århus (med bus) så det er altså ikke fordi jeg bare lige render ind til Århus og vupti så har jeg alt muligt. Jeg er lvl 8 næsten 9, den højeste og den eneste jeg har over cp 200, har jeg selv poweret op til 525, så hvis vi skal snakke snyd, tror jeg vi skal kigge lidt på andre ting smiley

• #977   22. jul 2016 Haha ja er det mega varmt magter jeg det heller ikke, så kan vi sidde og svede som svin sammen, og skiftevis vifte hinanden og fange pokemons smiley

• #979   22. jul 2016 Vark - Haha, jeg har også fået mit første 10km æg i dag smiley Det har jeg ventet længe på :b

• #981   22. jul 2016 Vark - Det håber jeg godt nok ikke smiley Det er så skuffende når man udklækker en man også har i forvejen :b

• #983   23. jul 2016 JEP pokeballs ryger som varmt vand smiley

• #987   23. jul 2016 Selvfølgelig gør der det vark , jeg har dælme aldrig oplevet at ødelægge sko på 2 uger, ej heller 2 måneder smiley

Nu er de ikke just behagelige at gå langt i, men selv de billige ballerina sko fra føtex kan jeg bruge i knap en sæson.

Mine kondisko er næsten et år gamle, og de fejler intet og ser stadig næsten nye ud , og de har dælme været ude og gå mange km.

• #988   23. jul 2016 Åh Kawasaki sko, findes de stadig? Haha. Er du vimmer jeg har travet mange km i sådan nogen da jeg var yngre , ikke just de bedste sko at gå langt i, men de er pæne smiley

• #989   23. jul 2016 Haha, mht. pokestops, så kunne de godt sætte nogen ud her i sommerhusområdet, for vi skal køre 30 min. ind til byen for at "tanke op" og ellers skal vi cykle over til feriecenteret hvor der er et pokestop, men der er sgu kun forbindelse halvdelen af gangene derovre.. smiley Men okay jeg får så også samlet ordentligt ind når vi tager turen ind til byen.. shit, hvor kan man få samlet meget hvis man bare går rundt en hel dag smiley

• #991   23. jul 2016 Vi har 2 stops i min lille by, med ca. 1 -2 km mellem. Så det er en laaang gå tur når man skal tanke lidt op. Fangede en pikachu igår smiley

• #994   23. jul 2016 Powerbank Vark, powerbank smiley

• #996   23. jul 2016 Jeg har lige købt en til 199.- den kan oplade telefonen 5-6 gange op en opladning, det syntes jeg nu ikke er dyrt. Jeg har så ikke købt den pga, pokemon, men fordi jeg skal bruge den på ferie. Men ekstra bonus er at jeg kan bruge den til pokemon også, hehe smiley

• #998   23. jul 2016 Carina: Haha, jeg har også kun haft fornuftige sko det sidste års tid, fordi min mor "tvang" mig inden vores tur til København. Og nu kan jeg da godt se hun havde ret, det gør altså en kæmpe forskel smiley

• #1004   24. jul 2016 Ham Mr. Mime er altså lidt skræmmende smiley

• #1006   24. jul 2016 Vores Netto har masser af weedles.. Gad vide, om de er klar over de har et orme-problem.. smiley

• #1007   24. jul 2016 Og gad vide hvad mit boligselskab ville sige til at få en klage over det stigende rotteproblem vi har herude smiley

• #1008   24. jul 2016 Mit 10km æg - det var lidt kedeligt :b

profilbillede
  • #1009   24. jul 2016 Fuuck i har meget stardust smiley smiley

• #1010   24. jul 2016 Indtil videre er jeg godt tilfreds med spillet. Jeg kan leve med de forskellige bugs (selvom jeg missede en Ivysaur pga. frysning).

Dog kunne det være rart, hvis de ændrede battle-stilen, så den fungerede som de rigtige spil, hvor man skal bygge sit team, level op, give TMs/lærer dem angreb og forsvar, samt træne EVs og avle sig frem til gode IVs.

Man virker som en klaphat med parkinson, når man står der og prikker agressivt på sin skærm....

Derudover så vil det være fedt, hvis de også tilførte shiny's, megas og selvfølgelig gen 2 - gen 7 pokemon smiley

• #1011   25. jul 2016 Jeg har ingen pokéballs.. Det skyldes vi i denne uge og forrige uge bor hos kærestens forældre, og der er ingen pokéstops i nærheden.. smiley

• #1012   25. jul 2016 Same jeg er også drænet smiley

• #1014   25. jul 2016 Du skal bruge potions eller revivals for at få dem klar igen smiley

• #1015   25. jul 2016 Minion: jeg er heller ikke helt med på hvordan man "træner" sine pokemons i gyms, for selvom jeg vinder får jeg ofte MINUS gym point smiley Og kun +10 XP? Det orker jeg ikke altid lige at kæmpe for.. men jeg skal bare vinde en kamp mere og så får jeg en medalje, hvilket vist giver XP, så på den måde gavner det jo

• #1016   25. jul 2016 Jeg kan forresten sige at det var en rigtig god idé at smide incense + lucky egg på samme tid inde i byen, og have ekstra pidgey, rattata, weedle, zubat som jeg kunne evolve. Og så bare fange og evolve en masse.

Det gjorde at jeg på den halve time de virkede fik i alt 13.000 XP...!

• #1022   31. jul 2016 Jeg er træt af niantic smiley de sørger da fuldstændigt for at ingame mappet ikke virker. Og samtidig får de fjernet den hjemmeside med et kort som virker tak...

• #1023   31. jul 2016 Man går da bare, og så fanger de pokemons man støder på. Jeg går ikke og kigger på min telefon når jeg er afsted, jeg har telefonen i hånden langs kroppen, og når den så vibrere, så hapser jeg den pokemon der nu er smiley

• #1024   31. jul 2016 Jeg er enig med Rikke, og jeg fanger altså næsten dagligt (når jeg er afsted) en jeg ikke har.
    Kortet går i følge spil udviklerne ind under snyd, hvilket jeg egentligt også synes det er, for det var jo ikke sådan de tiltænkte spillet da de lavede det, så jeg kan altså godt forstå at de lukker det ned. Hele pointen er jo at man skal ud og bevæge sig og lede efter pokemonerne, ikke bare sidde hjemme og se hov nu er der en pikachu ovre på boldbanen så løber jeg lige derover.
    Det er en skam deres eget driller dem så meget, at de er blevet nød til helt at lukke det ned for en stund, men mon ikke de arbejder på at fikse det. Jeg har ikke prøvet at have spillet hvor det virkede, da det stoppede med at virke allerede da det kom til DK (det vil sige at størstedelen af dem i DK der har oplevet det, snød ved at lave en bruger inden det kom)
    Og jeg har altså sagtens kunne spille alligevel, så for mig gør det ingen forskel smiley

• #1025   31. jul 2016 Jeg brugte nu kortet til at scanne hvad jeg kunne se på mit eget. Dvs når jeg var ude og gå og kunne se en lad os sige pikachu på mit kort. Men fordi jeg ikke har nogen mulighed for at se om jeg går tættere på eller væk fra så scanner jeg området og går efter den der dukkede op. Pidgeys rattata, osv tager jeg bare når jeg støder på dem.. Men når der spawner noget jeg gerne vil have og ingen muligheder har på normal vis at finde den, pga de selv har slået deres tracking system fra, så bruger jeg andre måder at tracke på . Så må de sku oppe sig og få deres eget fixet

• #1027   31. jul 2016 Jeg kan slet ikke bruge det der pokevision smiley

• #1028   31. jul 2016 Pokevision er nede, efter den nye opdatering, og kommer nok ikke op og køre forløbig smiley

• #1030   1. aug 2016 Ja det har intet med opdateringen at gøre, for det er jo ikke Niantic der står bag pokevision. Af hvad jeg har læst har de også udtalt at de ser pokevision som snyd.

• #1031   1. aug 2016 Carina har helt ret. Det har intet med opdateringen at gøre, men som Rikke siger, fordi Niantic ser det som snyd og derfor har fået lukket siden ned smiley
    Hvilket jeg synes er helt fair.
    Jeg forstår godt nogle er trætte af at deres eget ikke virker pt (hvilket vidst var noget med at det var fordi det trækker for meget på serverne, og derfor fungere spillet ikke optimalt hvis de sætter det til igen, så er det jo et spørgsmål om vi vil spille uden eller slet ikke spille) Men når spiludviklerne mener det er snyd (hvilket jeg holder med dem i) så er det jo op til dem, hvis man ikke kan lide lugten i bageriet er man heldigvis fri til at smutte ud smiley
    Niantic gør helt sikkert hvad de finder bedst og mest fair for spillet og spillerne, og er sikker på at de arbejder på højtryk for at give alle en så god spiloplevelse som muligt.

• #1032   1. aug 2016 Jeg syntes netop bare det gør det hele federe, at man ikke ved hvilken pokemon man måske støder ind i 100 meter længere fremme. Det er bare at lette måsen og gå på jagt, og så håbe på man finder pokemons man ikke har, eller nogen man skal bruge candy fra smiley

• #1034   1. aug 2016 Helt enig Rikke, jeg synes det der gør det så fedt når man fanger en "god" pokemon, er at man bliver overrasket over at finde den. Ligesom de der to små drenge vi sad ved siden af da Squirtle kom, det er så spændende at rende rundt når man ikke ved hvad man kan være heldig at fange smiley

Vi tager forresten ind og fanger pokemoner i morgen, men kæresten skal være derinde tidligt da han har et møde, (læs kl 9!) så jeg ved ikke hvor længe vi render rundt eller hvor vi render hen, men du kan jo skrive hvis du får lyst til et smut ind til byen i morgen, så kan vi da se om vi er der smiley P.S. jeg er jo også afsted onsdag, men det kan vi lige snakke om i en pb eller sms smiley

• #1035   1. aug 2016 Vi er bare ikke enige. Hvis jeg står ved en lure eller har en der tiltrækker pokemons på mig, så fint, så bliver glæden også rare. Eller hvis jeg bare er ude og gå. De enkle gange der popper noget lækkert op, som er sjældent, og specielt fordi jeg bor i en bitte by hvor der ikke spawner noget vildt godt hele tiden. Så vil jeg skisme gerne vide om jeg går den rette vej mod squirtle eller væk fra den. Jeg spillede da det virkede, og tror mig da deres tracking system virkede havde jeg ikke brug for "snyd". Jeg synes mere det er et hjælpemiddel. Da kunne jeg se om jeg nærmede mig squirtle, eller om jeg gik væk fra den.
    Men som sagt, vi bliver ikke enige smiley Jeg spiller det med glæde, men hele ideen er jo også "jagten" på den sjældne pokemon, som man støder på. Den del af spillet har de jo selv fjernet, så nu går man i blinde. Det er dog ikke grunden til at jeg ikke spiller det pt. Jeg spiller det ikke pt pga jeg er løbet tør for pokeballs. Så snart jeg kommer til en storby og får tanket op, så bliver det sjovt igen.

• #1036   1. aug 2016 smiley

profilbillede
  • #1037   4. aug 2016 Nogle der har fundet Dragonite og hvor henne?

• #1038   4. aug 2016 Niks smiley

• #1039   4. aug 2016 Heller ikke mig smiley

• #1041   5. aug 2016 Jeg så ingen da jeg var i Haderslev i går ??

• #1044   13. aug 2016 Gå ind i shoppen.
    Oppe i hjørnet er der et grønt skjold smiley tryk på det smiley

• #1046   13. aug 2016 jeg fandt pikachu idag...

profilbillede
  • #1048   13. aug 2016 Min mor og jeg har lige et spørgsmål.. vi er skidegode og har overtaget et gym.. men vi fatter ikke helt, om man kun kan overtage et gym når der er én pokemon tilbage? For vi vandt over dem alle i starten og det eneste der skete var at den svageste pokemon i gym forsvandt - skal man simpelthen kæmpe af flere omgange så der kun er en tilbage før man kan overtage et gym og indsætte sin egen?!

• #1049   13. aug 2016 Ja, du skal bekæmpe dem alle før du kan sætte din egen ind.
    Men for at kunne sætte den pokemon ind som du har brugt til at kæmpe, så skal du give den potions.

Jeg fik overtaget et gym, men da jeg så ville sætte den pokemon ind,som jeg havde brugt til at vinde, kunne jeg kun finde min næst bedste. Men gik ud og gav den potion, og så kunne den komme ind

profilbillede
  • #1050   13. aug 2016 Ja jeg vælger også altid taktisk så jeg ikke bruger min bedste pokemon i kamp smiley Men tænker mere - jeg HAR jo vundet over dem alle, jeg brugte godt nok flere pokemon, men jeg vandt over dem, og jeg skulle stadig kæmpe igen?

• #1053   13. aug 2016 raichu

Kommentér på:
Pokemon GO

Annonce