{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
382 visninger | Oprettet:

Tinna
Tinna
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.759

Halsbånd {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige sat et billede ind af Lilly med nogle af hendes halsbånd. Det er billede nr 15.

Hvad har jeres hunde af forskellige halsbånd (billeder?)

Hvordan sætter i dem på jeres hund, så de passer ordentligt uden at det ser mærklig ud og uden at hunden kan komme ud af det, men samtidig ikke strammer?
Det eneste halsbånd som jeg synes passer Lilly helt perfekt er hendes kvælerkæde :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halsbånd
  • #1   2. nov 2006 Hold da helt op et bling-bling halsbånd! Hvor har du købt det?
    Anton har et lyseblåt diamanthalsbånd, Freja et lyserødt (men hund får sele på i kamuflagefarve når vi er ude og gå) og Nemo har et sort diamanthalsbånd.
    Jeg har arbejdet i nogle år i en dyrehandel, så jeg køber halsbåndene uden hundene er med og de passer altid!

• #2   2. nov 2006 Uhhh det er fra Lisbeth Dahl har det selv i guld med lyserøde sten til min hund Tinna smiley

• #3   2. nov 2006 Lilly har også en sele hun får på når vi er ude og gå, men nogle gange kunne det være rart bare at kunne sætte snoren hurtigt i halsbåndet, uden at frygte at hun slipper ud af det, for det gør hun - dog ikke kvælerkæden.

Det 1. og 2. halsbånd er købt i en poptøseforretning i Aalborg, men ved at de fåes mange steder. Jeg har givet 50 kr for det 1. og 40 kr for det 2.

• #4   2. nov 2006 * Im In LoVe AgAiN *: Jeg så godt det lyserøde, det synes min søster jeg skulle købe, fordi det er en pigehund jeg har, men jeg brød mig ikke om det *GG*

• #5   2. nov 2006 Hehe - min er en dreng - men jeg kunne ikke lide det blå til ham smiley Hehe

• #6   2. nov 2006 • Tinna • Oki... Det er jo ikke så slemt... Man kan få nogle halsbånd hvor hunden faktisk har været det billigste. *G*

• #8   2. nov 2006 Christine & Allan: Ja, jeg regner med at Lilly skal have sådan et i julegave ;o)
    Ej det koster kun 549 kr, men så er det også pænt.

• #9   2. nov 2006 *Rikke Dahl *: Hehe, det er også godt med lidt forskelligt at skifte imellem. Jeg bruger heller ikke de to "Diamant"-halsbånd når vi er ude og mudre os, der bruger jeg kæden.
    Lilly har dog også et alm i læder, men det havde hun kun på da hun var hvalp og det var snoet omkring hende 2 gange *GG*

• #10   2. nov 2006 *Rikke Dahl * Selvfølgelig.. Intet mindre kan gøre det... Da jeg arbejede i ZooZity (og havde min gamle AmStaff), havde han også ALLE de store læder halsbånd (med matchende snore til!) og seler i alle afskygninger. Man kan ikke få for mange- men det mente han nok *G*

• #11   2. nov 2006 Det værste er når der skal vælges halsbånd. Det er dælme nogle gange svære end at vælge tøj til sig selv *GG*

• #12   2. nov 2006 Jeg har en hel kasse med halsbånd og liner, men bruger kun det samme.
    Webbing uden noget som helst... Jo, en ring til linen smiley
    Kan bare ikke lade være med at købe, hvis jeg ser et fedt halsbånd *GG*

• #13   2. nov 2006 *BAD COMPANY *: Sådan har jeg det også - jeg bruger mest kæden.

• #14   2. nov 2006 Tinna

Det er da bare lidt underligt man bliver ved, ikk'?
    Man ved jo de ikke bliver brugt særligt... *G*

• #15   2. nov 2006 *BAD COMPANY *: Jo det er det - det samme med legetøj her. Men jeg kan slet ikke lade være med at bruge penge på hende, for min skyld, for hun er ligeglad med hvor mange halsbånd hun har, hvordan de ser ud, og om hun har 1 eller 20 forskellige bamser *GG*

• #16   2. nov 2006 Tinna

Lige nøjagtig *GG*
    Har også huset fyldt med alt muligt hundehalløj, og det sjoveste stykke legetøj er stadig det gamle tov hun selv har fundet på marken...

Men man har altid lige noget at bruge penge på *G*

• #17   2. nov 2006 *BAD COMPANY *: Lilly elsker godt nok alt sit legetøj, men jeg gider ikke have det hele til at ligge fremme, så jeg smider det hele i en pose og så ud i skuret *GG*
    Lilly favoritlegetøj er dog kattenes legetøj, som bides i stumper og stykker - de må nemlig ikke have noget, Dååååmme hund!! *GG*

• #18   2. nov 2006 Vi har altid brugt læderhalsbånd med alm. bæltespænde-funktion fra dyrehandlen - kedeligt...
    Men her sidst hun trængte til et nyt, har vi inversteret i et stofhalsbånd med klikspænde smiley Er super glad for det! Men ville nok ikke bruge det til daglige gåture (her bruger vijo sele) - men et smut ud kan det nu godt klare.

Kommentér på:
Halsbånd

Annonce