{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spot on !
  • #2   2. aug 2016 Det gør jeg heller ikke - men tag de tråde der er om emnet herinde - så er det da mere end soleklart, at hun har ret i det hun skriver mht forvirrede venstreorienterede der står i kø for at undskylde ethvert ikke så fantastisk tiltag der sker hos muslimerne.

Så ja - det er bestemt så udbredt - det forstår jeg slet ikke du kan være i tvivl om ? Og at sidestille det med nogle kvinder der mener at blod i trussen og ned af inderlårene er fantastisk ??? Hvordan kan du dog gøre det ?

Sorry, men lige her fremstår du imo faktisk præcis som de venstreorienterede hun skriver om i artiklen. Bagatelliser, bagatelliser, bagatelliser ..

• #3   2. aug 2016 »Da Ruth Evensens (tidl. medstifter af Menigheden Faderhuset, red.) datter brød ud af Faderhuset, omfavnede venstrefløjen hende og brugte anledningen til at bekræfte alle kritiske anklager mod den religiøse gruppering. Det samme har vi set, når nogen er brudt ud af Indre Mission eller Jehovas Vidner. Hver gang reagerer venstrefløjen med at svine deres religioner til. Men når det er en muslim, der bryder tabuet med f.eks. æresvold i familien, lyder det straks, at ’nu skal vi passe på, for de har jo en anden religion og kultur, og vi skal være søde mod hinanden’.

Det her - man skulle næsten tro hun havde læst med i trådene for filan da ...

• #4   2. aug 2016 Hun har så meget ret.

De politiske korrekte har mere travlt med at tale FOR muslimerne, og fastholde dem i offerrollen, end de har med at lytte til muslimerne, og lade dem tale for dem selv. For det kan de jo faktisk godt, hvis de får taletid.

• #6   2. aug 2016 Lad nu være med at påtage dig offerrollen - den er ganske uklædelig.
    Jeg giver udtryk for min mening - jeg citerer ovenikøbet fra artiklen og jeg forklarer HVORFOR jeg synes at dit indlæg FOR MIG er et udtryk for den evindelige bagatellisering af muslimske "problemer" - det har ikke noget at gøre med at sætte dig i bås.

Du må jo kunne acceptere at jeg er uenig i din anskuelse af artiklen og ophavskvinden .. det er jo ikke nødvendigvis lig med at jeg har ret, er det ?

• #8   3. aug 2016 Nu skal jeg kigge endda rigtigt godt efter for at se et sted i denne her ultrakorte tråd og finde noget, der bare minder om "grovhed" eller "flabethed" - men du kan måske fortælle mig, hvad det er jeg har overset ?

Hende den muslimske dame i P1 har jo nok været hende, der skrev artiklen, mon ikke ? Eller hvad vil du ellers fortælle med dit indlæg om en muslimsk yderst ubelejliget måde debatterende kvinde fra P1 ???

Og ja, det ville være fantastisk hvis man lagde låg på alle de irriterende debatter i medierne omhandlende muslimer ... det er i grunden spøjst, at vi aldrig har nået derud at vi lige frem er blevet "mættet" når man taler andre grupper af indvandrere i Danmark .... sært, ik ?

• #9   3. aug 2016 "Problemet er, at mange muslimers gode egenskaber i dag holdes nede af offergørelsen. " Nemlig! Min iranske svoger har fx aldrig rigtig fået chancen for at vise at han duede til noget på arbejdsmarkedet. Ikke fordi han ikke havde vilje og evner, men fordi et velmendende system skulle trække ham igennem alle mulige forløb og afprøvninger for at finde ud af hvilken kasse han skulle puttes i. Nu er han flyttet til USA med sin familie. Og der oplever de at der på mange måder noget mere rummeligt end her, hvor vi bryster os af vores 'rummelighed' og tolerance.
    Jeg hører så også til dem der for længst er blevet 'mættet' med mediernes dækning af muslimer vs 'danskere'. Og jeg tænker at den massive dækning af det netop er et af problemerne: Det er jo med til at holde liv i den generelle holdning om at der ER forskel.

Kommentér på:
Spot on !

Annonce