378 visninger
|
Oprettet:
Spot on ! {{forumTopicSubject}}
http://politiken.dk/debat/ECE2691611/den-politisk-korrekte-venstrefloej-forhindrer-muslimers-opraab/
jan 2006
Følgere: 87 Hunde: 5 Annoncer: 1 Emner: 373 Svar: 14.829
Så ja - det er bestemt så udbredt - det forstår jeg slet ikke du kan være i tvivl om ? Og at sidestille det med nogle kvinder der mener at blod i trussen og ned af inderlårene er fantastisk ??? Hvordan kan du dog gøre det ?
Sorry, men lige her fremstår du imo faktisk præcis som de venstreorienterede hun skriver om i artiklen. Bagatelliser, bagatelliser, bagatelliser ..
jan 2006
Det her - man skulle næsten tro hun havde læst med i trådene for filan da ...
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.314
De politiske korrekte har mere travlt med at tale FOR muslimerne, og fastholde dem i offerrollen, end de har med at lytte til muslimerne, og lade dem tale for dem selv. For det kan de jo faktisk godt, hvis de får taletid.
jan 2006
Jeg giver udtryk for min mening - jeg citerer ovenikøbet fra artiklen og jeg forklarer HVORFOR jeg synes at dit indlæg FOR MIG er et udtryk for den evindelige bagatellisering af muslimske "problemer" - det har ikke noget at gøre med at sætte dig i bås.
Du må jo kunne acceptere at jeg er uenig i din anskuelse af artiklen og ophavskvinden .. det er jo ikke nødvendigvis lig med at jeg har ret, er det ?
jan 2006
Hende den muslimske dame i P1 har jo nok været hende, der skrev artiklen, mon ikke ? Eller hvad vil du ellers fortælle med dit indlæg om en muslimsk yderst ubelejliget måde debatterende kvinde fra P1 ???
Og ja, det ville være fantastisk hvis man lagde låg på alle de irriterende debatter i medierne omhandlende muslimer ... det er i grunden spøjst, at vi aldrig har nået derud at vi lige frem er blevet "mættet" når man taler andre grupper af indvandrere i Danmark .... sært, ik ?
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 89 Svar: 7.730
Jeg hører så også til dem der for længst er blevet 'mættet' med mediernes dækning af muslimer vs 'danskere'. Og jeg tænker at den massive dækning af det netop er et af problemerne: Det er jo med til at holde liv i den generelle holdning om at der ER forskel.
Spot on !