{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
342 visninger | Oprettet:

Niski har underlige ting under hovedpuden {{forumTopicSubject}}

*Fnis*


Tanten og den yngste af hendes piger er ved at rydde ud i de gamle gemmer på loftet smiley

Og i den forbindelse, finder de en ting, en rigtig hadegave, som pigebarnet fik af en af hendes veninder til sin 18 års fødselsdag.

Der farer en djævel i både Tanten og pigebarnet, så fluks gemmer hun tingen inde på Niski`s værelse under hans hovedpude smiley smiley

Da polakkerne kommer hjem, sidder både Tante, Bent , svigerpode og datteren ved spisebordet og lytter.... Nein ?? ingen vilde udbrud fra 1 salen af .... øv smiley

Efter en times tid, kommer Niski ned og smider en fæl negerdildo smiley på en tallerken, og siger fornærmet : Very god joke smiley smiley Its NOT mine smiley
Tanten hviner : EEEHWWW.. det er absolut ikke min smiley smiley

Kors, vi var flade af grin.... smiley Wojcheck har rendt resten af aften og joket med at han ikke tør sove på samme værelse som Niski, når han har dildoer under sin pude smiley smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Niski har underlige ting under hovedpuden
  • #2   3. sep 2016 Du kan få et billede af dildoen, som nu ligger i smid ud posen på loftet smiley

    Svigersønnen var ved at ødelægge hele spøgen, fordi han var ved at kløjs i sin salat pgå han var ved at dø af grin da de kom ind af døren smiley smiley


  • #3   4. sep 2016 Skønherlig historie,lige hvad jeg trænger til,i bussen på vej på arbejde i regnvejr(men ik på sulitudevej...)
    Ej gem da dildoen,den kan i få masser af sjov med...

    For makabert? Lav et trækors,sæt det i jorden som en grav,placer chokolade-tisleif halvt oppe af jorden korrekt,i forhold til mænds anatomi smiley


Kommentér på:
Niski har underlige ting under hovedpuden

Annonce