{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
228 visninger | Oprettet:

Hunden
Hunden
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 489

Køledækken hund {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg skal have købt et køledækken til min hund, men hvilket skal det være?

Har i erfaringer med nogle?
Hvor lang tid køler de på en varm dag?

På forhånd tak for hjælpen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køledækken hund
  • Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

#2   14. sep 2016 Jep vi bruger også viskestykke nu. Men vi skal til Spanien, og tænker at et køle dækken vil være godt.

Ja der er stor forskel så tænkte måske nogle havde noget erfaring.

• #6   14. sep 2016 Interessant, jeg er personligt SLET IKKE fan af hurtta's kølevest. Min erfaring er, at den drypper (meget!!), den bliver tør på ryggen inden den bliver tør på maven, hvilket gør at den varmer, den gør hunden våd indenunder og den holder sig ikke kølig i mere end 45min.

Jeg ville vælge det der billige mærke fra hooked4pets, det med de der frygtelige mønstre på produkterne. Der holder køligt i flere dage, det drypper ikke, det gør ikke hunden våd og det bliver ikke uens i køligheden efterhånden som tiden går.

• #10   14. sep 2016 Hvis man vrider den så meget at den ikke drypper bliver den tør og køler jo så slet ikke.

Jeg er virkelig ikke imponeret smiley Jeg håber da for hurtta at der bare er en fejl i produktionsmaterialet, meeeen jeg tvivler smiley

• #13   14. sep 2016 Ja, men altså, hvad skal sige? Sådan er min ikke. Vrider man den bliver den tør, lader man være drypper den og bliver alligevel tør meget hurtig på ryggen og hunden er drivvåd på maven, når man tager den af. Jeg kan jo ikke bare lige pludselig "opdage" at min ikke er sådan, bare fordi andre har en anden oplevelse? Det her er min oplevelse med produktet. smiley

• #15   14. sep 2016 Tjo.. Jeg vil sige, jeg betvivler ikke jeres udtalelser smiley
    Jeg tænker måske bare, at vi har forskellige tanker om, hvad der gør et godt køledækken.
    Nu har jeg prøvet det andet jeg nævner (husker desværre ikke navnet) og jeg var meget imponeret over det produkt, og kunne se med det samme, at det andet jeg havde (altså hurtta'en) slet ikke fungede i sammenligning. At jeg ikke tror det er en fejl er egentlig bare udfra vesten, altså, den er jo lige "dårlig" (altså, set fra mit synspunkt) over det hele, og en fejl, ville jeg tænke, ville være på et afgrænset område smiley

• #16   14. sep 2016 Jeg bruger easydri (mener jeg det hedder).

Min har det ofte på når han er alene hjemme, det holder sig fugtigt hele dagen, men bruger vi det udenfor i varmen, vrider jeg det op oftere.

• Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

#17   14. sep 2016 Tak for jeres mange svar, det sætter jeg pris på. smiley

Kommentér på:
Køledækken hund

Annonce