{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

Dagens positive.. {{forumTopicSubject}}

I eftermiddag hang der en pose med følgende indhold på vores hoveddør.

Det var fra udlejers/nabos datter.
Er det ikke bare en fantastisk sød tanke?! smiley

Bliver simpelthen hen så glad for sådan en gestus. smiley

(Med 1-års dag menes der "1 år i huset".)

Kom gerne med jeres positive oplevelser fra dagen. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dagens positive..
  • #2   4. okt 2016 Ej hvor skønt! Det er da lige til at blive glad i låget af!

Vi har fået Poro hjem igen, og det går bare fremad! Hun er et sludrechartol og vil rigtig rigtig gerne nusses! smiley

profilbillede
  • #3   4. okt 2016 Det positive indslag herfra må være, at jeg red skovtur i stormvejr på den nytilredne hest i dag, og han tog det fuldstændigt roligt.

Ah...jeg har sgu da en positiv ting endnu - altså nu da uheldet var ude - Molly's Hotspot blev effektivt stoppet med det samme, så vi slap for at besøge dyrlægen for 117. gang dette år.

profilbillede
  • #6   5. okt 2016 Jeg ved ikke om jeg har en dagens positive. Så skulle det da være den lækre aftensmad kæresten hjalp med at lave (tykstegsbøffer, bearnaice sovs og hjemmelavet pomfritter smiley )

Men jeg har noget for ugen, mandag var jeg til dyrlægen med Lilo, bare et sundhedstjek, og hun var helt som hun skal være, en lille tyksak smiley
    Fik ros for hendes negle, for de var utrolig lange da jeg fik hende, men dyrlægen sagde at jeg havde fået dem klippet pænt.

Og så selvfølgelig at vi får vores lille Raja hjem i weekenden (hvis vægten siger ok) jeg glæder mig sådan til Lilo får sig en ven smiley
    Og så har jeg fået købt en "bro" og en løbegård, så de rigtig kan hygge sig smiley

profilbillede
  • #9   5. okt 2016 I dag er dagens positive for mig at jeg har fået tilsendt et gavekort til rema1000 på 100.- smiley

• #10   5. okt 2016 Positivt fra i går - manden overraskede mig med en ny bærbar computer (efter at han brutalt myrdede min gamle computer med et glas cola smiley ) smiley

• #11   5. okt 2016 Jeg havde første fridag efter 14 arbejdsdage i træk i går...det blev fejret med morgenmad/frokost på sofaen med kræet (vi delte en osteplatte smiley )
    Og to lange gåture i det smukke efterårsvejr...den sene eftermiddag blev tilbragt med en veninde på strøget og en god middag samt efterfølgende cocktails smiley

I nat er der så job igen - og jeg glæder mig meget til at komme derind smiley

profilbillede
Kommentér på:
Dagens positive..

Annonce