{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

Bent..... altså :/ {{forumTopicSubject}}

Han er fandme ikke til at lave en klar aftale med smiley

Flere gange når vi er i præstø, og Tanten bliver sat af ved grillen ved netto, forventer hun at hun hun er færdig med at handle eller være i banken, at så holder Bent på netto`s p-plads, men nej, man skal over og lede efter ham ved meny`s p-plads, altså storke rundt efter ham smiley
Så her i går, da Tanten skulle på grillen og i matas, sagde hun strengt til Bent, at nu blev han på Netto`s p-plads ! smiley

Da Tanten kommer ud igen, forventer hun at han har hørt efter, og går ned på netto`s p-plads og kigger efter ham, men nej, ingen BMW smiley
Så trasker hun hele vejen over til Meny`s p-plads, mens hun skumler at nu skal han godt nok have en gang øre-niv smiley
Men er er heller ingen Bent smiley Hvor fanden har han nu gemt sig ? smiley
Op med mobilos, og ringer til ham smiley
Tanten : Hvor fanden er du nu henne af ? smiley
Bent : på nettos p-plads, det sagde du jo jeg skulle smiley
Tanten : NEJ DET ER DU IKKE... Jeg HAR kigget der smiley
Bent : joooo... det er jeg, jeg holder bare helt nede i hjørnet, for det var den eneste plads der var smiley
Tanten : ka du så komme her over ved meny NU !!! smiley

Tanten stiller sig ud og venter ved meny, og kommer i kambolage med en nydelig dame i en lille bil, som mener at Tanten blot skal gå over vejen, så hun vinker på livet løs, mens Tanten prøver med fagter at forklare at hun skal blive her, alt i mens Bent holder bag ved damen og venter på hun kører smiley

Bagefter siger Bent : du sagde selv at jeg skulle køre hen til Netto`s plads smiley
Tanten påpeger at han ikke skulle gemme sig nede i hjørnet, hvor man ikke har en kinamands chance for at se ham smiley
Bent mener der i mod at Tanten vist trænger til nye briller smiley

Der er ca 12 min kørsel fra præstø og hjem, så gæt selv hvad de 12 min blev brugt til smiley
Vi er vist lige påståelige begge 2 smiley og heldigvis kan vi grine af os selv og hinanden bagefter smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bent..... altså :/
Kommentér på:
Bent..... altså :/

Annonce