761 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
ELEVPLADS!! ELEVPLADS!!
Kære Dejlige mennesker.
Jeg har brug for jeres hjælp!
Da jeg lige har fuldendt mit grundforløb, som veterinærsygeplejerske, søger jeg nuværende en praktikplads, så jeg kan komme videre med min uddannelse. Jeg vil derfor gerne høre om nogle af mine venner eller bekendte, har nogle kontakter, som kunne hjælpe mig med, at få en aftale på plads. Skriv meget gerne en besked, hvis du kan hjælpe.
Tak på forhånd.
Med venlige hilsen.
Chelsea.
0 synes godt om
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1320 Hunde: 1 Emner: 203 Svar: 13.586
okt 2016
Følger: 7 Emner: 1 Svar: 3
okt 2016
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 373
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.237
Det betyder meget for evt. arbejdsgiver.
Man kan trække en liste fra elevplads.dk
Held og lykke
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.951
Mit bud ville være at få ansøgninger ud til mere eller mindre samtlige dyrlæger i landet samt i størst muligt omfang at møde personligt op eller i hvert fald ringe og få en snak med dem.
Jeg ved ikke hvordan det ser ud med zoo og andet i den dur, men hvis det også er mulige praktikpladser, så hiv fat i dem også.
Det er self ikke alle steder der er godkendte til at have elever, men prøv selv at undersøge, hvad det kræver at blive godkendt -hvis ikke det er voldsomt omstændigt, så er det jo fint at kunne sige, når man møder op/ringer, at de kan blive godkendt ved blot at gøre x eller y.
Netværk er self fantastisk -dem jeg kender, der har fået elevpladser som vet.sygeplejerske har fået det ad den vej -men har man ikke netværk der kan hjælpe i branchen, så er det med at trække i arbejdstøjet og gå i gang. Det er svært at få elevplads i det fag.
apr 2014
Følger: 25 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 24
okt 2016
I forhold til hvad jeg selv har gjort er, at jeg har sendt nogle ansøgninger til Norge, England, Canada og så alle de godkendte elevpladser, som var på praktikpladsen.dk. Og det eneste svar jeg får igen og igen, er: Tak for den fine ansøgning, men vi har desværre ikke flere pladser.
ELEVPLADS!!