4.149 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Piercing under læben Piercing under læben

Jeg skal snakke med en piercer i morgen og ha aftalt en tid, så jeg kan blive piercet smiley så ville egentlig bare høre om andres erfaringer, hvis der er nogen herinde der har fået det lavet smiley
Jeg er ikke pivet (har flere tatoveringer end jeg snart kan tælle), nogle huller i ørene, og har også haft piercing i øjnbrynet, men spekulerer over om det ikke er et vildt følsomt sted, under læben? smiley

Men jeg glæder mig! smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piercing under læben
  • #1   14. nov 2016 Jeg har både labret og snake bite (og div andre steder), og jeg syntes ikke dem ved læben gjorde ondt smiley

profilbillede
  • #2   14. nov 2016 Jeg har haft snake bite og jeg synes overhovedet ikke at det gjorde ondt smiley

profilbillede
  • #4   14. nov 2016 Ej hvor vildt smiley men dét er jeg dælme glad for at høre! smiley Så kan man da næsten kun blive lettet, når man netop forestiller sig det værste, og det så slet ikke er så slemt smiley
    Tusind tak for svarene! smiley

• #6   14. nov 2016 Ved ikke om jeg burde skrive det her, men jeg syntes det gjorde herre ondt, havde jeg vidst det havde jeg kun fået en smiley
    Jeg har normalt høj smertetærskel men lige her av for h....
    Ved ikke om det var fordi jeg ikke forventede det gjorde ondt, da min veninde havde bildt mig ind det ikke var slemt og jeg regnede med det var ligesom min næsepiercing

• #7   14. nov 2016 jeg har haft en i den ene side, og jeg synes faktisk kun det var i sekundet den blev piercet at det nev lidt. Det var faktisk efterfølgeren, ugen efter den var blevet lavet at jeg synes at det kunne mærkes. Men nu hævede min også så meget at pladen inde bag læben begyndte at forsøge og grave sig ud smiley

• #9   14. nov 2016 jeg har selv haft den, en lækker piercing der ikke gør ondt. MEN det store problem er at den samt andre læbepiercinger skader tændernd, også selvom man har en flade på indersiden. jeg har to tænder hvor tandkødet er blevet skubbet ned grundet piercingen. da jeg var ung var jeg ligeglad, nu får jeg forfrysninger i de to tænder og det genere faktisk. der er en grund til tandlæger siger lad værre, synes du skal have det i mente! smiley

• #10   14. nov 2016 Det er altså ikke på alle de skader tænderne, det samme med tungepiercing, mine har ikke skadet mine tænder smiley

• #11   14. nov 2016 piercinger der sidder i læben skader altså, de kører op af tandkødet det kan ikke undgås, det er dog forskelligt hvor meget det skader, hos mig gik der godt og vel 5 år så kunne man se der ville komme problemer, havde en veninde som først pillede den ud i sine slut 20'er og der var gået 15 år før den begyndte at skade tandkødet.
    tungepiercingen skader når du tygger i den og den bliver kørt rundt i munden, men det er ikke tandkødet det er tænderne og hvis man kan holde tungen i ro er det ikke det samme problem smiley men der er chance for hver gang man kommer til at tygge i sin tunge piercing at man kan knække en tand !

• #12   14. nov 2016 Hvis man har rette længde stav i den/dem i læben røre de ikke tænderne, ihvertfald ikke på mig, og jeg har immervæk haft dem i 10års tid

• #13   14. nov 2016 rette længde stav? ens stav må ikke sidde løst men må heller ikke trykke ind mod læben, ens læber osv. hæver op om natten så det skal lige være en mm eller to hvor læben kan få lov at hæve på, ellers kan man risikere piercingen gror ind i læben, men i guess så skader den ikke tandkødet haha smiley

• #14   14. nov 2016 Jeg har nu altså også to piercinger i læben, som ikke rører tænderne - men mine sidder også oppe om læben, og har aldrig labrets i, altid ringe. Der er intet at se på mine tænder. Måske værre med en labret ift. tandkød?
    - Ligesom at min store-lillesøsters tungepiercing ikke skader hendes tænder, for hun leger ikke med den mod tænderne smiley

Så det KAN lade sig gøre - men afhængig af placering, valg af piercing, valg af matriale til smykket osv. - og hvor meget man leger med det etc.

Mht. smerte er det individuelt, jeg synes ikke nogen af mine piercinger har gjort voldsomt ondt, og jeg har nogle stykker. Men fx i sommers da min lille-lillesøster og jeg fik lavet samme piercing, tror jeg at jeg fik sagt "meh" da han sagt, og det var det - hvor min lillesøster bagefter mente at det var den værste smerte nogensinde smiley Og lige dér var hun forevigt klar til at love aldrig at få en piercing igen smiley

Uanset hvad; Vælg en piercer du er tryg ved, som ved hvad han/hun laver og som overholder hygiejneregler m.v. - og HUSK at trække vejret imens! Fokuser på vejrtrækningen, så slapper man bedre af og spænder ikke, og så er det egentligt hurtigt overstået!

• #16   14. nov 2016 Jeg kunne heller ikke mærke, da jeg fik min labret lavet. Så jeg spurgte pænt om hvornår han stak, for så at finde ud af vi var færdige smiley

Mht til tandskade, så fik jeg ingen skade, og mit tandkød trak sig heller ikke ned. Men mit tandkød er også Rasmus modsat - det trækker opad, selvom mange tandlæger siger det ikke kan lade sig gøre smiley
    Jeg skal ikke kunne sige i hvilket omfang at piercingerne forårsager tandskader. Jeg har hørt om det, og min tandlæge nævnte at det ikke var usædvanligt. Så den er vel god at have i mente.
    Har dog fået fortalt at det også har noget med placeringen at gøre?

• #17   14. nov 2016 Jeg synes ikke den gjorde særlig ondt, dengang jeg fik sådan en... Og jeg er ret pivet med nåle.

• #18   14. nov 2016 Jeg har snakebite og jeg syntes ikke det var så slemt.
    Det niver lidt men det er det smiley

Jeg syntes det værste er når de hæver op bagefter, haha xD

• #21   14. nov 2016 redneck piercingen er til navlen haha smiley

• #22   14. nov 2016 Tusind tak for alle svarene smiley
    Mht hjemmelavede piercinger - det holder jeg mig fra smiley jeg har dog 2 huller øverst i øret som er hjemmelavet smiley - med pistol dog. smiley

Og nu har jeg booket tid hos en piercer d. 23 (i næste uge) smiley
    Can't wait! smiley

• #23   14. nov 2016 Og rart at høre at de fleste ikke synes smerten er slem smiley tror dog altid at man skal forestille sig det værste når man sidder der. Det har jeg altid gjort når jeg er blevet tusset og lign smiley men jeg er heldigvis en af de heldige som kan tåle meget smerte. Jeg trækker somregel ikke en mine når jeg bliver tatoveret, og jeg lever med smerte 24/7, og har lidt meget af migræne anfald og galdestens anfald osv. Så de fleste slags smerter er vand ved siden af.

• #24   14. nov 2016 Labret piercingen som jeg skal ha lavet er i øvrigt en gave fra en ven og 2 veninder smiley heldig man er! smiley

• #25   25. nov 2016 Jeg overlevede forleden! smiley Det var overhovedet ikke slemt smiley heldigvis! Og mærker stortset intet til den, er overhovedet ikke spor hævet, eller noget som helst. Perfekt!

profilbillede
  • #26   25. nov 2016

profilbillede
Kommentér på:
Piercing under læben

Annonce