{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

God Formiddag HG {{forumTopicSubject}}

Hvad laver i?
Syntes der er noget kun stille herinde her til Formiddag, er der ikke?

Jeg har huset fuld af unger, de har alle 3 venner på besøg - så her er der ikke stille *ss*

Hundene ligger med resterne af den Osso Buco de fik i går - de knogler kan de få mange timer til at går med smiley

Min mand abrjder i stdalen på deres hundebokse - og jeg sidder her og lure på et total dødt HG...........måske man skulle ordne noget vasketøj i stedet for at sidde her og glo på ingenting smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God Formiddag HG
  • #1   18. nov 2006 Nå ja - fandt lige den her på et andte forum, den har ihvertfald gjort sit til at mine lattermuskler har rørt sig lidt i dag smiley

"En mor stod i køkkenet og kunne derfra høre sin søn lege med tog
    inde i stuen. Hun bemærkede sønnen sige: "Så er det Holte, og alle I
    lede røvhuller der skal af, skal skynde jer af helvede til, og alle
    idioterne der skal med.........se at få røven med jer....VI SKAL JO
    VIDERE"!!!

Den chokerede mor skyndte sig ind i stuen og sagde: "Vi bruger
    sandelig ikke den slags sprog her i huset! Som straf må du gå op på
    dit værelse og blive der i 2 timer. HVIS du så har lært at tale
    ordentligt, kan du komme ned og lege med dit tog igen"!!

2 timer efter kommen drengen ned igen, og begynder atter sin leg med
    toget. Ude fra køkkenet hører moderen sønnen sige:

"Til alle passagererne der nu forlader os, vil jeg sige tak for denne gang og husk venligst jeres bagage.
    Vi håber, De har haft en behagelig rejse. Til vore nye rejsende vil jeg ønske Dem velkommen ombord. Vi
    vil gøre vort yderste for at gøre denne rejse så behagelig for Dem
    som muligt".

Moderen smiler stolt, til hun hører, drengen fortsætte..............

"OG ER DER NOGEN AF JER RØVHULLER, DER ER SURE OVER, AT VI NU ER BLEVET 2 TIMER FORSINKET, KAN I GÅ UD OG TALE MED DEN FEDE KÆLLING UDE I KØKKENET, DER ER SKYLD I FORSINKELSEN"!

• #2   18. nov 2006 Dejligt Vicky, og tillykke smiley

• #3   18. nov 2006 Hej Jeniki

Jeg rydder op og ordner vasketøj. Når jeg trænger til en pause, så smutter jeg forbi HG og ser om der er noget spændende.

Det synes jeg er en god kombination af "træls" kedelig arbejde og at være på HG.

Hilsen Gitte

• #4   18. nov 2006 Markager's Duncan, lækkert Fondue er altså også bare lækkert smiley

God weekend til dig også.

• #5   18. nov 2006 He he Gitte, det kan du have ret i smiley

• #6   18. nov 2006 Lidt stille Melina, syntes der er møj stille herinde *ss*

• #7   18. nov 2006 Godformiddag Xenia:-)

Jeg sidder og har en indre debat med mig selv....

Jeg har lige set at den kennel jeg godt vil have hvalp fra, får et drømmekuld i uge 1....

Kan jeg nå at finde et sted at bo inden 1. marts?

Kan jeg få råd til at have en hund til (den er jeg ikke i tvivl om.. skal jeg nok få.. det er ikke et problem)

Men jeg har virkelig brug for et sted at bo.. hvor man må have 2 hunde (og en indendørs kat)... Til rimelig penge..

Skal jeg flytte til Fyn? Eller Jylland? Hvilket nok er nødvendigt, hvis jeg vil have mit eget sted...

Kan jeg klare at flytte så langt væk fra alle jeg kender?

• #8   18. nov 2006 Hej Jeanette

Skal du have en Lab mere?

Du skal flytte til Nordjylland self. så kan vi holde hundetræf med vores vovser smiley

Hvad må det koste Jeanette?

• #9   18. nov 2006 He he Melina, det var jeg da også før - men skulle jo skrive et eller andet *ss*

• #10   18. nov 2006 Jep endnu en lab:-)

Jamen jeg har fået et forhånds lånebevis fra BRF kredit på en brutto husleje på ca 2417 pr md.. Det skulle svare til ca 450.000

Pt har jeg en husleje på 4400 med aconto varme.. så kommer der el oveni.. så alt i alt er det vel 4800. Så kunne jeg komme minimum 1000 kr ned...

Men Xenia, flytter jeg heeeelt derover skal jeg jo oss ha et nyt arbejde;-) Liiidt langt at tage til Amager hver dag *GGGG*

• #11   18. nov 2006 Ja Jeanette - et arbejde kan du jo ikke undvære, men mon ikke det skulle være muligt, med mindre du er meget kræsen (men det er man jo gerne)

Et hus til den pris kan du nok finde heroppe, hvis ikke du regner med det er topmoderniseret selvfølgelig.
    Men der er massere små huse i det prislejde heroppe syntes jeg.

• #12   18. nov 2006 Hej.. Jeniki-
    He he.. den vits var da bare god.

• #13   18. nov 2006 jeanette.........flyt herop nord på........du får det hele til det halve........og så er der jo så smukt heroppe ;o))

• #14   18. nov 2006 Ja I er er gode er I *SSS*

men det er jo nok det jeg er nødt til at gøre.. Hvis jeg vil have mit eget.. Og samtidig have råd til det.. Og måske en bette bil oss....

Men det er godt nok langt at tage væk..

• #15   18. nov 2006 Nå jeg vil tage ud og babysitte min veninde's 2 årige datter og hendes to hunde..

Hav en god lørdag:-)

• #16   18. nov 2006 ILM Jeanette smiley

• #17   18. nov 2006 Ja det var så den babysitning...

Nu har jeg så oplevet Luna med en hvalp igen.. og det forstærker bare min lyst til at ville have en hund til...

Kommentér på:
God Formiddag HG

Annonce