{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

så er jeg hjemme igen fra Norge.. {{forumTopicSubject}}

Jeps.. var til Nordisk mesterskab i Juniorhandling og det gik enlig både godt og dårligt..
Vi var 3 afsted der skulle juniorhandle fra Danmark også vores holdleder Ulf..
De andre lande havde 4 deltagere med ( det skulle vi også have haft men den sidste kunne ikke alligevel ) så vi vidste enlig godt at vi ikke havde nogen chance når de andre var 4.. men det var en kanon god oplevelse..

Vi skulle vælge ´1 race vi ville gå med men vi skulle så skrive 3 som vi gerne ville gå med så ville de se om de kunne finde en til os.. mit første ænske var jo selvfølgelig min Guldhund ( Tibetansk spaniel ) men fik ikke Lillebror men i stedet en anden Tibetansk spaniel som var blevet amerikansk champion for 7 dage siden .. :o/ jeg måtte ikke røer dens hale for den fordi så hang den bare og når jeg satte bagbene ville den ikke blive stående.. :o/ den var SLET ikke let selvom den havde allemulige champion titler.. vi tit afvide af de andre deroppe hvor er du heldig osv fordi den havde vundet så meget.. :o/ det spilder slet ikke ind.. den var slet ikke let.. den gik pænt og det var det.. og den var også ret stor synes jeg og enlig heller ikke den kønneste jeg har set.. men sådan er det jo.. ;o))

Katrine som også var med gik med en amerikansk cocker som kun var 11 måneder gammel.. men det så godt ud.. men den holdte ikke så længe når den skulle stå osv opg det er kalrt når den ikke var ældre..

Camilla fik en irsk setter som også var hendes første ønske og det første hun sagde da hun så den var: Hvor er den bare grim.. hah.. alle irske setter der var deroppe var så grimme.. hun har selv irsk setter og kan da klart sige at de er meget flottere.. men den ville næsten ike løbe og stod ikk så længe af gangen ( jo nogen gange ) ;o)) også var den rigtig glad for mig.. var tæt på at tage den med hjem.. ;o)) *GG*

Ja men vi blev ikke placeret i finalen.. der var både "land finale" og individuel konkurrence/finale ..
vi blev nummer 5 så vidt jeg kan se inde på hjemmesiden i "land finalen" men det er klart når vi kun var 3 afsted..
og i den indivuele konkurrence blev der kun taget 3 ud og det var ingen af os 3.. desværre..

Og flyveturen gik helt fint.. *GG* der var bare rigtigt smukt deroppe.. ;o)) ingen tvivl om det... nu er jeg ikke bange for at flyve mere.. *GG*

det var lidt om min tur som nogen af jer har ventet på at hører om.. ;o))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så er jeg hjemme igen fra Norge..
  • #1   20. nov 2006 arj alle de stavefejl.. :o/ er slet ikke vågen endnu.. ;o)

  • #2   20. nov 2006 det er så første og sidste gang jeg er med til det.. :o( øv bøv..

  • #3   20. nov 2006 jeg synes da det lyder til at i klarede jer flot, når nu i kun var 3 af sted:-)

  • #4   20. nov 2006 ja synes da jeg / vi klarede det flot og er selvfølgelig ærgelig over at vi / jeg ikke blev placeret..
    hvem ville ikke være det.. ;o))


  • #6   20. nov 2006 Hej Charlotte

    Det lyder som en god tur. Jeg synes det virker som om i har klaret jer super godt!!

    Tillykke med det!

    Louise


  • #7   20. nov 2006 Stort tillykke skal lyde fra mig, men jeg vil ikke give dig ret mht til grimme hunde for det er ingen iflg min smag! Jeg syens det lyder til at have været en kæmpe stor oplevelse for slet ikke at tale om udfordringen der lå i at gå med fremmede hunde det er vel det som er med til at forbedre en selv når man handler? Anyway så synes jeg det var super flot og endnu engang stort tillykke.

    / Trine


  • #8   20. nov 2006 jo for hende Camilla var den setter grim.. når hun selv ejer racen og er vant til at kigge på hendes egne rigtige flotte settere så var den grim.. men den var alt for charmerende.. og som jeg skriver jeg var meget tæt på at tage den med hjem *GG*

    og min tibbe er jeg så vant til at kigge på min Guld hund ( lillebror ) den var en helt anden type end ham.. men han var flot i forhold til nogen af dem jeg har set på udstillinger i danmark.. ;o))

    og jo for mig findes der grimme hunde.. men det kommer ikke ud af min mund hvis jeg f.eks ikke bryder mig om din hund ( ikke at jeg ikke gør bare et eksempel ) ;o))

    men en kanon god oplevelse har det helt klart været.. ;o))
    og ærger mig at jeg ikke kan komme med mere.. men i 2008 bliver det i danmark så må jeg se det der.. næste år bliver det i Stokckholm ( så vidt jeg ved ) ;o))


  • #9   20. nov 2006 Nåså du synes min hund er grim hva hva hva... driller bare! Jamen i må da gerne synes at hundene var grimme jeg synes så bare ikke at der er grimme hunde men derimod nogle der er mere smukke end andre...

    Må du ikke være med fordi du bliver for gammel eller hvordan skal det forstås?


    / Trine


  • #10   20. nov 2006 *G* ;o))

    Nej jeg må ikke komme med til det mere fordi jeg fylder 18 til Juli og det er først om et år det kommer igen sååh.. men skal stadig juniorhandle herhjemme til jeg bliver 18.. ;o))


Kommentér på:
så er jeg hjemme igen fra Norge..

Annonce