{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

20 December, låge 20. {{forumTopicSubject}}

Det er juleferie, og hvad er bedre end at sove længe, for så at sidde og hænge ved bordet med en god kop kaffe ? smiley

Hvis altså lige kaffemaskinen fungere smiley

Bent`s destruktive opførsel giver ham bagslag.

Vores kære kaffemaskine, med indbygget kværn, åh ja, det vigtigste redskab i husstanden smiley
Men pludselig sagde kværnen stop, lavede blot en monoton lyd, dvs noget havde stoppet kværnen smiley Og nu er det sådan at man sjældent selv kan pille ved den slags, for lortet kan som regel ikke skilles ad smiley

Bent blev utidig for sådan en kaffe ( alm bønner ) kunne man altså ikke drikke smiley

Så da Bent gik ind til sit TV, tog Tanten kaffemaskinen, stilte den midt på køkken bordet ved siden af vasken, huskede at hive stikket ud af kontakten ( sådan noget er vigtigt ) smiley

Finder en stol at stå på, kaffemaskinen er høj, og Tanten er ikke så høj af vækst smiley

Og tog glaslåget.... jamen jo, der var jo 4 skruer, hvis man løsner dem, kan man vist tage overdelen af, mon så ikke man kommer ned til kværnen smiley

Tanten finder sit universal-værktøj frem : urtekniv, kartoffelskræller, pincet, briller og lommelygte smiley
Da hun har fået skruerne af, kan man rigtig nok tage overdel af, og vupti, der er nem tilgang til kværnen, hun piller de hele bønner op, en for en, og da kværnen er tom, pirker hun i resterne af halvkværnet bønner, og finder ganske rigtig en sort dims, der sidder fast og har stoppet kværnen smiley

Bedst som hun med urtekniv, begynder at pirke og skubbe den dims løs, kommer Bent ud i køkkenet for at se hvad hun laver smiley
Jamen den kan han da nemt klare for hende, så han fiser ud efter SIT universal værktøj ( hammer og skruetrækker )

Tanten : Nej tak, jeg har styr på det smiley
Bent: jamen lad nu mig, så skal du bare se smiley
Tanten : Lad nu være, jeg HAR fået den løs smiley
Bent: Hvis jeg skubber med skruetrækker her så er den ude smiley

Og Bent masser på så Tanten er ved at falde ned af stolen smiley

Tanten : HOLD NU OP FOR HELVEDE, JEG HAR SELV ORDNET DET smiley
Men høre han efter ? smiley Nej som sædvanlig ikke smiley
Så Tanten hiver fluks en grydeske op af skuffen, og basker Bent en over nallerne smiley Bent drejer rundt for at stikke af, så han får også lige en over nakken smiley

Tanten : NUHOLDERDUFORHELVEDEOPJEGHARFORFANDENSELVSTYRPÅDET
OGHVISDUABSOLUTVILLAVENOGETSÅFIKSDENOPVASKEMASKINEDUSKULLEHAVEFIKSETFOR2ÅRSIDEN
SÅDENIKKEVÆLTERNÅRMANHARBEGGESKUFFERUDE smiley >:( smiley

Og så konstatere hun at man ikke kan lave en kaffemaskine med en hammer smiley

Tanten får pillet dimsen op, hun kan ikke se hvad det er, men det ligner faktisk en sort kaffebønne af sten smiley

Og ENDELIG for Bent lov til at være med, han skruer overdelen fast, det går nemlig lidt hurtiger med skruetrækkeren, end med Tantens køkkenkniv smiley

Så sætter de stikket i kontakten, og krydser fingre for at det virker, og YES det gør den bare smiley
Bent : (jubler ) Jeg fik den lavet smiley
Tanten : A-hva gjorde du ? smiley smiley

Åh ja.... så blev Bent jagtet rundt i huset med gaffatapen smiley

Glædelig 20 december, og husk at holde *gør-det-selv-manden* i kort øreniv smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  20 December, låge 20.
Kommentér på:
20 December, låge 20.

Annonce